Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת שמן גיר גולף GTI MK4


Shays
שימו לב! השרשור הזה בן 4123 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

הגולף שלי חגגה בר מצווה לפני כחודש ונסעה עד כה קצת יותר מ180,000 ק"מ,

 

לפני כשנה בערך החלו תופעות של "רכב ישן" בעיקר מכיוון הגיר, הילוך ראשון היה משמיע צליל שאינו נעים לאוזן אילו הייתי מכניס הילוך ראשון במהירות ללא השהיה,

 

כמובן שהשלמתי עם המצב ובצעתי הורדה להילוך ראשון באופן טיפה יותר עדין,

 

לפני כחודשיים / שלושה החלו תופעות נוספות מכיוון הגיר, נוקשות בהעברת הילוכים בבקרים שהרכב קר, הילוך שלישי חורק לעיתים וכו,

 

חשוב לציין שנושא החלפת שמן גיר בקונצרן פולסוואגן נדון המון פעמים בפורומים, במפגשים ובעוד קהילות אחרות ולא פעם קבלתי תשובה ש"לא מחליפים שמן גיר ברכבי הקונצרן", ומי שהתחכם והחליף שמן זכה לתקלות רבות מכיוון הגיר.

 

אפילו שפניתי למוסך ג.ג.ג לפני 100,000 ק"מ נאמר לי שהם לא מחליפים שמן גיר ב80,000 ק"מ ואם הייתי בא לפני אז כן,

 

בכל אופן לפני כחודש הגעתי לרון (מוסך רון) כדי לטפל במוט הגה והנושא עלה,

 

רון המליץ על החלפת שמן גיר לשמן מקורי, הערכתו של רון היתה שהנוקשות תעלם, החריקות בהילוך שלישי כנראה גם, החריקה בראשון קשורה לסנכרון ולכן לא תעלם וכמובן שהמצב לא יחריף,

 

הסכמתי בחוסר נוחות לבצע את המהלך (בגלל כל הדיונים שהיו בעבר),

 

השמן הישן היה במצב זוועתי, במקומות מלאו 2 ליטר של שמן גיר מקורי (תמונה מצורפת)

 

חיכיתי כחודש לפני שאני שהחלטתי להעלות את המודעה כדי לוודא שההתרשמות שלי נכונה,

 

אין חריקות בהילוך ראשון

אין חריקות בהילוך שלישי

נעלמה לחלוטין הנוקשות בגיר בבקרים קרים

 

לסיכום, אני ממליץ בחום על החלפת שמן גיר

 

***הרכב שלי הוא בעל גיר רגיל ולא אוטומטי

***לא הייתי מתעסק עם שמן שאינו מקורי במקרה הזה

 

שי

Untitled1.jpg

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיביזה 20VT שהייתה לי ביצעתי החלפה דומה, האוטו היה עם 160K ק"מ והחלפתי שמן גיר של Castrol ודווקא העברות ההילוכים לאחר התחממות השמן בצורה רצינית (בטיולי נהיגה) נהיו קשים ומאוד מציקים.

 

יש לך מושג של איזה חברה השמן המקורי של צ'מפיון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הנוגע לגירים ידניים אין שום בעייה להחליף שמן גיר (ואני ממליץ על מקורי בלבד ודווקא לא ללכת על כל מיני שמני ונוזלי פרימיום של יצרנים כאלה ואחרים, לי היה עם זה נסיון רע). הויכוח נסוב סביב תיבות אוטומטיות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4123 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...