Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום,

כמו שאתם יודעים קניתי לאחרונה קורטינה.

במהלך השבועיים שהיא אצלי היו כמה דברים שביאסו אותי...

1. נכנסתי עם האוטו לשטיפה וקיבלתי מקלחת מנזילות מ-4 חלונות. האמת בנסיעה שומעים רוח וצפצופים אבל לא חשבתי שהמצב כזה גרוע. בדקתי בזגגות רכב ואף אחד באשדוד לא מחליף גומיות בדלתות. ובכלל היו נזילות דרך המסגרת ודרך השמשה ואני בברוך רציני מה אפשר לעשות עם זה.

2. בדקתי לגבי צבע כללי, הפחח טען שעל מנת לצבוע יש להסיר את השמשה הקדמית. אבל, אי אפשר להשיג את הגומי מסביב לשמשה וגם את השמשה במידה והיא תינזק. בינתיים החלודה מתפשטת מסביב לשמשה אבל אי אפשר להוריד שמשה בגלל הגומי שינזק בהורדה ושמשה אם תישבר!!!

3. הבקאקס שלי מרעיש בנסיעה, לגבי זה אין לי מושג האם מתקנים/מחליפים או שלחיות עם זה ככה.

 

בקיצור...

לא יודע מי עושה מה ואיך מתגברים על התקלות האלה.

מי שיעזור תבוא עליו הברכה.

W202 C240

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל אל תתייאש, רק התחלת , מפה זה משתפר .

תתחיל לחפש באיבי ואני בטוח שאפשר למצוא בארץ , תנסה אצל אריה זגגות בנתניה הוא עזר לי עם הקפרי שלי, ולו יש גומיות להכל, ומה שאין הוא מצליח להתאים

 

דוד

כרגע: Alfa Romeo Giulietta Sportiva

בעבר: פורד קפרי 2.0 1975

פורסם
חברים שלום,

כמו שאתם יודעים קניתי לאחרונה קורטינה.

במהלך השבועיים שהיא אצלי היו כמה דברים שביאסו אותי...

1. נכנסתי עם האוטו לשטיפה וקיבלתי מקלחת מנזילות מ-4 חלונות. האמת בנסיעה שומעים רוח וצפצופים אבל לא חשבתי שהמצב כזה גרוע. בדקתי בזגגות רכב ואף אחד באשדוד לא מחליף גומיות בדלתות. ובכלל היו נזילות דרך המסגרת ודרך השמשה ואני בברוך רציני מה אפשר לעשות עם זה.

2. בדקתי לגבי צבע כללי, הפחח טען שעל מנת לצבוע יש להסיר את השמשה הקדמית. אבל, אי אפשר להשיג את הגומי מסביב לשמשה וגם את השמשה במידה והיא תינזק. בינתיים החלודה מתפשטת מסביב לשמשה אבל אי אפשר להוריד שמשה בגלל הגומי שינזק בהורדה ושמשה אם תישבר!!!

3. הבקאקס שלי מרעיש בנסיעה, לגבי זה אין לי מושג האם מתקנים/מחליפים או שלחיות עם זה ככה.

 

בקיצור...

לא יודע מי עושה מה ואיך מתגברים על התקלות האלה.

מי שיעזור תבוא עליו הברכה.

 

קודם כל לא ניכנסים עם רכב אספנות למנהרת שטיפה, בכל רכב אספנות שלא שופץ תהיה בריחת מים לתוך האוטו מהגומיות, חדשות יש אצל אריה זגגות רכב,

את הגומי סביב השימשה ניתן גם להשיג אצל אריה זגגות רכב בנתניה כולל פס ניקל.

תבדוק מעכשיו איפה ניתן להשיג שימשה על מנת שיהיה לך ספייר בכל מקרה שלא יבוא, תוכל להתייעץ עם אריה זגגות רכב אולי יוכל לעזור.

בקאקס מרעיש כדאי לבדוק עם בני ל מהפורום.

בקיצור תתחיל משיחה עם אריה, בהצלחה.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
הייתה לנו במשפחה כזו קורטינה (מודל 78) כשהיתה חדשה.

 

הבק אקס עשה כבר אז בעיות והוחלף פעמיים...לדעתי לא שווה את ההשקעה.

 

אבל הרעש מעצבן!!! כמו רעש של מטוס שעובר מעליך לאורך כל הנסיעה.

W202 C240

פורסם
.לדעתי לא שווה את ההשקעה.

 

מה לא שווה את ההשקעה ? מה שימשיך לנסוע ככה ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אצלי בקורטינה היתה אותה הבעיה של הרעש מהבקקס. מכונאי ותיק טען שפעם היו מכניסים נסורת לבקקס מה שגרם לרעש להעלם.אני חושב שיש גם סוג של גריז שמכניסים לבבקקס שמשתיק אותו

פורסם

מישהו אמר לי לשלב לניוטרל בנסיעה ואם הרעש אינו מפסיק אז זה לא בקאקס אלא מיסבים. ניסיתי והרעש לא פסק בניוטרל. האם יש דברים בגו?

W202 C240

פורסם
אצלי בקורטינה היתה אותה הבעיה של הרעש מהבקקס. מכונאי ותיק טען שפעם היו מכניסים נסורת לבקקס מה שגרם לרעש להעלם.אני חושב שיש גם סוג של גריז שמכניסים לבבקקס שמשתיק אותו

 

 

 

לי הציעו להגביר את הרדיו ... :-D

עדי גולדנברג 13399

פורסם

ואללה קראתי את כל השרשור ולא מצאתי איפה התקלה... :-D אלה לא תקלות, אלה החיים עם רכב אספנות. מיסבים צריך להחליף במסגרת יישור קו, עוד לפני שנוסעים בכלל עם האוטו. גומיות יש ים ב-EBAY, לא תהיה בעיה להשיג גם בארץ... אם אתה מאזור אשקלון, אני מכיר זגג מעולה שלא פוחד ש-"השמשה תנזק". 8)

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".


×
×
  • תוכן חדש...