Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אני צריך להחליף 4 צמיגים. העניין שרוצה להחליף לצמיגים טובים ולא סיניים.

 

טעיתי בכותרת בשם הצמיג, השם הנכון כמובן FALKEN

 

סוג הרכב: סוזוקי גרנד ויטרה 2004, בעל 3 דלתות.

מידת צמיג קדמי ואחורי: 215/65R16

 

הציעו לי צמיגים יפניים של חברת FLAKEN. מבדיקה באינטרנט (באתר http://tires4u.co.il/) מצאתי מחיר טוב עם אחריות ל-4 שנים בסך 1440 ש"ח בראשון לציון.

 

תיאור הצמיג: 215/65R16 ZE912 98H TL

סוג הצמיג: פרטי

קוד מהירות: 210 קמ"ש-H

יצרן: Falken

אחריות: 4 שנים

 

מה דעתכם? צמיג טוב? מחיר טוב? המלצות למשהו אחר? אני עם תקציב לא הכי גמיש.

פורסם

צמיג טוב ושקט, אצלי ברכב שמתי 4 חדשים לפני שנה וקצת, מידה 225/60/16 עלו לי 1800 ש"ח (שמעתי שמחירי הצמיגים ירדו קצת בינתיים).

 

לא יכול לתת לך חוות דעת מקצונית כי אני לא עושה עם הרכב פעולות שדורשות מהצמיגים ביצועים מיוחדים, אבל סה"כ צמיג טוב במחיר סביר.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
צמיג טוב ושקט, אצלי ברכב שמתי 4 חדשים לפני שנה וקצת, מידה 225/60/16 עלו לי 1800 ש"ח (שמעתי שמחירי הצמיגים ירדו קצת בינתיים).

 

לא יכול לתת לך חוות דעת מקצונית כי אני לא עושה עם הרכב פעולות שדורשות מהצמיגים ביצועים מיוחדים, אבל סה"כ צמיג טוב במחיר סביר.

 

תודה חבר.

 

שכחתי לציין כי הנסיעה שלי בעיקרה על כביש ולא על שטח (למרות שמדובר בג'יפון), כך שאשמח לדעות נוספות.

פורסם

גם אצלי רק על כביש, אין לי בכלל ג'יפ :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
אהלן,

 

אני צריך להחליף 4 צמיגים. העניין שרוצה להחליף לצמיגים טובים ולא סיניים.

 

טעיתי בכותרת בשם הצמיג, השם הנכון כמובן FALKEN

 

סוג הרכב: סוזוקי גרנד ויטרה 2004, בעל 3 דלתות.

מידת צמיג קדמי ואחורי: 215/65R16

 

הציעו לי צמיגים יפניים של חברת FLAKEN. מבדיקה באינטרנט (באתר http://tires4u.co.il/) מצאתי מחיר טוב עם אחריות ל-4 שנים בסך 1440 ש"ח בראשון לציון.

 

תיאור הצמיג: 215/65R16 ZE912 98H TL

סוג הצמיג: פרטי

קוד מהירות: 210 קמ"ש-H

יצרן: Falken

אחריות: 4 שנים

 

מה דעתכם? צמיג טוב? מחיר טוב? המלצות למשהו אחר? אני עם תקציב לא הכי גמיש.

 

 

קח בחשבון שאחריות לארבע שנים על צמיג זה נשמע מפתה אך בעייתי מאוד. צמיג הוא מוצר מתבלה, ואףאחד לא יתן לך אחריות על תקרים או בלאי. אחריות תופסת רק לפגם בייצור, מה שמאוד נדיר, וגם מאוד קשה להוכיח.

בתכלס - מרגע שיצאת מהפנצריה ונסעת עם הצמיגים החדשים, סיכוי אפסי שתוכל להחזיר אותם בתואנה כלשהי

פורסם
קח בחשבון שאחריות לארבע שנים על צמיג זה נשמע מפתה אך בעייתי מאוד. צמיג הוא מוצר מתבלה, ואףאחד לא יתן לך אחריות על תקרים או בלאי. אחריות תופסת רק לפגם בייצור, מה שמאוד נדיר, וגם מאוד קשה להוכיח.

בתכלס - מרגע שיצאת מהפנצריה ונסעת עם הצמיגים החדשים, סיכוי אפסי שתוכל להחזיר אותם בתואנה כלשהי

 

בהחלט לוקח זאת בחשבון. מה דעתך על הצמיגים? המלצה אחרת?

 

התקציב בגדול עד 1800 (לא שקל יותר)

פורסם

אם זה 1800 ולא שקל יותר, תיקח FALKEN.

צמיגים יותר טובים עולים מעל התקציב (מעל 2000 ש"ח).

קח בחשבון שאלה צמיגים של רכב פרייבט רגיל, לא של ג'יפ (אפילו לא לשטח קל).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על המענה חברים.

 

נניח אני יכול להגיע ל-2000 בתקציב. אילו צמיגים אתם ממליצים?

 

 

הפלאקן זה צמיגים יפניים במקור לא? כי ראיתי בפורום שלפעמים הצמיג מיובא מסין/טייוואן......

פורסם

FALKEN חברה יפנית, הצמיגים מיוצרים בתאילנד.

 

 

בסביבות 550 ש"ח לצמיג יש לךGEOLANDAR) . YOKOHAMA)

בסביבות 600 ש"ח יש TOYO OPEN COUNTRY

 

אלה צמיגים לשטח קל וכביש.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
FALKEN חברה יפנית, הצמיגים מיוצרים בתאילנד.

 

 

בסביבות 550 ש"ח לצמיג יש לךGEOLANDAR) . YOKOHAMA)

בסביבות 600 ש"ח יש TOYO OPEN COUNTRY

 

אלה צמיגים לשטח קל וכביש.

 

T-215/65 R16 98H GEOLANDAR H/T-S ₪1,608.00

T-215/65 R16 98H GEOLANDAR A/T-S ₪1,691.00

J-215/65 R16 98S GEOLANDAR A/T+// ₪2,058.00

 

 

איזה דגם? יוקוהומה לא סיני?

 

 

בלי קשר בסכומים של 500-600 יש פה דגמים מוכרים מאוד, אין משהו שרצוי משם?

 

http://tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&sc=&ar=1&r=16&a=65&s=215&m=0&CarType=0&CarType=4&CarType=7

פורסם

הראשון H\T.

אמרת שאתה לרוב נוסע על הכביש.

 

A\T זה חצי שטח, אינך זקוק לצמיג כזה, הוא ירעיש יותר על הכביש.

 

לא, YOKOHAMA זאת חברה יפנית, רצינית מאוד.

 

אחלה מחירים, מאיפה הם?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
הראשון H\T.

אמרת שאתה לרוב נוסע על הכביש.

 

A\T זה חצי שטח, אינך זקוק לצמיג כזה, הוא ירעיש יותר על הכביש.

 

לא, YOKOHAMA זאת חברה יפנית, רצינית מאוד.

 

אחלה מחירים, מאיפה הם?

 

http://www.kamortires.co.il/

 

כרגע יש לי פלאקן במחיר 1440-1500

 

הנקוק במחיר 2080 של RA23, 98H

 

מה ממליצים?

 

 

חשוב לי מאוד שהצמיגים יהיו שקטים וטובים בפניות.

פורסם

בסופו של דבר הלכתי על צמיגי FALKEN ZE912 98H (מידה 215/65R16 בסוזוקי גרנד ויטרה 3 דל')

 

הרכבתי בצמיגי 'שואף' בז'בוטינסקי 37 רמת גן (במתחם תחנת דלק פז) בסכום כולל עבודה + תיקון תקר חינם לשנה שלמה: 1500 ש"ח

 

התרשמות ראשונה - צמיגים שקטים, אין לי יותר שריקות בפניות.

 

תאריך ייצור הצמיג הינו 1713 (כלומר סוף אפריל, שנת 2013)

×
×
  • תוכן חדש...