Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמה שמצלמת גם את פנים הרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי הסרטון אי אפשר להוכיח כלום, ואני לא מבין מה לא הבנתם?

נכון אולי הוא לא החזיק את הפלאפון ביד כי בימנו לכולם כבר יש מעמדים לפלאפון, אבל הוא כן השתמש בו תוך כדי נסיעה כמו שאני עושה כל יום וזה עדיין אסור לפי החוק ומזכה אותך בקנס של 1000 שקל ו4 נקודות.

וזה שהוא מגרד עם יד שמאל באוזן בדיוק בשניה שהוא קלט את השוטר די מפיל אותו.

 

אולי הוא גירד את האוזן , ואז השוטר חשב שהוא מחזיק מכשיר פלאפון ליד האוזן ?

פורסם
זה כבר הרבה יותר רחב מרק להחזיק פלאפון ביד או לדבר בפלאפון, היום כל פלאפון זה מחשב אני תוך כדי נסיעה מזמין דברים מeBay ובודק את החשבון בנק.

אבל אני יודע שאם שוטר יראה אותי אני יקבל דו"ח וכמו שרשמת צריך 2 ידיים על ההגה כל פעולה שאתה עושה בפלאפון גורמת לך להוריד יד מההגה.

 

תלוי אם איזה שוטר אתה נופל . כ-90% מהם מעלימים עין על אוכל ושתייה למשל . יש פרצה "קטנה " בחוק לגבי מסכי המגע למשל

שהם פלאפונים לכל דבר ואף יותר מזה {אינטרנט, SMS ועוד...} . אבל בקשר לזה לא יעשו לך כלום .

פורסם
אולי הוא גירד את האוזן , ואז השוטר חשב שהוא מחזיק מכשיר פלאפון ליד האוזן ?

 

השוטר קלט אותו מתעסק בפלאפון עם יד שמאל ואז הוא קלט את השוטר רואה אותו מתעסק עם יד שמאל בפלאפון אז הוא כאילו גירד באוזן שזה מראה על זה שהוא היה מודע לזה שהוא עושה משהו אסור והוא ניסה להסתיר את זה.

פורסם
אני היחיד שיחשוב שלפי הסרטון אי אפשר להוכיח שהוא לא החזיק פלאפון?

 

לא רק זה, גם לא רואים את השוטר בכלל.. ושלא נדבר על התאריך בסרטון. אולי מישהו בכלל מנסה להתחמק מדו"ח ? :\

פורסם

פותח השרשור ביקש המלצה למצלמה שמצלמת את פנים הרכב!!

את מי זה מעניין החקירה שלכם? כן עשה לא עשה?

שהוא ירכוש מצלמה כזו הוא ידאג לכוון אותה שיראו את כל הפנים שלו.

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...