Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא פיאט פונטו 2001 ידנית.

עבר ראש מנוע בעבר, ותאונה כלשהי עם קצה שילדה (גם מקדימה וגם מאחורה?)

חיצונית נראה שמור ומושקע, כולל ספר טיפולים מלא.

האם הבדיקה סבירה או שמומלץ להתרחק?

האם ההבדלים בקומפרסיה סבירים? האם לדעתכם משמעות בטיחותית לקצה השילדה?

הבוחן דיבר על צינור מים שצריך להחליף ועל קצה השילדה, ואמר שאין לכך משמעות בטיחותית.

 

vzqf.jpg

3go5.jpg

 

תודה מראש.

פורסם

קודם כול כמה הרכב עבר?

רכב "מטופל ושמור" לא אמור לעבור ראש מנוע בקילומטראג' סביר.

 

לטעמי חבל שלקחת את הרכב הזה לבדיקה בכלל. הרכב הזה גם ככה עולה גרושים ככה שאיון כבר מה להוריד במחיר, וכמה שלא יורידו לך עליו, הייתי מעדיף להוסיף ולקבל רכב בלי שילדה ובלי ראש מנוע.

פורסם

המנוע לא במצב מזהיר, לחץ דחיסה לא זהה.

צפה לשיפוץ או החלפת מנוע בקרוב.

הוחלפו שמשות לפי מה שרשום ופגיעה ב2 קורות אורך. אמנם זה רשום לא תחת משמעות גבוהה אך צריך לבדוק אצל פחח את המשמעות.

פגיעה בקורת אורך יותר משמעותית מפגיעה בקורת רוחב.

וכן, הרכב חטף מכה גם מקדימה וגם מאחורה.

 

אני אישית הייתי מוותר על הרכב אלא אם כן הוא במחיר ממש קורץ, שהרי המחירון שלו גם ככה יחסית ברצפה.

×
×
  • תוכן חדש...