Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לפני שבוע חבר החלית לשדרג את המערכת שלו, וקנה עוד סאב של P3SD212 - Rockford Fosgate®

אחרי חיפוש מידות מקוריות לתיבה כפולה(גם כאן בפורום), לא נמצאו המידות, אז החלתנו ללכת לפי התיבה המקורית של סאב 1 ולהכניס שינוים.

 

אז מה קנינו?

חתיכת MDF -

120 250X

דבק עץ(בקבוק) .

ברגים 10 סנטימטר .

חבילת סיכות.

בד לציפוי.

 

כלים לעבודה:

ג'קסון

מכונת שיוף

אקדח סיכות

טוש ועיפרון

סרגל

מחשבון

 

התחלנו למדוד.

התיבה המקורית לסאב יחיד היה 40CM גובה, 36CM עומק.

השארנו את הנתונים האלה, אך הגדלנו את הרוחב ל 90CM (שישב בול על כל תא המתען).

 

סרטוט המידות על הMDF.

296125_3136719714748_514012566_n.jpg

 

מתחילים בניסור.

401848_3136720194760_1760781330_n.jpg

 

946809_3136720754774_1998995407_n.jpg

 

292362_3136720874777_896266507_n.jpg

 

החלקים מוכנים :-) , מתחילים לשייף ולהרכיב.

294977_3136721034781_1142059271_n.jpg

 

391748_3136721274787_210952879_n.jpg

 

חחח..גם קצת צחוקים בדרך.

988422_3136721674797_399208867_n.jpg

 

936878_3136722794825_1787691609_n.jpg

 

320466_3136722594820_1258416865_n.jpg

 

382586_3136722914828_1218680605_n.jpg

 

שחכנו פתחים לסאבים, אז מנסרים עוד הפעם.

960195_3136723234836_1780762290_n.jpg

 

970995_3136723554844_1661060230_n.jpg

 

איטום של כל הפינות עם דבק ונסורת.

300645_3136723834851_1544783692_n.jpg

 

וההרכבה הראשונית :-D

ובדיקה שהתיבה נכנסת לתא המתען.

300563_3136724274862_289857238_n.jpg

 

252200_3136724234861_1876195599_n.jpg

 

945110_3136725354889_1956726018_n.jpg

 

972300_3136725234886_753027352_n.jpg

 

יום למחורת, הציפוי וההרכבה ברכב !

943364_3136718954729_414731011_n.jpg

 

429898_3136719114733_1738542034_n.jpg

 

292950_3136719194735_938625901_n.jpg

 

מקווה שאהבתם :wink:

Citroen volcane 2.0i

פורסם

כל הכבוד סאם, נראה נחמד מאוד!

דבר איתי אם אתם באים למפגש מרכז

Pioneer 80PRS Genesis Profile Four Hybrid AudioLegatia L6SE+L1PRO DD M2a Sundown SA15's

XSPoweR D2700

פורסם

יפה מאד!

המידות לתיבה כפולה הם אותם המידות של תיבה בודדת לכל סאב בנפרד, כל סאב אמור לקבל את התיבה בגודל המומלץ והמחיצה בינהם.

 

עבודה יפה!

SCANSPEAK

פורסם

איך חתכתם את זה בצורה ישרה כלכך?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

יפה מאוד, נראה טוב ומסודר.

יש רק דבר אחד שהייתי משנה שם - מיקום המגברים.

תבנה פלטה שעליו ישבו המגברים, אם תצטרך להחליף גלגל או משהו ולהוציא את התיבה לא תהיה לך בעיה של ניתוק ה1001 חוטים מהמגברים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה יפה, אבל גם לי המיקום של המגברים נראה קצת בעייתי-

אמנם לא מדובר ברכיב מכני אבל כן יש בו רכיבים שיכולים להיות רגישים לויברציות מיותרות (קבלים וכולי).

פורסם
איך חתכתם את זה בצורה ישרה כלכך?

 

השתדלנו לא למהר, ושיופים לאחר החיתוך.

לחתוך עם ג'קסון ישר זה לא הגיוני, תמיד יש סתיה.

Citroen volcane 2.0i

פורסם

CASTRO_PK כל הכבוד על היוזמה והרצון והאמביציה והסבלנות

אני חושב שהמאמץ קצת מיותר, יש בהחלט תיבות במידות ובבניה הנכונה בשוק, עדיין זה לא מוריד כהוא זה מלקיחת האתגר ומביצוע העבודה

מסכים מאוד מאוד מאוד עם ההערה של flytomars לגבי מיקום המגברים

מומלץ מאוד ובמהירות האפשרית למצוא להם מקום אחר, העץ של התיבה נתון תחת התקפת ויברציות מאסיבית בכל שניה נתונה, והוא מעביר זאת באופן ישיר לפרינטים של המגברים. מצב גרוע ולא נכון

(דרך אגב לאחר השקעה כזו לא הגיע הזמן להיפטר ממגבר העאלק "בוס" ??)

בהצלחה

דרור

פורסם

דרור אין בעיה בכלל למקם מגברים על התיבה. תיבה שבנויה כמו שצריך לא אמורה לסבול משום וויברציות על הדפנות.

הבעיה פה היא הוצאת תיבה במקרה של תקר בגלגל, מה שמצריך ניתוק של כל החוטים והכבלים וזה מה שמסוכן.

×
×
  • תוכן חדש...