Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח להתייחסות.

הרכב כרגע עומד עד לשיפוץ. מניע ונוסע.

 

1. פירקתי את השטיח לאיתור חלודות ברצפת הרכב - אין. יש ציפוי זפת, האם חובה להורידו כדי לבדוק?

באיזורים החשופים הפח נקי מאוד.

 

2. מגן עלים. מצטברים בתוכו המון עלים, האם אפשר לאטום את הפתחים? (גם באופן בלתי הפיך) האם יש משמעות?

 

3. גוף חיצוני - יש חלודות, הפחחות לא תהיה בקרוב. איך לטפל בעצמי בעניין?

טיפול מונע. יש הגיון להתחיל לשייף, לצבוע ממיר חלודה - ועדיין להשאיר חור?

מטבע הדברים אני מסתייג מלהרוס את הקווים של הרכב, ולהשאיר כך לזמן לא ברור...

אין לי מושג עד כמה החלודה עמוקה.

 

4. יש מקום ממנו אפשר לקנות קליפסים בגדלים שונים?

פורסם
אשמח להתייחסות.

הרכב כרגע עומד עד לשיפוץ. מניע ונוסע.

 

1. פירקתי את השטיח לאיתור חלודות ברצפת הרכב - אין. יש ציפוי זפת, האם חובה להורידו כדי לבדוק?

באיזורים החשופים הפח נקי מאוד.

 

2. מגן עלים. מצטברים בתוכו המון עלים, האם אפשר לאטום את הפתחים? (גם באופן בלתי הפיך) האם יש משמעות?

 

3. גוף חיצוני - יש חלודות, הפחחות לא תהיה בקרוב. איך לטפל בעצמי בעניין?

טיפול מונע. יש הגיון להתחיל לשייף, לצבוע ממיר חלודה - ועדיין להשאיר חור?

מטבע הדברים אני מסתייג מלהרוס את הקווים של הרכב, ולהשאיר כך לזמן לא ברור...

אין לי מושג עד כמה החלודה עמוקה.

 

4. יש מקום ממנו אפשר לקנות קליפסים בגדלים שונים?

 

 

מזל טוב!

אם תצלם תמונות ותעלה אותן נוכל כולנו להתרשם מהמצב ואולי להציע פתרונות. זה גם יענה לבעיית הסקרנות שלי.

מכל מקום עלים וצמחיה יש להרחיק כי הם יוצרים ריקבון חומצי שהוא בסיס מצוין להיווצרות חלודה.

רצוי לנקות את העלים ואם הרכב אמור לעמוד זמן רב לצפות את המקום בשמן ועליו ניילון שיאטום את המקום.

אם החלודה שיטחתי ללא פריחה אז בשלב ראשון ועד שתעשה משהוא רציני יותר צפה בשמן מנוע נקי את החלודה והסביבה שלה אם אתה מגיע גם לצד האחורי רסס שם שמן גם כן..

מניסיוני ממיר חלודה גורם לנזק מכיוון שהוא מגבש את החלודה לגוש כבד וכיוון שהשטח חלש הכל נושר ונשאר חור.

שוב עד לטיפול רציני תדאג לרסס בשמן ולחזור ולצפות בשמן עד התיקון.

לא ברור איזה קליפסים אתה מחפש. יש אלפי סוגי קליפסים חלקם מאוד ייחודיים לרכב מסוים וחלקם מתאימים לכמה סוגי רכבים. שוב תמונה ופירוט סוג הרכב והשימוש של הקליפס יאפשרו לתת לך תשובה טובה יותר.

שלמה דן גדרון

פורסם

אתה צדיק!

יש מקומות שהתחיל ריקבון ואף חור. הריקבון המשמעותי ביותר יצר חור בגודל של אייפון 4.

אני כבר ריססתי על כל נקודות החלודה WD40. אני חושש שעד שהיא תיכנס לפחחות מקיפה לא ישאר מה להציל. אולי אני מגזים. להערכתי הרכב יעמוד שנה נוספת. יש דבר נוסף שאפשר לעשות?

 

לגבי קליפסים, הייתי רוצה לדעת על האופציות השונות בארץ - ובחו"ל.

זה בסה"כ קליפסים לספי הדלתות (חיפויים לפלסטיק שבין השטיח לרצפפת הרכב (נשברו בהוצאתם)

תמוונה מאוד בעייתי, אני מוגבל טכנולוגית :) אין לי אף תמונה של הרכב.

הרכב הוא דייהסטו שרמנט.

 

לגבי העלים - הכוונה הייתה לגריל שבין השמשה למכסה המנוע.

פורסם

אל תרסס עם WD40 - זהו אינו חומר שימון אלא נועד חומר לשיחרור חלקים תפוסים. הוא מתייבש די מהר ואף עלול לגרום להאצת החלודה.

 

מרח על המקומות הנגועים סולר, נפט או אפילו שמן מנוע ישן.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תמונות סוף כל טוב.

 

514f41b63bbb5.jpg

 

514f41b63f8b2.jpg

 

החמור מכולם:

 

514f41b71f6b1.jpg

 

דוגמנית הידיים שלנו:

 

514f41b642f53.jpg

 

הקליפסים:

 

514f41b676654.jpg

 

מסביב לשמשה:

 

514f41b6aa18a.jpg

 

514f41b6dd2b9.jpg

 

באופן כללי המצב לא גרוע ויזואלית.

 

514f41b752bd9.jpg

 

 

 

מה גזר הדין??

×
×
  • תוכן חדש...