Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים.. אז ככה:

 

עוד חודשיים ככה אני מוכרים את הפאסאט האהובה (94 מנוע 1800)...

 

ובמקומה רוצים לקנות רכב... למשפחה כמובן.. שיתאים גם לי.. נהג חובב מכוניות מושבע.. צעיר יש לציין (ולא להשמיט מכוניות בגלל גילי ).. לא מפריע קטנה או לא... רצוי גיר רגיל וגם שתהיה קצת חזקה.. לא צריך מטוס על גלגלים אבל צריך כוח. רצוי 4 דלתות בגלל המשפחה.

 

עכשיו מגיע החלק הבעייתי.. המחיר צריך להיות סביבות ה30000-25000.. (יודע שבעייתי אבל... אין מה לעשות.. :wink: )

 

מקווה שתוכלו לעזור לי... תודה מראש אחים שלי :-)

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
שלום אנשים.. אז ככה:

 

עוד חודשיים ככה אני מוכרים את הפאסאט האהובה (94 מנוע 1800)...

 

ובמקומה רוצים לקנות רכב... למשפחה כמובן.. שיתאים גם לי.. נהג חובב מכוניות מושבע.. צעיר יש לציין (ולא להשמיט מכוניות בגלל גילי ).. לא מפריע קטנה או לא... רצוי גיר רגיל וגם שתהיה קצת חזקה.. לא צריך מטוס על גלגלים אבל צריך כוח. רצוי 4 דלתות בגלל המשפחה.

 

עכשיו מגיע החלק הבעייתי.. המחיר צריך להיות סביבות ה30000-25000.. (יודע שבעייתי אבל... אין מה לעשות.. :wink: )

 

מקווה שתוכלו לעזור לי... תודה מראש אחים שלי :-)

אין הרבה מכוניות בתקציב הזה שעונות לדרישות שלך אבל האופציות הראשונות שעולות לי לראש זה אלפא 164 3.0 ליטר או 605 בגרסא המוגדשת. לפי דעתי 306 XSI/S16 זו האופציה הכי טובה ( יש גרסאת 3 או 5 דלתות) אבל תקציב שלך אני בספק אם תמצאו אחת במצב ראוי.

פורסם

אני חושב שיפנית עם גיר רגיל תהווה בהחלט שיפור בביצועים לעומת הפאסאט.

אתה יכול לקנות לנטיס 95\96, בלנו 95\96, קורולה 94\95. עם גיר ידני הביצועים לא רעים.

מצד שני, אם נחוצה הנאה בסיבובים יש את העגלות הצרפתיות- 405, ZX, 306, עם מנועי 1.9\2.0\1.8 וגיר ידני.

ל-405 ול-ZX מחירון ידידותי. ה-306 קצת יקרה..

בכל אופן, אין כמו מיקוח..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

את הרכב הכי מתאים לך שכחו לציין - סיטרואן קסארה 1.8 16V.

 

מנוע 112 כ"ס עם מומנט בריא וגיר ידני חביב. התנהגות כביש מעולה. נקודה. בטח עדיפה על כל הרכבים שהוזכרו למעלה.

 

מספיק גדולה למשפחה, תא מטען ענק - מניסיון רכב מושלם.

יש לי אחת כזו 3 שנים מודל 98.

הצ'ופרים - הרכב כולל 4 חלונות חשמל, 2 כריות אוויר, הגה כוח, ABS והכי חשוב מחירו 33,000 ש"ח ובד"כ נמכר מתחת למחירון.

תציע לי הצעה אטרקטיבית - אני מוכר!

050-6286-973

אלון

פורסם

קודם כל... תודה לכולם...

:-)

עכשיו... מכל ההצעות... אני יגיד לכם על מה חשבתי:

 

1. אני חולה על ה306 XSI אבל בדרך הדגם הזה ניראה לי קצת בעייתי... כאילו לא אמין ויש להם לפעמים כזה מוזר... אולי זה רק בכאלה שהמצב שלהם לא טוב.

 

2. הלנטיס 95/94.. זה הדגם העגול? כאילו לפני החדשות? כי אם כן.. אתם בטוחים שיש אחת עם גיר רגיל?

 

3. אני גם חשבתי על הגולף GTI הדגמים הישנים של 91 בערך... הבעיה היא המודל... ישן.. אני חושש שאני ירגיש ירידה מהפאסאט בגלל שהפאסאט רכב נוח מאוד!

 

4. אם אני ימצא ב.מ.ו 320I שנת 92 (+-) אם אני ימצא אחת טובה במחירים האלה.

 

תגידו לי מה אתם חושבים... תודה מראש :wink:

 

 

נ.ב

 

פיאט פונטו טורבו עם 4 דלתות, יש חיה כזאת?! :?

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

וואלה לגבי הקסארה לא התייחסתי... טעות שלי

 

אז.. קסארה לא ניראה לי אוטו אידאלי בשביל בחור ב17 כאילו.. גם הקלאץ' שלהם לא משהו

 

וגם חוץ מזה... שנקנה נקנה רק עוד חודשיים אז...

 

אבל יכול להיות שהקסארה שלך בסופו של דבר יהיה מתאים . :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
וואלה לגבי הקסארה לא התייחסתי... טעות שלי

 

אז.. קסארה לא ניראה לי אוטו אידאלי בשביל בחור ב17 כאילו.. גם הקלאץ' שלהם לא משהו

 

וגם חוץ מזה... שנקנה נקנה רק עוד חודשיים אז...

 

אבל יכול להיות שהקסארה שלך בסופו של דבר יהיה מתאים . :wink:

תגיד לי, מה אתה בדיוק רוצה ?

 

יש לך תקציב דל ביותר עם דרישות מפה עד להודעה חדשה.

 

זה קטן, זה חלש, ההוא לא אמין, הקלאץ' לא משהו (נהגת בכלל על הרכב ?!?!?!)

 

תפקס את עצמך ואל תשלול רכב על שטויות פרי דימיונך !!! :evil:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תא מטען ענק בקסארה ? :shock:

ואני מוסיף:

הקסארה מרווחת מאחורה :shock:

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
תגיד לי, מה אתה בדיוק רוצה ?

 

יש לך תקציב דל ביותר עם דרישות מפה עד להודעה חדשה.

 

זה קטן, זה חלש, ההוא לא אמין, הקלאץ' לא משהו (נהגת בכלל על הרכב ?!?!?!)

 

תפקס את עצמך ואל תשלול רכב על שטויות פרי דימיונך !!! :evil:

 

איציק

אוסיף גם שלרכב יש הוצאות, כך שההוצאה של ה25K-30K ממש לא נגמרת בקניית הרכב עצמו וצריך לחשוב קדימה, לראות את התמונה הכוללת ולתוך מה אתה נכנס כאשר אתה רוכש רכב מסויים.
פורסם
קודם כל... תודה לכולם...

:-)

עכשיו... מכל ההצעות... אני יגיד לכם על מה חשבתי:

 

1. אני חולה על ה306 XSI אבל בדרך הדגם הזה ניראה לי קצת בעייתי... כאילו לא אמין ויש להם לפעמים כזה מוזר... אולי זה רק בכאלה שהמצב שלהם לא טוב.

 

2. הלנטיס 95/94.. זה הדגם העגול? כאילו לפני החדשות? כי אם כן.. אתם בטוחים שיש אחת עם גיר רגיל?

 

3. אני גם חשבתי על הגולף GTI הדגמים הישנים של 91 בערך... הבעיה היא המודל... ישן.. אני חושש שאני ירגיש ירידה מהפאסאט בגלל שהפאסאט רכב נוח מאוד!

 

4. אם אני ימצא ב.מ.ו 320I שנת 92 (+-) אם אני ימצא אחת טובה במחירים האלה.

 

תגידו לי מה אתם חושבים... תודה מראש :wink:

 

 

נ.ב

 

פיאט פונטו טורבו עם 4 דלתות, יש חיה כזאת?! :?

 

 

רכבים כמו שהצעת יהיו זולים לקנות אבל יקרים מאוד לתחזק. תקח בחשבון.

במצב של מחסור בכסף (אני משער את זה בגלל כמות ההשקעה שהקדשת לקניה) אני אאלץ להמליץ כמו קודמיי על יפנית/אירופאית משפחתית ידנית משנות ה-90.

פורסם

דבר ראשון אני לא מוסיף דברים על פרי דמיוני, יש דברים שרשמתי שניראה לי.. ולכן אתם יכולים לתקן בשביל זה היעוץ לא?!... ודבר שני... אני יודע שיש לי דרישות יחסית למחיר רשמתי את זה כבר וזה גם לא בלתי אפשרי. אתה (איציק נ.) לא צריך להיות הגאון שירשום את זה.

 

ולגבי מצמץ, אני יודע שזה לא נגמר בזה... המחיר שרשמתי הוא נטו לאוטו.

 

תודה מראש

:wink:

 

ישמח עוד תגובות

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

 

4. אם אני ימצא ב.מ.ו 320I שנת 92 (+-) אם אני ימצא אחת טובה במחירים האלה.

 

בדוק לוח פוקוס,יש שם ב.מ.וו 320,ידנית שנת 92 (בדיוק מה שאתה מחפש....),מחיר מבוקש- 29K.

 

052-5473584 (זה המספר שצורף להודעה).

 

אין לי מושג מה הסטטוס של הרכב אבל תבדוק את העניין.

 

308882.jpg

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

 

2. הלנטיס 95/94.. זה הדגם העגול? כאילו לפני החדשות? כי אם כן.. אתם בטוחים שיש אחת עם גיר רגיל?

 

2. זה לא הדגם העגול זה הדגם עם הבקלית הארוכה ..

אחלה אוטו אמין מהיר עם ביצועים טובים - אמין מאוד ... לא עושה בעיות !!

תקנה רק GLx היא יותר מאובזרת ורק אבל רק ידני

יש לי אוטומטי-משעמם ודיי איטי לעומת זאת של חבר שלי שיש לו ידני,

וב30,000 אתה יכול שנת 96 {מחירון}, ממליץ בחום ...:-D , תמונות:

קדימה

 

323-90-s001-fb_s004-ss.jpg

 

 

 

אחורה

mazda323-b.jpg

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

×
×
  • תוכן חדש...