Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מישהו יודע האם אחת מהמצלמות בין אשדוד ליבנה בכביש 4 פועלות?

אם כן, איזה ומה המהירות אכיפה שלהן?

בדגש על האחת לפני מחלף יבנה...

תודה מראש!

פורסם

יש מצלמה אחת שפועלת לכוון דרום קרי מיבנה לאשדוד, היא תיהיה מול האנטנות של בזק מצד שמאל.

ככה אני מזהה אותה מרחוק ויודע להוריד מהירות.

לא זוכר מעל כמה היא מצלמת

404

פורסם

המצלמות האלה פעלו בעבר, מנסיון של חבר.

עם כל עבודות התשתית שם אני בספק רב אם הן פעילות. למעשה אני כלל לא בטוח שמערך המצלמות האנלוגי עודנו בחיים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה על התשובות.

מאיזה טווח מהירויות אתה מניח שהיא מצלמת (מיבנה לאשדוד)?

הערכה גסה?110?120?130?....

תודה מראש.

פורסם

לא כל המצלמות פעלו שם,

כמו שרשמתי אני מכיר אחת בלבד שראיתי בוודאות מצלמת בכמה פעמים שונים אבל שוב זה היה לפני השיפוצים.

היום גם אם תרצה לנסוע 100 לא תוכל כי כל פעם משנים נתיבים ופתאום אתה מוצא את עצמך מצליב נתיב מבלי ששמת לב.

404

פורסם

בכל מקרה, אני לא יודע אם שמתי לב או לא לפלאש, אני לא כזה נהג מומחה ומנוסה ששם לב לכל הפרטים הקטנים.

120 המצלמה שם מצלמת?

תודה מראש.

פורסם

קודם כל,

תודה לכולם על התגובות.

מישהו יודע בוודאות האם המצלמות האלו פועלות או לא ואם כן מה המהירות אכיפה?

אני לא לחוץ על הקנס כמו שאני לחוץ מההורים שלי שלא יתנו לי את הרכב יותר אז אני אשמח לדעת אם לצפות לזה או לא...

תודה מראש!

פורסם

חפרת...

ווואלה צריך להיות חתיכת אידיוט כדי לנסוע שם 120 עם כל העבודות, התשתית המחורבנת והחוסר המשווע בשוליים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אולי חפרתי ואולי אני אידיוט,

אם זה משנה לך, למדתי ואני לא הולך לסוע יותר על מהירות כזאת,

עכשיו כל מה שאני מבקש זה לדעת אם לצפות למשהו...

בקשר לחפירה, סליחה. אבל חלק אומרים אין וחלק יש... אני רק רוצה לדעת...

תודה וסליחה.

×
×
  • תוכן חדש...