Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבגאז של הקסארה קטן מאוד, לפחות ליד האוקטביה. מאחורה לשתי אנשים וילד לא צפוף, אבל שלושה מבוגרים זה קצת בעסה, בעיות עם הקלאץ, חביבי על מה אתה מדבר בכלל? 400 אלף ק"מ אם האוטו לא היה נוח לא היתי מחזיק אותו דקה לא יכול לנסוע ברכבים לא נוחים..(אוקטביה. כיסאות מבטון) אחד הדברים שיאמרו על האוטו הזה, שהוא נוח באופן היסטרי. במיוחד כיסא הקטיפה שאותו אינני יכול לעזוב לרגע. אמינות בבנזין אני לא מכיר, מצטער . אבל מה שאמרתה על הקלאץ בכלל לא נכון.עוד יתרון: שהכסאות מאחורה ניתנים לקיפול, אני הכנסתי ספה דו מושבית, וידאו, מחשב נייד, ואחרכך עשיתי עוד נגלה, הבאתי מקרר, ועוד כמה שקיות.

פורסם

אני ממליץ על ZX וולקן.

קנה אחת כזו ב-20 גג. יש לך עוד כמה אלפים ליישור קו וביטוח.

אז נכון שכל יום תהיה במוסך, אבל אם תטפל בה, סביר להניח שהיא תחזיר לך בחזרה.

172

פורסם

אם אתה מתכוון לרכוש רכב ב 30000 אז כדאי שיהיו לך עוד איזה 10000 בצד,וזה למה? , 5000 ביטוחים ו 5000 תיקונים ויישור קו (במקרה הטוב), אנשים לא ימכרו לך רכב מושלם ...תחשוב על זה.

פורסם
דבר ראשון אני לא מוסיף דברים על פרי דמיוני, יש דברים שרשמתי שניראה לי.. ולכן אתם יכולים לתקן בשביל זה היעוץ לא?!... ודבר שני... אני יודע שיש לי דרישות יחסית למחיר רשמתי את זה כבר וזה גם לא בלתי אפשרי. אתה (איציק נ.) לא צריך להיות הגאון שירשום את זה.

נראה לך ? יפה, אבל עם "נראה לי" לא קונים אוטו.

אם תשלול מכונית עוד לפני שראית אותן או (שומו שמיים, תחזיקו חזק) נהגת בהן, לא תגיע רחוק.

 

שללת את הקסארה (16V - שאין הרבה ממנה) בגלל ש"קסארה לא ניראה לי אוטו אידאלי בשביל בחור ב17 כאילו.. גם הקלאץ' שלהם לא משהו" - בהחלט טיעון "מבוסס" מאוד והחלטי, על ה 306 אמרת "ניראה לי קצת בעייתי... כאילו לא אמין ויש להם לפעמים כזה מוזר..." (שוב חוזר עניין ה"נראה לי"...) ואז צצה המחשבה של "אני גם חשבתי על הגולף GTI הדגמים הישנים של 91 בערך... הבעיה היא המודל... " (לא יודע איך חשבת לשנע בקופסת גפרורים משפחה שלמה - אבל עכשיו גם המודל לא מתאים לך) ואז קפצת לבימר שנת 92 (עד כמה שזכור לי, ההבדל בין 91 ל 92 הוא לא כזה גדול - תקן אותי אם אני טועה).

 

בקיצור, אני לא יודע למה באת לקבל יעוץ, אבל כדאי שתסביר את עצמך בצורה יותר ברורה ותפרט סדר עדיפויות חוץ מ"משפחתי, ספורטיבי, חזק" (לייתר דיוק תרשום משהו בכיוון העדפה או סדר עדיפויות ל: פוזה-לגבר-גבר-בן-17, גיר, נוחות, אחזקה-דלק, ביטוח, אמינות, מודל מינימאלי, מספר אנשים שהרכב ישנע בדרך כלל והאם מדובר במבוגרים או ילדים, חשיבות תא מטען, מוצא וכד').

 

מה שעשית זה לזרוק פצצה לאויר ואנשים פה כמו טמבלים חסרי אונים (שלא באשמתם) מציעים לך אלטרנטיבות ואתה שולל את כולן כי מי שמציע לך אלטרנטיבות יורה בעצם באויר מבלי לכוון לשומקום. תכוון אותנו !

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

טוב אז ככה אחים שלי....

 

תודה לכווולם על כל ההצעות תיכף אני יגיב רק אני רוצה להגיד משהו למר איציק נ. :

 

שמע.. היה לי כמה טעויות בניסוח וגם שאני קראתי את זה שוב זה נשמע לי חובבני ולא רציני מדיי פה אתה צודק, לגבי ה"פצצה באוויר" כויבכול... אתה טועה, כי העלתי שאלה שאם היה לי תשובה אלייה לא הייתי שואל אותה בכלל. אז הייתי צריך עצה של כמה אנשים שמבינים פה בעניין, וגם אתה נשמע אחד שמבין ואני מכבד את הדעה שלך, אבל תלמד גם לכבד את שלי.

 

וככה, למכוניות:

1. הZX היא חלום, אוטו חזק לאללה, לא יקר גם ותמורה מעולה לכסף, עולה רק בעיה קטנה של מראה.. כמו שכולנו יודעים, היא לא... בוא נגיד, יפה בקיצור. אבל אם אפשרי לעשות ממנה יפה זאת באמת הצעה שאני שוקל.

 

2. הלאנטיס שבאמת גם רעיון טוב, ידידי quiki סיבכת אותי קצת. האם יש 1.8 ידנית? או שגם ה1.6 ידנית מוצלחת? ומחיר בערך שוב פעם (מצטער על השיגוע) :wink:

 

3. לגבי ה320I שזה באמת ירידה במודל, אבל ניראה לי ירידה מוצלחת. הנעה אחורית, מנוע גרמני חזק, מרווחת יחסית. אבל האם היא אמינה או משתלמת כמו שאני חושב שהיא?

:-)

 

תודה מראש

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

1. אם אתה פוסל את ה-ZX על סעיף המראה, היא לא בשבילך.

2. מה אני אגיד לך, לנטיס היא באמת מלכת יופי. ה-F אמנם נראית טוב, אבל לך תמצא ידנית. היא גם לא ספורטיבית בגרוש, אבל הבנתי כבר שאתה לא מחפש ספורטיבית אלא "אוטו חזק לאללה".

3. לך תמצא ב.מ.וו, לך תתעסק עם עלויות ביטוח וטיפולים... בקיצור - לא בשבילך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חחחחח אהבתי רוני.

 

1. אז אני כן מחפש ספורטיביות, האוטו חזק לאללה דיברתי על הZX.

 

2. הZX מושך אותי אבל בעיה קטנה של מראה שוב פעם. והמאזדה לא מהממת כמו שאמרת, אבל היא גם לא מכוערת שזה טוב. :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
חחחחח אהבתי רוני.

 

אז אני כן מחפש ספורטיביות, האוטו חזק לאללה דיברתי על הZX.

 

הZX מושך אותי אבל בעיה קטנה של מראה שוב פעם. והמאזדה לא מהממת כמו שאמרת, אבל היא גם לא מכוערת שזה טוב. :wink:

 

הוא שאמרתי. מי שאומר "חזק לאללה" על ZX כנראה לא קולט את העניין. ואם המראה מפריע לך, קנה לנטיס F, שיהיה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מאזדה 626 2000 סמ'ק יש לי כזאת היא משפחתית חזקה ואמינה 136 כוחות סוס

וגם בטוחה

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
חחחחח אהבתי רוני.

 

1. אז אני כן מחפש ספורטיביות, האוטו חזק לאללה דיברתי על הZX.

 

2. הZX מושך אותי אבל בעיה קטנה של מראה שוב פעם. והמאזדה לא מהממת כמו שאמרת, אבל היא גם לא מכוערת שזה טוב. :wink:

מענין

לזכרוני אמרת שה306 בעייתית , אתה מודע לזה שהZX היא בדיוק אותו האוטו נכון ? ( וחזק לאללה , זה מאוד יחסי ) .

בקיצור ולענין

עזוב אותך משטויות נראה לי ונדמה לי , אתה צריך רכב כמה שיודר חדש , כמה שיותר נח , כמה שיותר זול , וקצת חזק.

הקסארה 1.8 ( שגם היא בבסיסה 306 אמנם שנראית לך בעייתית ( על סמך הדוד של השכן של האח )) היא די אידאלית בשבילך.

אם אתה רוצה ראש שקט תחפש איזה מאזדה כזאת אבל תדע שהקשר בינה לנוחות נסיעה או התנהגות הוא לרוב מקרי ( מצטער שמוליק ... אני מת עליך אבל :) ).

אם אתה רוצה אוטו פוזה שהבחורות בגיל שלך ושימו עין , קנה איזה סיויק ידנית וזהו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אני ממליץ על ZX וולקן.

קנה אחת כזו ב-20 גג. יש לך עוד כמה אלפים ליישור קו וביטוח.

אז נכון שכל יום תהיה במוסך, אבל אם תטפל בה, סביר להניח שהיא תחזיר לך בחזרה.

הכי טוב לכתוב שטויות ועוד בנחרצות, ככה זה נראה כאילו אתה באמת מבין משהו. (לקרוא בסגנון דויד הכי-טוב).

מעבר לכך, וולקן במצב טוב + לא נמכרת ב- "20K גג". בכל אופן המחירון של הוולקן הכי חדשה (96) עדין נמוך מ-30K.

 

 

ZX וולקן אולי לא מלכת היופי, אבל היא בהחלט מסוגננת, זורמת ויחודית יותר עיצובית ממאזדה 323 המרובעת והמזעזעת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
טוב אז ככה אחים שלי....

 

 

2. הלאנטיס שבאמת גם רעיון טוב, ידידי quiki סיבכת אותי קצת. האם יש 1.8 ידנית? או שגם ה1.6 ידנית מוצלחת? ומחיר בערך שוב פעם (מצטער על השיגוע) :wink:

 

 

תודה מראש

סורי טעות אני מדבר על ה323 טעות שלי אבל עדיין אותו דבר כל מה שרשמתי...והיא 1600

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם

איש יקר!

תראה יש מכוניות שלא עושות הרבה בעיות והנסיעה בהן רגועה והכל....

אבל לפי התיאור שלך אתה מחפש מכונית שתיתן לך יותר ריגושים בנהיגה וגם תענה על הדרישות של מכונית משפחתית.... אז אפשר לקחת מכונית יפנית ולנסוע בראש שקט אולי שקט מידי, ואפשר לקנות לנצ'יה תמה טורבו.... למרות שמערכת טורבו דורשת הרבה תחזוקה, החוויה של התפרצות הכוח ב 3 אלף טורים... זה תענוג שאין לו מחיר.... בעצם יש לו, משהו כמו 30 אלף ש"ח .

בכל אופן אני לא אובייקטיבי כי אני בעד מכוניות איטלקיות... במיוחד לנצ'יה שמשום מה לא הולך להם בארץ אולי בגלל טעמם המרובע של רוב הנהגים בישראל... אז תהיה אנין טעם ורכוש לנצ'יה.

(אויי האיטלקים בלנצ'יה היו צריכים לקחת אותי לעשות להם מסע פרסום).

 

מקווה שעזרתי :smile:

פורסם
איש יקר!

תראה יש מכוניות שלא עושות הרבה בעיות והנסיעה בהן רגועה והכל....

אבל לפי התיאור שלך אתה מחפש מכונית שתיתן לך יותר ריגושים בנהיגה וגם תענה על הדרישות של מכונית משפחתית.... אז אפשר לקחת מכונית יפנית ולנסוע בראש שקט אולי שקט מידי, ואפשר לקנות לנצ'יה תמה טורבו.... למרות שמערכת טורבו דורשת הרבה תחזוקה, החוויה של התפרצות הכוח ב 3 אלף טורים... זה תענוג שאין לו מחיר.... בעצם יש לו, משהו כמו 30 אלף ש"ח .

בכל אופן אני לא אובייקטיבי כי אני בעד מכוניות איטלקיות... במיוחד לנצ'יה שמשום מה לא הולך להם בארץ אולי בגלל טעמם המרובע של רוב הנהגים בישראל... אז תהיה אנין טעם ורכוש לנצ'יה.

(אויי האיטלקים בלנצ'יה היו צריכים לקחת אותי לעשות להם מסע פרסום).

 

מקווה שעזרתי :smile:

וואוו ! שיגעון !

באמת לנצ'יה ת'מא "אחלה" אוטו !

 

"משום מה לא הולך להם בארץ"

המממ...בוא נראה...אולי כי בשנים האחרונות כלל לא יבאו לנצ'יות לארץ ? או אולי בגלל שהדגם היחיד והמזעזע שלהם היה ה"ת'זיס" ? (למרות שעכשיו הצטרפה גם האפסילון המוזרה)

 

אולי כי אנשים לא רוצים לקנות מכונית שהערך שלה יצלול למעמקי המחירון ?

 

בקיצור רד מזה, אנחנו כבר לא חיים בתקופת הפולביה, היום לאנצ'יה זה פיאט (דרעק)

 

יום טוב !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

איזה ביזבוז מיותר של מקום.

 

בקיצור לך על הב.מ.וו קצת יקרה לתחזוקה אבל הכי משתלמת גם למשפחה וגם לנהיגה...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...