Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם,

 

יש לנו במשפחה שברולט ויואנט מודל 2008 דגם רגיל (לא הפלוס).

 

אנחנו יד שנייה, יד ראשונה ליסינג.

 

ק"מ כמעט 134,000

 

הרכב עובר טיפולים ויש לו טסט עד סוף אפריל 2014

 

בכמה לפי דעתכם אני יכול למכור את הרכב? אני יודע שאני הולך להפסיד פה הרבה מאוד כסף השאלה היא כמה

 

תודה לכל העונים,

ויום טוב.

 

גיל.

פורסם

מחירון מינוס 30-35% +- .

ק"מ גבוה,רכב לא סחיר,מחירון שהיה גבוה יחסית לפני שנה וחצי וירד בצורה דרסטית.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מחיר מכירה ריאלי- 25K ש"ח.

תתחיל (כמו כולם ביד2:-)) ב31,000 אם יש לך זמן או ב-28,000 אם אתה רוצה למכור מהר.

 

לאיזה רכב אתם מחליפים?

אם זה משהו מבית UMI, שווה לך לקבל הצעה מהטרייד-אין שלהם.

תתפלא- לפעמים ההצעה שלהם טובה יותר ממה שאפשר להוציא בשוק הפרטי, או לכל הפחות אותו דבר רק מבלי לעבור את הטייר-קיקרס של יד2

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

השאיפה היא להחליף למשהו אמין (משמע לא שברולט) גם אם זה ידרוש לרדת מעט בשנתון

 

כיוון כנראה של סקודה

פורסם

סקודה בחירה מצויינת - מנסיון.

 

לגבי המחיר, התעניינתי ב2005 עם 130,000 קמ המוכר דרש 20 ומתגמש. בגרש הציעו לי אחד דומה ב15

לך על טרייד אין אפילו לא בumi. בכל מקום.

בו בטח ליבי ונעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...