Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירון+10% על פיאט 500 במבצע טרייד-אין


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://fiat.wee.co.il/500_tradein2013/mini/index.html?ref=ynet&media=110x74

 

להלן רשימת הדגמים המשתתפים במבצע : קיה פקנטו, סוזוקי אלטו , ספלאש, איגניס , סוויפט, יונדאי I10 , גטס , I20, סקודה סיטיגו, פאביה ,פג'ו 107 , 206,207, 208, שברולט ספארק – אוואו – סוניק, אופל קורסה ,סיאט מי- איביזה, סיטרואן C1, C3 , דייהטסו סיריון, טריוס, מאזדה 2 ,ניסאן מיקרה, פולקסווגן פולו, הונדה ג'אז, פורד פיאסטה, רנו קליאו, טיוטה יאריס, סובארו B3, פיאט 500 , פנדה , פונטו, אלפא מיטו.

 

http://wheel.co.il/%d7%a4%d7%99%d7%90%d7%98-%d7%91%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2-%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%93-%d7%90%d7%99%d7%9f-%d7%9e%d7%a2%d7%9c-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%9f/

משכנתא זה קל

פורסם

חבל שהם מנסים לתמחר באופן אגרסיבי את ה-500 שגם ככה נמכרת במספרים לא רעים ולא מנסה לתמחר באותה צורה את הפנדה והפונטו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני מוציא את ה500מהדיון כרגע,אבל עם כל חיבתי לפיאט,אם בסמלת לא יתעוררו ויעשו משהו עם מחירי האיבו והפנדה,הם לא ימכרו רכבים וחבל,208 וקליאו הם רכבים מצויינים מאובזרים ובמחירים יותר קרובים למציאות מהפיאטים שציינתי.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

לתת 10% על אוואו? על גטס? הם הרי בחיים לא ימכרו את הרכבים האלה גם 10 פחות...

אלוהים כמה הם מרוויחים על כל 500 שנמכרת? 30%??

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
שמתי עין על המבצע הזה, אבל למה לכתוב במודעה "בוא עם כל רכב" ואפילו בלי אותיות קטנות?

 

מניח שהם לא מתכוונים להוסיף אותיות קטנות תוך כדי ... כי זה גם לא ממש כדאי להם .. עדיף להם פשוט לשלם את ה-10% מעל המחירון כי בכל מקרה ההנחה לא תהיה גדולה בממוצע מ-10K שח לרכב ...

 

נניח שהמחירון של הרכב שאתה מביא הוא 80 אלף ונניח שניתן למכור אותו בשבעים. אז 8 על התוספת של העשר אחוז ועד 10 על הפסד במכירה - הגענו להנחה של 18 !!!

 

עכשיו נניח שהרכב עולה 40 אז פחות מ-4 על התוספת ועוד נניח 5-6 על המכירה והגענו למצטבר של 9-10 - ואם הרכב עוד יותר זול ? נרד מתחת ל-10

 

כך שבממוצע ההנחה היא סביב ה-10

פורסם

כל דגמי המכוניות של סמל"ת סובלים מתמחור בעייתי, אך עם זאת במידה ויש להם שם נציגי מכירות טובים, אפשר למכור בכמויות יפות.

בעברי עבדתי בהוט, שם התמודדנו עם מבצעים מצוינים של YES, ועוד שם פיתחתי שיטה שעזרה לי מאוד: להעצים את המוצר שלנו. אוקיי, המחיר של המתחרים נמוך יותר, אז מה שצריך זה לא להקניט את המתחרים, לא להתייאש ובטח לא לשתוק מול הלקוח כשהוא מציין את הבדלי המחירים, אלא להדגיש ללקוח למה כדאי לו למרות המחיר לרכוש את המוצר שאני משווק.

 

בצורה כזאת הצלחתי לחייב לקוחות למבצעים ל- 3 שנים, וזה היה ממש לא פשוט, בעיקר שבזמנו לקוח שמבטל מבצע לפני תום ההתחייבות היה צריך לשלם קנס בין 5,000 ל- 10,000 ש"ח...

הייתי מדבר עם לקוחות ומשכנע אותם כנגד כל הסיכויים בצורה כזאת שמנהלי צוותים אח"כ היו שולחים אליי נציגים מהצוות להאזין כדי שילמדו, ואח"כ מאזינים לשיחה המוקלטת כדי ללמוד בעצמם.

 

תבינו, היום זה כבר מזמן לא עניין (רק) של מחיר, זה עניין של המוצר עצמו. כן, הם לא יהיו ראשונים בטבלת המכירות בגלל המחירים הגבוהים באופן יחסי, אבל כן יכולים להיות במקום מכובד באמצע. יכולת מכירות ושירות טוב זה המתכון המוצלח היחיד למכירות נאות עם תמחור לא תחרותי.

פורסם
אף אחד לא ראה את התקנון. תסמכו על סמל״ת שיתנו 10% מעל המחירון רק לרכבים בבעלות פרטית עם ק״מ נמוך וללא תאונות.

 

אני מוכן להתערב איתך ששום רכב לא יעמוד בקריטריון למחירון+10.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

כשראיתי את זה הרמתי טלפון לאבארת' רק מתוך סקרנות וכי מדגדג לי כבר הרבה זמן לבדוק את ה500 עם הפלפל, לא תקף אצליהם לצערי למרות שקיבלתי הצעת טרייד אין לא רעה.

 

אבל לכתוב שבוא עם כל רכב וקבל מחירון + 10% ללא כוכבית, אותיות קטנות או לינק ל"תקנון" המסתורי זה לא רציני, שלא נזכיר אפילו לינק למחירון הרכב, אבזור ומפרט?

רוכשי הרכבים ה"סטנדרטים" יותר באמת כאלו טיפשים? אני בספק

Audi S3 8P - APR Stage 2+

פורסם

טוב נו, שכנעתם אותי לקפוץ לסוכנות להתעניין ברכב עצמו ולאחר מכן בעסקת הטרייד-אין.

 

בכל אופן מי מהיבואנים היום נותן עסקאות טרייד-אין משתלמות בראש שקט? קיים דבר כזה?

 

בזמנו קיבלתי הצעה מיונדאי, אמנם לא נסגרה עסקה, אבל קיבלתי הצעה לטרייד-אין במחיר שבו הרכב נמכר בפועל וללא בדיקה.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

בצורה כזאת הצלחתי לחייב לקוחות למבצעים ל- 3 שנים, וזה היה ממש לא פשוט, בעיקר שבזמנו לקוח שמבטל מבצע לפני תום ההתחייבות היה צריך לשלם קנס בין 5,000 ל- 10,000 ש"ח...

 

מקומך בגיהנום מובטח חביבי :wink::lol:

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אני מוכן להתערב איתך ששום רכב לא יעמוד בקריטריון למחירון+10.

 

מה קרה לך? שמעת על פנדה, פונטו, ופאביה? הן נמכרות בעשרות אלפים מעל המחירון גם אם אין להן גלגלים והגה.

 

מה זה מחירון +10?

 

בדיחה.

BW

×
×
  • תוכן חדש...