Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם,

 

קניתי קיט והתקנתי את המשאבה אולם עכשיו היא נוזלת :(

יש מישהו שיודע איך זה עובד בג׳סטי?

יש איזו פחית שנכנסת לפני הקפיץ, כנראה שעשיתי שם משהו לא נכון.

 

אשמח לעצה טובה

פורסם

האטם של המכסה? בטח.. עם סיליקון כמו שצריך.

 

יש שם איזו פחית שנכנסת לפני הפרופלו, כנראה שיש דרך מסויימת להכניס אותה..:/

פורסם
שלום כולם,

 

קניתי קיט והתקנתי את המשאבה אולם עכשיו היא נוזלת :(

יש מישהו שיודע איך זה עובד בג׳סטי?

יש איזו פחית שנכנסת לפני הקפיץ, כנראה שעשיתי שם משהו לא נכון.

 

אשמח לעצה טובה

 

היי

 

ההסבר הוא דיי מסובך ומורכב כך שלצערי לא אוכל לעזור לך כאן.

אני ממליץ לפנות למרכז שירות והם ישמחו לעזור לך

 

אייל מסובארו

פורסם
היי

 

ההסבר הוא דיי מסובך ומורכב כך שלצערי לא אוכל לעזור לך כאן.

אני ממליץ לפנות למרכז שירות והם ישמחו לעזור לך

 

אייל מסובארו

 

למה זו תשובה צפויה מנציג?!

וכמה זה יעלה לו? - לא סתם הוא רכש קיט והרכיב בעצמו...

פורסם

אכן, לא הייתי קונה קיט אם הייתי רוצה ללכת למוסך סובארו.

 

הנזילה לא מהאטם אותו סגרתי כמו שצריך..

ליד בורג מס 9 (בתמונה) יש חור ניכוז למקרה והאטם (מס 11 בתמונה) נפרץ או משהו כזה.

כדי למנוע ממים להגיע לשמן.

 

הנזילה משם.

חשבתי להכניס את האטם הקטנצ׳יק ע״י דפיקה עדינה לפני. מישהו אולי יודע על שיטה יוחודית או טריק ספציפי לאטם הזה?

אגב תודה על התמונה :)

×
×
  • תוכן חדש...