Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מעוניין בעוד חודשיים וקצת לקנות רכב אחר במקום הפונטו ספייס שלי.

 

אני בודק בלוחות ומתעניין בעיקר בפיאט פנדה, אבל פתאום עלתה לי המחשבה שאולי אוכל לרכוש פיאט פנדה חדשה\ישנה מאחת מחברות ההשכרה בחו"ל, עם מעט ק"מ ואולי אבזור עדיף אפילו, ולהעביר אותה בנסיעה ואח"כ במכולה לפה לארץ.

 

מי יודע מה ההליך שצריך לעבור מול משרד התחבורה\מכס וכמה אני צפוי לשלם עבור רכב עממי כמו הפנדה החדשה למשל?

 

לתשובתכם אודה,

דודו.

  • אחראי פורום
פורסם

מעבר למגבלת המודל (אפשר לייבא רק עד גיל שנתיים ומעבר ל-30),

למה אתה חושב שזה ישתלם בקנייה של רכב שהוא זול גם בארץ?

ביררת בכמה הן נמכרות בחו״ל?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

יהיה לך מאוד קשה ולא משתלם לייבא רכב עממי.

המחירים שבהם הרכבים האלו נמכרים ליבואנים בארץ הוא בין הנמוכים בעולם.

שים לב שהרוב המכריע של רכבי היבוא אישי הם דגמי היוקרה, שם ליבואנים בארץ יש רווח מטורף.

פורסם

ממה שראיתי זה יעלה לך בין 8-9 אלף יורו לפנדה בת שנה.

הובלה עוד כ500 יורו לפני העלויות שלך עצמך, כלומר סה"כ 40K לפני מיסים.

 

113% מיסים - 45,000 ש"ח בערך

תוריד כ 13000 על מיסוי ירוק ברמה 3

 

הגעת פלוס מינוס ל 72K ש"ח לפני טרטורים ושונות.

שווה ? לא חושב.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אם זה אכן ככה זה בהחלט לא משתלם.

 

 

אני עדיין לא ביררתי בדיוק כמה עולה פנדה בת שנה.

 

אני יודע שהן נמכרות בישראל לפנדה יוצאת השכרה בסביבות 45K (לדגם הישן). השאלה היא בכמה הן נמכרות בחברות השכרה בחו"ל.

 

אני לא מעוניין למכור אותה הלאה ברווח, רק להגיע למצב שחסכתי לעצמי כמה אלפים טובים. השאלה היא כמות הטרטור מול כמות האלפים שנחסכים (אם בכלל).

פורסם

רוב האנשים נמנעים בכוונה מלקנות רכב מהשכרה למה אתה מחפש ספציפית רכב כזה?

אלו רכבים שסבלו ברובם ולא תוחזקו כלל במהלך השנה פלוס שהן בהשכרה.

תקנה פנדה בת שנתיים-שלוש שהייתה בידיים פרטיות אם אהבת את הרכב.

בעבר: פג'ו 205 1.4i שנת 95'\ פג'ו 205 1.4i שנת 98'

רנו קליאו 1.4 שנת 92'\ סוזוקי סמוראי 1.3 שנת 88'

מיצובישי קולט 1.6i שנת 95'\ ניסאן טראנו 2.4i שנת 97'

כיום: טויוטה קורולה 1.6i RunX שנת 07'

פורסם

אני רואה באיזור 5900 יורו למודל 2011 צורה ישנה.

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=227285463&cd=634951823120000000&asrc=st|fs,sp

נניח שאפילו תשיג ב 5000 יורו.

 

5500 יורו = 26K ש"ח

מיסים 29.3K

הנחת מיסוי 13K

 

יצא 42300 - חסכת אולי אולי 3K בלי להחשיב דלק, טרטורים, זמן וכו'.

 

זה ממש לא משתלם ברכב בסדר גודל מחירים כזה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
אם זה אכן ככה זה בהחלט לא משתלם.

 

 

אני עדיין לא ביררתי בדיוק כמה עולה פנדה בת שנה.

 

אני יודע שהן נמכרות בישראל לפנדה יוצאת השכרה בסביבות 45K (לדגם הישן). השאלה היא בכמה הן נמכרות בחברות השכרה בחו"ל.

 

אני לא מעוניין למכור אותה הלאה ברווח, רק להגיע למצב שחסכתי לעצמי כמה אלפים טובים. השאלה היא כמות הטרטור מול כמות האלפים שנחסכים (אם בכלל).

לסבר את האוזן:מכרנו לפני שבוע פיאט פנדה דור קודם שנת 2009 ב35K

how it's like to drive :twisted:

פורסם

יבא רכב עממי זאת דרך מצויינת להפסיד כסף.

 

כל המכוניות בגודל הנ"ל בחו"ל הן חסרות מזגן (ורובן גם חסרות ESP) במיוחד אלו שנמכרו לחברות ההשכרה.

 

בקיצור - צא מהסרט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
רוב האנשים נמנעים בכוונה מלקנות רכב מהשכרה למה אתה מחפש ספציפית רכב כזה?

אלו רכבים שסבלו ברובם ולא תוחזקו כלל במהלך השנה פלוס שהן בהשכרה.

תקנה פנדה בת שנתיים-שלוש שהייתה בידיים פרטיות אם אהבת את הרכב.

 

פנדה בת 3 זה הדגם עם 60 כ"ס ובלי ESP. אני מחפש דגמי 2011 ומעלה, והמטרה לא להוציא יותר מדי כסף. לכן רכב השכרה זה הפיתרון הנוח עבורי.

×
×
  • תוכן חדש...