Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז הגיע זמני אחרי שנה וקצת עם אופנוע לעבור למשהו "קצת" יותר בטיחותי... חבר עם לאון הפנה אותי לפורום לחוות דעת..

עם קצת (הרבה) עזרה מההורים יש תקציב של כ 100-110 אלף נטו לרכב (ז"א לא כולל ביטוח וכל השאר)

אחרי סיבובים באולמות התצוגה וקבלת הצעות מחיר ההתלבטות העיקרית שלי היא בין הרנו קליאו החדשה - 1.2TCE המפוארת מביניהן (Collection) לבין סיאט איביזה FR 1.2TSI - עם קצת קשרים של אבא שני הרכבים יוצאים פחות או יותר אותו מחיר (האביזה אלפיים יותר), עכשיו ההתלבטות:

מצב אחד האיביזה (לדעתי) יותר יפה אבל מצד שני את הקליאו לא רואים הרבה

מצד אחד לאיביזה יש גג נפתח אבל אין מפתח חכם (כניסה והנעה בכפתור אהבתי את זה מאוד זה כמו אצל אבא ואמא חח) ולדים ובלוטוס ומצד שני לרנו יש אותם אבל אין גג נפתח (שזה חשוב בשבילי)

מצד אחד לרנו יש 5 דלתות *מוסתרות* לעומת 3 לאיביזה זה הרבה יותר נוח ביום יום אבל אולי מוריד קצת מהיופי

על הנייר האיביזה יותר חלשה מהרנו - פה אני צריך את העזרה שלכם שתגידו לי בתכלס התנהגות כביש, רעשי דרך, האצות וכ'ו

ג'נטים אני מחליף בכל מקרה לשניהים אל תחשיבו את זה

על הנייר הצריכת דלק של הרנו יותר טובה - גם פה צריך את העזרה שלכם

שמעתי שלגיר DSG7 יש בעיות, זה נכון? מה עם הגיר של הרנו?

הרנו יותר רחבה בקצת

לשניהם יש מערכת מולטימדיה

מה שהפריע לי אצל הרנו זה הפלסטיקה שמרגישה דיי זולה, וההגה והלוח שעונים ממש מכוערים

 

מה לקחת???? תודה רבה לעוזרים ותפרטו בבקשה

פורסם

הקליאו נשמעת הרבה יותר מעניינת.

אם זה לא רכב לסופי שבוע ולמסלול, רק 5 דלתות כי 3 זה פשוט לא נוח, כל טרמפיסט חבר או דודה שתעלה לרכב יגנחו ביציאה ובכניסה למושב האחורי.

 

תעשה נסיעת מבחן רגועה ותתרכז בחווית הנהיגה.

שב ברכב כמה דקות, תחוש, תלטף, תמשש, תנשק. ויאללה חתונה.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
הקליאו נשמעת הרבה יותר מעניינת.

אם זה לא רכב לסופי שבוע ולמסלול, רק 5 דלתות כי 3 זה פשוט לא נוח, כל טרמפיסט חבר או דודה שתעלה לרכב יגנחו ביציאה ובכניסה למושב האחורי.

 

תעשה נסיעת מבחן רגועה ותתרכז בחווית הנהיגה.

שב ברכב כמה דקות, תחוש, תלטף, תמשש, תנשק. ויאללה חתונה.

 

הבעיה היא שאני נהג חדש, רק נגמר לי המלווה לפני כמה ימים.. לא מאמין שיתנו לי נסיעת מבחן

פורסם

תנסה. יש חברות שיש להן ביטוח לנהגים צעירים וחדשים.

למשל בתור נהג צעיר הצלחתי לקבל נסיעות מבחן בכלמוביל ובקרסו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הקליאו היתה פחות לטעמי מבחינת זריזות, ויש בה מאמץ יתר (שוב, לטעמי) להיות ״צעירה״.

רק נסיעת מבחן שלך יכולה לפתור הנושא.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מניסיון עם רכב שיש בו גג נפתח, מספר הפעמים שפתחתי אותו כמעט אפסי. ביום זה לא נוח כי השמש בדיוק עליך ( מה גם שבאיביזה הוא רק מציץ ולא באמת נפתח ), בערב מדי פעם הייתי פותח אותו וגם רק בעונות מעבר והפסקתי כי זה סתם עושה יותר רעש. בקיצור, סתם גימיק. התלהבתי מזה בהתחלה - עכשיו זה אפילו לא היה משהו שעניין אותי ברכב החדש שקניתי ( שדרך אגב זו הקליאו ). סה"כ אני חושב שהקליאו היא חבילה יותר מושלמת. גם בעיצוב, גם באמינות שהגיר מוכיח, גם בביצועים ( פעולת המנוע יותר חלקה מאשר ב TSI ) וגם באבזור ( אם נוריד את עניין הגג שכמו שכבר אמרתי - לא כזה יתרון ).

 

אם אתה אוהב את המראה של הגג הפנורמי, פשוט שים מדבקה שחורה על הגג - וזה יראה כמו כמעט אותו הדבר

 

אם אתה רוצה רכב בעיקר בשביל הפוזה - אז כן , האיביזה תספק את הסחורה. ההבדלים במנוע והגיר לא יהיו כל כך מורגשים בנסיעה מנהלתית.

פורסם
מניסיון עם רכב שיש בו גג נפתח, מספר הפעמים שפתחתי אותו כמעט אפסי. ביום זה לא נוח כי השמש בדיוק עליך ( מה גם שבאיביזה הוא רק מציץ ולא באמת נפתח ), בערב מדי פעם הייתי פותח אותו וגם רק בעונות מעבר והפסקתי כי זה סתם עושה יותר רעש. בקיצור, סתם גימיק. התלהבתי מזה בהתחלה - עכשיו זה אפילו לא היה משהו שעניין אותי ברכב החדש שקניתי ( שדרך אגב זו הקליאו ). סה"כ אני חושב שהקליאו היא חבילה יותר מושלמת. גם בעיצוב, גם באמינות שהגיר מוכיח, גם בביצועים ( פעולת המנוע יותר חלקה מאשר ב TSI ) וגם באבזור ( אם נוריד את עניין הגג שכמו שכבר אמרתי - לא כזה יתרון ).

 

אם אתה אוהב את המראה של הגג הפנורמי, פשוט שים מדבקה שחורה על הגג - וזה יראה כמו כמעט אותו הדבר

 

אם אתה רוצה רכב בעיקר בשביל הפוזה - אז כן , האיביזה תספק את הסחורה. ההבדלים במנוע והגיר לא יהיו כל כך מורגשים בנסיעה מנהלתית.

 

לי אין ניסיון עם גג נפתח משל עצמי, אבל כל פעם שאני ברכב של אבא או אמא הגג פתוח חוץ מבאמת פעמים ביום שהשמש מסנוורת.. מה אתה חושב על הקליאו? איזה דגם קנית? תתן בבקשה חוות דעת, זה חשוב... תודה!

פורסם

אצ האיביזה יש המון על הכביש.

רק בגלל הסיבה הזו הייתי הולך על משהו אחר והקלאו החדשה היא אופצייה מצויינת.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...