Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני צריך עזרה לכוון מערכת שכבר הרבה זמן אצלי (שנה וחצי)

 

המטרה :

1.אני מעוניין שהצלילים הנמוכים יבואו מאחור והגבוהים מקדימה

2.ווליום גבוהה

 

הרכב: אימפרזה 99

 

המערכת:

קומפוננט טמפו 6.5 בדלתות קדמיות טוויטר ליד הידית

קומפוננט מקסימו 6.5 בדלתות אחוריות טוויטר ליד הידית

קומפוננט טמפו 6X9 על המגש האחורי

סאב רוקפורד MADE IN USA ישן וטוב בתיבת טרפז מקורית של JBL

 

פאנל JVC פשוט 4 ערוצים

2 מגברים 300.4 רוקפורד

 

כרגע המערכת מורכבת כך:

קומפוננט קדמי וסאב על ערוץ קדמי ועל מגבר 1

קומפוננטים אחורים על ערוץ אחורי ועל מגבר 2

 

אפשרויות כיוון:

מתגי HI_MID_LOW PASS

מתגי ווליום לכל ערוץ

מתגי ערוץ לכל(80-220) אם אני זוכר נכון

1AGFF96B2F_5.jpg

 

כרגע הכל על HI PASS

חוץ מהסאבוופר שעל LOW PASS עם +12DB

וניתקתי את הטוויטרים של ה6X9

פורסם

דאבל אוי ואבוי.

אתה עושה פה סלט מכל המערכת.

אתה רוצה נמוכים מאחורה? תוציא את הוופרים מהדלתות. אתה רוצה גבוהים מקדימה, תוציא את הטוויטרים מאחורה.

6.1? לא יקרה. תסתפק בסטריאו.

תוריד את הבוסט מהסאב, 0bd ואל יותר. לא מספיק חזק ככה? תוסיף עוד סאב ותשדרג הגברה.

×
×
  • תוכן חדש...