Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קניתי פורד פוקוס 2008 ויש שם הכנה לדיבורית.

לא הבנתי מזה אומר..

איזה דיבורית אני צריך לקנות כדי שתתאים להכנסה שעשו לי? [יש דגמים מסויימים שמתאימים או מומלצים?

והאם ניתן להתקין לבד או שצריך לנסוע לחשמלאי רכב?

הרי הכפתורים כבר קיימים וזה עובד על הרמקול של הרכב. נשאר מיקרופון והתקן בלוטוס...

 

חיפשתי בפורום אבל לא ראיתי תשובות מלאות לשאלה..תודה רבה, בועז

פורסם

בעיקרון הפוקוסים שמגיעים לארץ מגיעים בלי דיבורית

הכפתורים קיימים כי יש דגמים בחו"ל שמגיעים עם הדיבורית בשנתון הזה

אז אין ממש מה לעשות עם זה חוץ מלגשת למתקין ולהרכיב דיבורית BT

סה"כ ניתן להרכיב דיבורית BT טובה של חברה ידועה כולל הרכבה ושמתחברת למערכת השמע המקורית של הרכב במחירים של 500.00 ש"ח שזה כולל את הדיבורית ואת ההתקנה

אולי יש צורך להוסיף כמה שקלים על קונקטור מקורי

עדיין זה סכום סביר ושווה את המאמץ

בהצלחה

דרור

פורסם

עצה ממני:

 

תעשה כמוני - אין לי כסף להשקיע למשהו נורמלי ואת האמת ? זה גם נראה לי זריקת כסף ...

קניתי כבל AUX ב - 20 שקל ואיתו אני שומע מוזיקה/עונה לטלפונים כמו דיבורית.

יותר מיזה אתה יכול לקנות בעוד 20 שקל מתקן שיחזיק לך את הטלפון על השימשה/על חלק מהרכב שיהיה לך יותר נוח.

פורסם

ליאור חשבתי על זה, אבל המיקרופון שלך הוא זה של הטלפון וזה לא נשמע איכותי בנסיעה שיש רעש..

חוץ מזה שכל הזמן צריך לחבר שזה קצת מעצבן.

בדיבורית בלוטוס אתה נכנס לרכב וזה מחבר אותך אוט'

אבל אני יעשה את זה את שאסדר דיבורית..תודה

 

ודרור, הייתי באיזה מוסך והם אמרו לי שאם יש הכנס אז לא צריך להשתמש ברמקול של הדיבורית.

אתה יודע להגיד לי דגם שהוא יחסית זול ומומלץ?

[אגב הבנתי שאם יש הכנסה זה שטויות לחבר את זה. זה נכון שאפשר לבד או שזה מסובך? ]

 

תודה רבה!!

×
×
  • תוכן חדש...