Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפוץ פיאט granluce 1200 מודל 1959


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה צבע יפה למנוע!

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם
המנוע, המנוע

המנוע היה חלוד ממים שחדרו לצילינדרים, לוטש ושופץ

לא צילמתי הרבה תמונות לפני אבל ניתן לראות את התוצאה הסופית

 

 

כיצד מבריקים מנוע חלוד- כמו חדש? חומרים מיוחדים וכו'..?

פורסם

אני מכיר הרכב הנל כשהיה אצל הבעלים הקודמים[לפני כ-15-20 שנים] ומלווה מפעם לפעם הרכב בתהליך השיפוץ הנוכחי.

אין ספק שנעשית פה עבודה יסודית מקצועית ובלי לעגל פינות. כל חלק בתהליך קיבל תשומת לב ואני ממתין בקוצר רוח להשקה..

שאפו!!

פורסם
המנוע, המנוע

המנוע היה חלוד ממים שחדרו לצילינדרים, לוטש ושופץ

לא צילמתי הרבה תמונות לפני אבל ניתן לראות את התוצאה הסופית

שלום,

אכן המנוע נראה כאילו יצא מהמפעל זה עתה.

תוכל בבקשה לשתף אותנו בתהליך צביעת המנוע? מהם השלבים ובאיזה חומרים השתמשת בכל שלב.

תודה.

פורסם
שלום,

אכן המנוע נראה כאילו יצא מהמפעל זה עתה.

תוכל בבקשה לשתף אותנו בתהליך צביעת המנוע? מהם השלבים ובאיזה חומרים השתמשת בכל שלב.

תודה.

 

1) באמצעות השריית בלוק המנוע ללילה בחומצה עם חומר ניקוי לאסלות של סנו "00" ושטיפה במים עם סקוטש הבלוק נהיה נקי מחלודות

2) את הצילינדרים (תלוי במצבם אם לא קיימת מדרגה) ניתן לבצע honning באמצעות כלי כמו בתמונה

3) צביעה של בלוק המנוע באמצעות מברשת בצבע טמבור כשהוא ערום לפני הרכבת גל ארכובה-מיסבים-בוכנות-גל זיזים, צביעה סופית לאחר ההרכבה ולפני הרכבת אביזרים

$T2eC16N,!y0E9s2S5t07BQw1Y2QkJ!~~60_35.JPG

פורסם

זהו, יש התקדמות נוספת השגתי מנוף הרמה והכנסתי את המנוע פנימה

כמובן שזוהי רק ההתחלה, שאחריה יש עוד הרבה עבודה, אבל זה בכל זאת צעד משמעותי

אז הנה התמונות מהיום

IMG_1002 (Medium).JPG

IMG_1004 (Medium).JPG

IMG_1006 (Medium).JPG

IMG_1008 (Medium).JPG

פורסם
1) באמצעות השריית בלוק המנוע ללילה בחומצה עם חומר ניקוי לאסלות של סנו "00" ושטיפה במים עם סקוטש הבלוק נהיה נקי מחלודות

2) את הצילינדרים (תלוי במצבם אם לא קיימת מדרגה) ניתן לבצע honning באמצעות כלי כמו בתמונה

3) צביעה של בלוק המנוע באמצעות מברשת בצבע טמבור כשהוא ערום לפני הרכבת גל ארכובה-מיסבים-בוכנות-גל זיזים, צביעה סופית לאחר ההרכבה ולפני הרכבת אביזרים

תודה,

תוכל בבקשה לומר באיזה סוג צבע השתמשת? האם יש צורך ביסוד כלשהו?

תודה.

פורסם

הרכב נראה דומה לפיאט 1100 שגם נמצאת בהמוניה עדיין בהודו בתור פאל פאדמיני.

 

אולי השרשור הבא יעזרו לך:

http://www.team-bhp.com/forum/technical-stuff/121447-restoration-aruns-fiat-91-premier-padmini-economy.html

 

ולגבי חלקים גם יש : http://www.getit.in/featured/padmini-auto-spares-distributor/6520484/5395827/

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
הרכב נראה דומה לפיאט 1100 שגם נמצאת בהמוניה עדיין בהודו בתור פאל פאדמיני.

 

אולי השרשור הבא יעזרו לך:

http://www.team-bhp.com/forum/technical-stuff/121447-restoration-aruns-fiat-91-premier-padmini-economy.html

 

ולגבי חלקים גם יש : http://www.getit.in/featured/padmini-auto-spares-distributor/6520484/5395827/

 

תשובה ל elibaba

אכן בתחילת שנות השישים פיאט הקימה מפעל הרכבה לדגם העממי פיאט 1100 בהודו שבתחילה אכן נקרא כך גם בהודו לאחר מכן המפעל הולאם והמשיך לייצר את המכוניות עם אותו המרכב בשם premier padmini, אבל עם מכלולים של אוסטין שגם אותם הם הרכיבו עד תחילת שנות התשעים.

 

הרכב שאני משפץ הוא דגם שפיאט פיתחו ושיפרו בשנת 1959 לצורך חדירה לשוק האמריקאי דגם שנקרא באנגלית full-light, דגם בעל מנוע גדול יותר 1221סמ"ק, בעל קרבורטור כפול, בלמים חזקים יותר - משאבות גלגל 28מ"מ, רדיו מובנה בדשבורד, ויחס העברה יותר גבוה

×
×
  • תוכן חדש...