Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קיבלתי רכב חדש שהזמנתי בצבע שחור, אשמח לקבל המלצה על עסקים מאיזור השרון (נתניה/הרצליה) שעושים אוטם לצבע ולג'אנטים.

 

אם זה בעייתי בפומבי, אשמח לקבל כהודעה פרטית

 

תודה!

פורסם
שלום,

 

קיבלתי רכב חדש שהזמנתי בצבע שחור, אשמח לקבל המלצה על עסקים מאיזור השרון (נתניה/הרצליה) שעושים אוטם לצבע ולג'אנטים.

 

אם זה בעייתי בפומבי, אשמח לקבל כהודעה פרטית

 

תודה!

 

ממליץ על PRESTIGE

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

פורסם

יעקב אלטר פתח תקווה (אני יודע שאמרת נתניה-הרצליה)

 

יש בהרצליה את גל ששון לדעתי.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
שלום,

 

קיבלתי רכב חדש שהזמנתי בצבע שחור, אשמח לקבל המלצה על עסקים מאיזור השרון (נתניה/הרצליה) שעושים אוטם לצבע ולג'אנטים.

 

אם זה בעייתי בפומבי, אשמח לקבל כהודעה פרטית

 

תודה!

היי ארז, תתחדש על הרכב.

 

יש לך בבן ציון גליס 47 פ"ת (א.ת סגולה) את Auto clean, הם עובדים עם מוצרים מאוד איכותיים של Chemical Guys ויש להם מחירים נוחים מאוד.

תבקש ספציפית את JetSeal109, אוטם מעולה.

פורסם
היי ארז, תתחדש על הרכב.

 

יש לך בבן ציון גליס 47 פ"ת (א.ת סגולה) את Auto clean, הם עובדים עם מוצרים מאוד איכותיים של Chemical Guys ויש להם מחירים נוחים מאוד.

תבקש ספציפית את JetSeal109, אוטם מעולה.

 

לא מצליח למצוא עליו פרטים, אפשר לקבל טלפון?

פורסם

תודה לכל התגובות

 

מהמלצה שקיבלתי, האם לדעתכם שימוש במוצר שנקרא Synthetic Sealant 2.0 יהיה טוב באוטם לצבע? זה מה שהבחור שמבצע המליץ להשתמש

פורסם
תודה לכל התגובות

 

מהמלצה שקיבלתי, האם לדעתכם שימוש במוצר שנקרא Synthetic Sealant 2.0 יהיה טוב באוטם לצבע? זה מה שהבחור שמבצע המליץ להשתמש

 

מדובר באוטם צבע של חברת מגווירס /Meguiars שהיא חברה עולמית גדולה מוכרת ובעלת וותק, בנוסף יש לה המון מוצרים טובים.

לגבי המוצר הזה ספציפית אני יכול לומר (לא מניסיון אישי) שיש לגביו בערך 0 אזכורים בפורום הזה וגם בפורומים בחול. (ויש בפורום הזה אין ספור אזכורים לגבי אוטמים אחרים).

סביר להניח שהסיבה לכך היא בגלל שהוא לא מוצר איכותי בהשוואה לאוטמים אחרים שקיימים בשוק.

לגבי האדם שמבצע את העבודה, במידה והוא מקצוען והוא יודע מה הוא עושה הוא יכול לייישם לך כל אוטם אחר ואין סיבה שיתעקש על אוטם מסויים.

 

תקפץ ביקורות בחול כי כאן לא תמצא הרבה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

×
×
  • תוכן חדש...