Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הגיע זמן להחליף צמיגים אני מעוניין בהמלצה ממביני עניין על צמיגים מידה 175/70/13.

וכמובן גם מחפש המלצה על פנצ'ריה עם באזור עכו נהריה או קריות.

 

תודה מראש לכולם

פורסם

לרכב שלך תקנה צמיג מחברה ידועה.

תסתכל כאן בקשר למחירים למידה שלך:

http://tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&sc=&ar=0&r=13&a=70&s=175&m=0&CarType=1

 

זאת הרשימה שאני כן ממליץ משהו ממנה:

YOKOHAMA A.DRIVE

KLEBER VIAXER

PIRELLI P4

CONTINENTAL ECOCONTACT

GOODYEAR DURAGRIP

MICHELIN ENERGY

 

 

 

אני אישית לא ממליץ על דנלופ SP490, למרות השם DUNLOP

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אהלן,

יש לי את אותו הרכב, ולפני כחודשיים קניתי רביעייה חדשה של DUNLOP SP 703 ב 300 ש"ח לצמיג, עושים רושם שהם טובים, ללא רעשים מיותרים גם במהירויות גבוהות. אני מרוצה. בדקתי קצת ראיונות בגוגל והם היו טובים

Opel Adam S 2017

פורסם

התקציב הוא עד 300 ש"ח לצמיג.

הצמיגים שכרגע על הרכב הם dunlop והאמת שאני לא כל בל מבסוט מהם.

האם האתר tires4you עושה באמת השוואת מחירים ונותן את המחיר בגי זול שאפשר למצוא?

אני ישמח לקבל המלצה כל פנצ'יריה מומלצת באזור עכו קריות או נהריה

פורסם

תבקש מהמוכר שיראה לך אמור להיות רשום על הדפנות מספר שמראה שבועות ושנה, כלומר למשל המספר 3012 אומר השבוע ה30 בשנת 2012, וככה אתה עושה חישוב של גיל הצמיג. תשתדל לקנות צמיגים שהם ממקום מוכר ורק שנת 2013 כמה שיותר קרוב להיום.

ובמחיר שאתה משלם אל תקח סיניים.

Opel Adam S 2017

פורסם

הציעו לי צמיגים Dunlop sp touring t1 ב-900 ש"ח לרביעיה.

מה אתם אומרים על הצמיגים ועל המחיר שנתנו לי?

תודה מראש

  • ספונסר פורום
פורסם

ה-LM701 צמיג בסדר גמור אבל מה המחיר?

הפאלקן במידה שלך זה SN828, צמיג בינוני מאוד.

את הדגם השני של דאנלופ אני לא מכיר.

פורסם

במידה האקזוטית הזו לא הייתי מחפש איזה דגמים מומלצים, כי אין.

העיקר לרכוש צמיגים מחברה גדולה ומוכרת, לא לינג-לונג יתומים מהורים.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...