Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאלה שהתעסקו, מתעסקים ומביני עניין..

הזמנתי תושבת "אוזן" מחו"ל לאוטו שלי, וסה"כ העלות שלה כולל המשלוח יצא בסביבות ה 66 דולר.

הפטור ממכס הוא עד 75 דולר, למה עיכבו לי אותה?

רשום לי בסוג פריט "צרורות", יש שם תושבת אחת.. או שתמיד רושמים את זה?

יש סעיף אחרון, סעיף 11 שזה הערות וכו', שרושמים שם אם נדרש אישור ממשרד כלשהו.

אצלי לא רשום כלום.

יש גם את סעיף 3.1 ה.

האם חייב להתייחס אליו? כי אם היה נדרש אישור אז היה אמור להיות רשום בסעיף 11

תודה.

 

33jo67n.jpg

פורסם

ידידי היקר, קודם כל יש לך טעות. שים לב, מי שלח לך את ההודעה? נכון מאוד, רשות הדואר. לכן אין לך בעייה עם המכס אלא עם הדואר. למכס יש תפקיד אחד ויחיד והוא להעריך ערך של טובין. במידה והיית צריך להתעסק עם המכס לא היית צריך להתאמץ בכלל. החבילה הייתה מגיעה לבית הדואר הקרוב אלייך והיית מקבל הודעה לבוא לאסוף אותה ולשלם סכום מסויים עבור המכס. במידה והסכום מקובל עלייך אתה משלם ומקבל את החבילה, במידה ולא, אתה מערער ומצרף מסמכים.

 

אז מה בעצם קרה כאן? רשות הדואר קלטה שמדובר בחלק כלשהוא לרכב. בעקבות הנחיות של משרד התחבורה הם לא רוצים לשחרר את החבילה. בהודעה שקיבלת הם מבקשים אישור מהמשרד הרלוונטי ובמקרה הזה מדובר במשרד התחבורה.

אלא אם כן מדובר בפריט שפטור מאישור משרד תחבורה אתה צריך להביא אישור. איך מקבלים אישור? יש טונות של שירשורים בפורום בנושא. אתה לא הראשון ולא האחרון שקיבל כזו הודעה.

האם אתה יכול לפרט בדיוק מהי "האוזן" הזאת? ייתכן שזה פריט שפטור מאישור משרד תחבורה. יש רשימה מפורטת איזה פריטים פטורים מאישור.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אז מה בעצם קרה כאן? רשות הדואר קלטה שמדובר בחלק כלשהוא לרכב. בעקבות הנחיות של משרד התחבורה הם לא רוצים לשחרר את החבילה.

 

נו, אם אתה אומר.

לא סתם יש שם עמדת "עמדת עמילות מכס". אותי טרטרו לשם בגין חבילה בשווי 10$ ובתוכה...מחקים (זה הדברים הקטנים האלה שמוחקים עיפרון :twisted: ) . לא חלקי רכב ולא נעליים !

מנפלאות דואר ישראל ואלה המנסים למצוא צידוק לכל מעשה של השלטון והשררה.

פורסם

נכון מאוד, בחיפה למשל הדואר והמכס נמצאים 2 מטר אחד מהשני. אבל זה לא אומר שהם לא רשויות נפרדות. ברגע שאתה מביא אישור לשחרר את החבילה אז איש המכס בא לאשר שאכן הפריט תואם לקבלה ושהמחיר אכן הגיוני בעינייו. אם החבילה לא הייתה נעצרת אז כנראה שהיו פותחים את החבילה כבר בלי שתדע. למה קראו לך בעבור מחקים (של העיפרונות) אני ממש לא יודע. עד היום, כאשר קיבלתי פריט מסוים שלא מצריך אישור אף משרד כלשהו אבל כן חייב במכס הפריט הגיע לבית הדואר הקרוב אליי. קיבלתי הודעה שיש לי חבילה בבית הדואר המרכזי ועליי גם לבוא עם X שקלים עבור מכס. אם הכל טוב, אתה משלם את החוב ומקבל את החבילה במקום. אם יש בעיה ואתה רוצה לערער אז אתה ממלא טפסים, מביא אישורים ושולח את החבילה בחזרה לעירעור.

 

כאמור, זה לא המכס שעושה בעיות אלא הדואר. באותם פעמים שניגשתי אישית למכס בחיפה זה כי רציתי לזרז עיניינים ולא לחכות עד אשר כל המסמכים יגיעו אליהם בדואר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
ידידי היקר, קודם כל יש לך טעות. שים לב, מי שלח לך את ההודעה? נכון מאוד, רשות הדואר. לכן אין לך בעייה עם המכס אלא עם הדואר. למכס יש תפקיד אחד ויחיד והוא להעריך ערך של טובין. במידה והיית צריך להתעסק עם המכס לא היית צריך להתאמץ בכלל. החבילה הייתה מגיעה לבית הדואר הקרוב אלייך והיית מקבל הודעה לבוא לאסוף אותה ולשלם סכום מסויים עבור המכס. במידה והסכום מקובל עלייך אתה משלם ומקבל את החבילה, במידה ולא, אתה מערער ומצרף מסמכים.

 

אז מה בעצם קרה כאן? רשות הדואר קלטה שמדובר בחלק כלשהוא לרכב. בעקבות הנחיות של משרד התחבורה הם לא רוצים לשחרר את החבילה. בהודעה שקיבלת הם מבקשים אישור מהמשרד הרלוונטי ובמקרה הזה מדובר במשרד התחבורה.

אלא אם כן מדובר בפריט שפטור מאישור משרד תחבורה אתה צריך להביא אישור. איך מקבלים אישור? יש טונות של שירשורים בפורום בנושא. אתה לא הראשון ולא האחרון שקיבל כזו הודעה.

האם אתה יכול לפרט בדיוק מהי "האוזן" הזאת? ייתכן שזה פריט שפטור מאישור משרד תחבורה. יש רשימה מפורטת איזה פריטים פטורים מאישור.

 

אהלן

אני מכיר את הרשימה "שחרור מהיר" של משרד התחבורה אבל זה צורך גם באישור לפי הבנתי?

גם דיברתי איתם טלפונים, ואמרו לי כל חלק של רכב מצריך אישור של משרד תחבורה למעט פסי קישוט ועוד משהו שהוא זרק.. שזה לא הגיוני לי.

זאת תושבת גיר "אוזן" קטנה כזאתי.

תושבות מצויינות בטופס שחרור מהיר.

שלחתי כבר טפסים וכל השטויות שמבקשים למשרד התחבורה לטובת האישור.. נחכה ונראה.

×
×
  • תוכן חדש...