Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קונה בפחים של 5 ליטר מהמלאי של מסעדה איטלקית לידי (הם לא מוכרים, סתם קומבינה שלי). אחרי שנמאס לי מכל השמנים הדלוחים והדלים שמוכרים בארץ, הלכתי אליהם בתקווה שאמצא שמן איטלקי טוב. אכן מצאתי, שמן של Rocchi שהיה נהדר וכל מי שניסה מאוד התרשם ממנו.

 

רק מה, עכשיו הם בעצמם עברו לשמן ישראלי - פיקואל של קיבוץ מגל. גם אותו אני קונה מהם בפחים של 5 ליטר. זה שמן זית מדהים, טעם מודגש ארומטי וייחודי שלא פגשתי עוד בשמן אחר. מאוד מאוד ממליץ לנסות. יש פה: http://www.masik.co.il/

 

אנחנו צרכנים מאוד כבדים של שמן זית, הדבר היחידי שאני מכין בשמן אחר זה צ'יפס. אני ואשתי גומרים חמישה ליטר בשלושה חודשים בערך, בערך כמו צריכת שמן של 2.0TFSI.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אני ואשתי גומרים חמישה ליטר בשלושה חודשים בערך, בערך כמו צריכת שמן של 2.0TFSI.

 

אני ממליץ לך לעבור לשמן זית סינטטי מלא, רצוי תוצרת חו"ל. השמנים הישראלים זה דרעק.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בד"כ מה שצ'מפיון או דלק מוטורס דוחפים לי מהצובר עם המשקעים...יוצא אחלה סלט. יש חברים שמספרים על מנוע גמור אחרי זמן קצר ואחרים שהכוסית שלהם גמרה...

 

כשמסתובב בורג בראש אז לפעמים מוביל 1.

 

מה שמוכרים במגה לא רע...אבל בקרוב אהיה ביוון ובטוח אביא משהו. כמו תמיד...

 

 

 

 

 

 

_________________________________________________________

לאלו שמודאגים מהדרדרות תרבותית:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=391439&highlight=%D7%9B%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%AA+TFSI

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
לא חסרים מקומות ואנשים פרטיים שבמו ידיהם מסיקים את השמן מתחילתו ועד סופו.

 

ליאור

 

אני מסיק מכך שאתה מסיק את האח בשמן, או שמא בפחם מענפי זית?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
איך מסקת, שמר? עם ברזנט ודפיקה במקלות בשיטה הערבית?

 

השנה קטפנו כמו אינטלגנטים, זיתים לישר לדליים, יען כי המטע לא היה מטופל (עשבים מסביב לעץ) ואי אפשר היה לפרוש יריעות.

 

בשנה הבאה - אינשאללה - נעשה עבודה ערבית.

פורסם
שמר, כמה עצים יש לך וכמה ליטר יצא?

איך? מה ? מי?

פרט נמק והסבר.

 

יש מספיק, אבל עדיין קטנים (המטע נשרף לפני כ-6 שנים וחידשנו אותו). קטפנו רק 150 ק"ג, מקוצר זמן ומחסור בידיים עובדות.

השנה האחוזים היו נמוכים למדי, אצל כולם (אבל היה שפע פרי, זה די מתקזז).

פורסם
אתה צריך להסיק מסקנות, או את האח, אבל זיתים כדאי למסוק, ואת המסוק להטיס. :twisted:

את השמן בכלל סוחטים מהפרי, לא מוסקים.

 

אני הכנתי ג'ריקן 18 ליטר (כמעט במו ידיי) - מהעץ, לבית הבד ולפך. אם תהיו טובים (ויהיה לי זמן), אולי אמכר בשנה הבאה.

אגב - חרא עבודה המסיק הזה. מוציא ת'נשמה.

 

חן חן ל "אבשלום קור " המודרני על משחקי המילים אבל המילה "מסיק זית " מתארת תהליך שראשיתו קטיפה וסחיטה אבל תודה על הערה והארה.

 

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%A7

 

ואם כבר בחידודים ותיקונים עסקינן אין אומרים או כותבים "הכנתי ג'ריקן" אלא "השאלתי" שמא תחטוא ותגרום חלילה לזבי החוטם כאן שאינם מחבר מרעיך,לחשוב שהינך מהנדס פלסטיקה רב כישרון ש"הינדס ג'ריקן" מפסי היצור של מוחך הקודח.

 

ועוד תיקון קטן.במקום השימוש במילה "חרא" שאין צורך לתאר את צפונות החומר ממנו הוא עשוי ניתן להשתמש למשל במילה "גפת" הזית. :wink:

 

שבוע מבורך,

 

ליאור

פורסם
אני מסיק מכך שאתה מסיק את האח בשמן, או שמא בפחם מענפי זית?

 

מחשבתי כבדה עלי הבוקר (יום ראשון נו...) ולא הבינותי את מטרת משפטך. יותר מאשמח להסבר למען אדע לכלכל תגובתי במתינות ובאחריות.:wink:

 

ליאור

פורסם

את הכמות הגדולה - אצל חבר מירכא, מסיק זיתים עצמי = > לבית הבד => לבקבוק.

כמובן שמדובר על יום חוויתי שלם של כל המשפחה עם אירוח ופינוקים שלא מהעולם הזה.

 

השלמות במהלך השנה עם שמן של שופרסל, ויצרנים איכותיים מקומיים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אכן השנה יש אצלי מעט מאד פרחים.

 

דרך אגב, שימו לב ואת זה אני כותב מתוך מקרה אישי כשהייתי נוכח שם.

 

לפני כמה שנים נסענו כמה חברים לאחד הכפרים בצפון כדי לקנות שמן זית.

נכנסו לבית בד משפחתי, הכל מול העיניים.

הריחיים טוחנות את הזיתים, השמן זורם למאגר קטן מכוסה ומשם דרך חור בתחתית, לבקבוקים.

 

הכל טוב ויפה? אז זהו שלא..

 

היינו שם כמה זמן, פשוט כדי לראות ולהנות ואז באיזשהו שלב כשהיינו בחוץ והאיזור היה ריק, אני קולט את אחד הפועלים שם מגיע עם בקבוקים של שמן סויה, ופשוט שופך אותם לתוך הבריכה הזאת.

 

מיותר לציין שכולם החזירו את הבקבוקים לבחור שם שלא התבלבל והתחיל לספר שאם לא עושים את זה, השמן יוצא חזק מידי..

×
×
  • תוכן חדש...