Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, קניתי לפני כחודש פורד פיאסטה, המכונית פשוט פצצה, אבל היום שמתי לב שהתחמם לי האוטו, עצרתי בצד וראיתי שאין לי נוזל קירור, הלכתי קניתי, מילאתי, ופתאום ראיתי שלאט לאט הכל התרוקן והכל על הכביש. בדקתי מאיפה יוצאים המים ומצאתי סדר ברדיאטור, קניתי אופוקסי וסתמתי הכל ושם הכל מושלם. קניתי עוד נוזל קירור והכל היה בסדר, הגעתי הביתה פתחתי לוודא שהכל פיקס, וראיתי שיש קצת מים ירוקים מעל האטם של הראש מנוע, לא משהו רציני אבל יוצאים מים, רציתי לדעת אם אני יכול לאטום את זה עם אופוקסי או לא, בשביל מה הפקק הזה בכלל? זה בסדר אם אני אכסה אותו באופוקסי?

 

תודה מראש לכולם :-)

פורסם

רק רגע, בוא ונעשה סדר בדברים שלך. קודם כל נתחיל מהקל אל הקשה. כשאתה אומר פקק אתה מתכוון ללוחית העגולה הזו שנמצאת מצידו השמאלי של המנוע(בצד של הג'ק לגלגל)? אם כן אז מדובר בלוחית שנמצאת בהרבה מנועים. זה מיועד לארצות קרות מאוד בהן יש סכנת קפיאה של נוזל הקירור. במקרה ונוזל הקירור קופא אז ההתפשטות של הנוזל גורמת לדחיפת הלוחית וככה הנוזל פורץ החוצה במקום שהוא ייקפא בתוך הבלוק ובמעברים ואז הוא עלול לסדוק את הבלוק ולהרוג את הרדיאטור.

 

לגבי הראש מנוע, אולי מה שאתה רואה זה נוזל קירור שבעצם מגיע לשם מאיזה שפריץ או נוזל קירור שמותז בחוזקה על הראש מחור ברדיאטור?

אם באמת הלך לך אטם הראש אז יכול להיות מצב שנוזל הקירור יגיע לתוך תא השריפה. תפתח את הפקק של מיכל העיבוי בזמן שהמנוע קר והוא עובד. אם אתה רואה בועות סימן שקומפרסיה בורחת אל תוך מערכת הקירור.

בכל מקרה, המלצה חמה מאוד שלי, אל תסע לנסיעות ארוכות ככה.

אם אתה מומחה ויודע לתקן דברים אני יכול לארגן לך סט אטמים קומפלט איכותי של ויקטור ריינז במחיר טוב כך שתוכל להחליף את זה לבד. אני החלפתי אטם ראש מנוע כבר בעזרתו האדירה של אחי. אם יש לך כלים, חוש טכני וספר רכב אז אתה יכול לעשות את זה לבד.

אגב, אני ממליץ לך לעשות בדיקת קומפרסיה וגם בדיקת לחץ הפוך בכדי לראות באם האטם הוא פרוץ וקומפרסייה בורחת דרכו.

 

כמה ק"מ גמע הרכב ואם מותר לשאול כמה שילמת עבורו?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

שילמתי אלף שקל, בחור שהאוטו עמד אצלו ולא היה לו כוח אפילו לפרסם את זה ביד שנייה. ממש מציאה, האוטו עשה 130 אלף.

הנעתי את האוטו ואין שום בועות, יש ממש נזילה מהאטם רואים את זה.?ui=2&ik=ea6ed68eaa&view=att&th=13e0c9b2504208f5&attid=0.1.1&disp=emb&zw&atsh=1

פורסם

פשוט תוציא את הפקק הישן בעזרת מברג גדול ועם הדוגמא תקנה חדש.

להתקנה , יש לנקות למרוח מעט חומר אטימה

ולהכניס את הפקק החדש למקומו ,בעזרת פטיש ולוחית

מתכת אשר לא תגרום לעיוות הפקק החדש.

פורסם

אולי אני טועה אבל אם האוטו התחמם ואתה רואה נזילה של מים מאיזור האטם ראש מנוע אני הייתי חושד לפגיעה בפקונג ראש מנוע או בעיוות בראש המנוע אבל ניתן למומחים לענות...

פורסם

כל תיקון שתבצע לרכב יעלה יותר מהעלות שלו.

עצה שלי, תמשיך עם תיקוני האפוקסי ומשוך איתו כמה שאפשר.

 

תוודא שהרכב לא מתחמם ושאין נזילות מהראדיאטור.

 

שי.

פורסם

אל תיסע אפילו לא לשניה גרור למוסך הקרוב.. יכול להיות מאוד לפי מה שאתה מתאר שנפרץ לך אטם ראש מנוע ונכנס לשם קירור הקומבינות של האפוקסי יגרמו ליותר נזק ...

ממליץ לך להחליף רדיאטור או לשפץ אם ניתן ומקווה באמת מקווה בשבליך שלא נפרץ אטם ראש מנוע

פורסם

הנזילה תמיד הייתה קיימת, תמיד ראיתי אותה אבל התעלמתי כזה חחחחחח, קיצר סגרתי עם אופוקסי ושמתי רק על הפלסטיק, כך שאם אני רוצה אני יכול לתלוש את הפקק עם האופוקסי. קיצר תודה רבה חברים הכל הסתדר לבינתיים, ואני לא עושנ שום דבר במוסך, קניתי את האוטו כדי להרחיב את הידע שלי, בגלל זה קניתי אוטו זול. תודה רבה לכולם :)

פורסם
אולי אני טועה אבל אם האוטו התחמם ואתה רואה נזילה של מים מאיזור האטם ראש מנוע אני הייתי חושד לפגיעה בפקונג ראש מנוע או בעיוות בראש המנוע אבל ניתן למומחים לענות...

 

במנוע הזה יש ראש מפלדה ולא מאלומיניום. אם אינני טועה ראש שעשוי מפלדה לא רגיש לעיוותים כמו ראש מאלומיניום.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...