Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

XSI אל מול S16


דניאל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר טוב שלי רוצה לקנות 306 ספורטיבית. יש לו את הסכום לקנות גם את הGTI-6 אבל הוא רוצה לקנות אחת ישנה יותר ולהשאיר לו כסף בצד לישר קו בצורה פרפקציוניסטית ואולי לשים לה איזה מגדש יום אחד :twisted: .

 

בכל אופן ישבנו ודיברנו ואין תשובה ברורה איזה יותר מוצלחת מבין 2 הספורטיביות הללו.

הנתונים היבשים ברורים לשנינו, אך אני מאמין שישנם דברים מעבר לזה כגון אמינות לאורך השנים, היגוי (?), איזה מנוע יותר "מתאים" לאופי של הרכב וכו'...

 

אז לפי מה בוחרים ? ניקח נניח 2 אקסמפלרים מושלמים האחד XSI והשני S16 באיזה הייתם בוחרים ? וכמובן מדוע ?

 

תודה,

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
ואין תשובה ברורה איזה יותר מוצלחת מבין 2 הספורטיביות הללו.

:shock:

 

תוסיף למשוואה גם 306 1.4 XN. עכשיו תבחר אחת מבין השלוש.

את אותה אחת תבחר מבין ה-2.

 

 

נושאים למחשבה:

1. ברכב ספורטיבי רצוי מנוע חזק ככל היותר, ועדיפים 16 שסתומים ב-S16 על 8 ב-XSI.

2. לא הבנתי מהניסוח שלך אם ה-GTI-6 גם באה בחשבון.

אם כן - עדיפים 6 הילוכים על חמישה.

 

אחרי שתמצא גם 306GTI-6, וגם-XSI, וגם-S16 השתמש במנוע החיפוש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

א. תמצא S16 במצב ראוי , רמז לא כ"כ פשוט

ב. תמצא GTI6 במצב ראוי , רמז , גם זה לא כ"כ פשוט

ג. תמצא XSI במצב ראוי ( אפשרי )

ואז תתחיל להתלבט , מניסיון על שלושת הרכבים ומבעלות על S16 , אני לא יודע מה ההתלבטות בכלל ,

GTI6 רכב מאוד נוח , מאוד מהיר , חלקן לא אמינות בכלל ( לחבר יש אחת לעומת זו וטפו טפו טפו אמינה למדי )

S16 רכב מעולה , קצת פחות נוח מGTI , הילוך פחות מושבים חצי עור מנוע נחמד ביותר שמגיב מאוד מסל"ד נמוך וביצועים לא ראים

XSI הגירסא הפשוטה מבין השלוש , עד 97 מנוע 8 שסטומים לא להיט , מ98 מנוע 16 ( אין לי מושג איך הוא )

בהתנהגות אני קצת סובייקטיבי אך לדעתי הS16 קצת יותר מאוזנת מהGTI6 , אבל שוב אני קצת סובייקטיבי , XSI קצת חסר כח.

בפרופר המוטות פיתול והברקסים הכי חזקים בGTI6 ובסדר יורד הלאה.

 

הS16 והGTI6 הם 2 עולמות אחרים בהתנהגות מנוע , שניהם מצויינים לרכב , XSI קצת חלש לטעמי.

אמינות ... אני משאר שהמנוע 8 יהיה הכי אמין , אבל זו שאלה גם של טיפול ואקזמפלר ספציפי , בגדול הS16 והGTI6 פחות אמינים כל אחד מסיבות שונות.

ההיגוי מעולה בכולן.

 

XSI מול S16 או GTI6 ? אני לא מבין איזו שאלה זו בכלל

ברור לגמרי שS16 או GTI6 עדיפות בהרבה , הבעיה היא למצא אחת טובה.

ואם הוא מתכוון לשים טורבו ( מה שעדיף לא על אחד מהמנועים האילו אילה פשוט להביא מנוע של 605 טורבו ) אז שיעשה טובה ויחפש XSI בלבד, חבל , אין עוד הרבה S16 וGTI6 על הכביש.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
עד 97 מנוע 8 שסטומים לא להיט , מ98 מנוע 16 ( אין לי מושג איך הוא )

ליביו

אתה מוזמן לנהיגת מבחן

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

אם ישנם הבדלים כאלה גדולים בין ה2 עד כדי כך שאפשר להוסיף את ה 1.4 לרשימה. אז למה הן ממותגות כאותה מכונית, אפילו המחירונים שלהן לא כל כך שונים.

 

בואו אני אחדד מעט את שאלתי, האם הS16 עדיפה על הXSI עד כדי כך שעדיף לקנות S16 במצב רעוע מאשר XSI במצב ראוי ?

 

אני מבין את ההבדלים בין הS16 לGTI-6 אבל הGTI-6 כנראה יוצאת עקב חוסר בתקציב. בגדול הוא רוצה להשאיר הרבה כסף ליישור קו, ויש לו משהו כמו 65-70 אלף ש"ח.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אם ישנם הבדלים כאלה גדולים בין ה2 עד כדי כך שאפשר להוסיף את ה 1.4 לרשימה. אז למה הן ממותגות כאותה מכונית, אפילו המחירונים שלהן לא כל כך שונים.

 

בואו אני אחדד מעט את שאלתי, האם הS16 עדיפה על הXSI עד כדי כך שעדיף לקנות S16 במצב רעוע מאשר XSI במצב ראוי ?

 

אני מבין את ההבדלים בין הS16 לGTI-6 אבל הGTI-6 כנראה יוצאת עקב חוסר בתקציב.

 

דניאל.

זאת שאלה שאין עליה תשובה, כי זה תלוי עד כמה מצב ה-S16 רעוע.

 

אני לא מכיר את גירסת ה-16 שסתומים של ה-XSI אבל מנוע גירסת ה-8 שסתומים הוא לא בסיס לשיפורים. הוא מנוע טוב עם גמישות טובה , אבל לא ספורטיבי באופיו בעליל.

לגבי פער הביצועים בין S16 ל-XSI, הוא בהחלט מוחשי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם אני מבין נכון נושא כוח המנוע הוא נושא רגיש והפחד הוא חוסר כוח ב-XSI.

 

למה לא לקנות XSI במצב טוב מבחינת הגוף או XSI במצב טוב בכלל, להעיף את המנוע לעולם שכולו טוב ולשים מנוע של 605 טורבו בעלות של 15K +-?

 

כמובן שיש צורך לחזק את האוטו במיתלים ובבלמים, אבל בשביל זה הוא השאיר כסף בצד....זה חלק מישור קו יסודי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לפי דעתי בתקציב הזה כבר כדאי ללכת על GTI שנת 98...

בתקציב הזה אתה קונה GTI (בהנחה שתמצא...), ונשארים לך כמה אלפים לישור קו...

קח בחשבון שה GTI תהייה חדשה יותר מה XSI וה S16, כלומר תהייה יותר שמורה, פחות ידיים, ולכן תדרוש ישור קו זול יותר... אני קניתי את שלי, וחוץ מישור קו סטנדרטי, לא היתה לי כל השקעה באוטו...

 

ובנוסף אתה מקבל הילוך נוסף, מה שלא תקבל בשתיים האחרות8)

 

אבל שוב, קודם תמצא אחת, אחרי זה נדבר...

מגאן 265

פורסם

כמו כן אני יכול העיד שעד עכשיו (טפו טפו טפו...) ה GTI מראה אמינות למופת (במשך חודשיים)...

 

לפני שקניתי רועי סיפר לי שהוא אכל הרבה קש עם ה GTI שלו, וכמעט שירדתי מהרכב... עד שמצאתי את שלי יד ראשונה עם ספר טיפולים מהיום שיצאה מהחברה, וראיתי שהרכב הראה אמינות למופת, חוץ מטיפולים שוטפים...

 

לעומת זאת מצאתי גם gti שנת 97 יד שישית...

זה הכל עניין של מזל, ו ה ר ב ה סבלנות...

מגאן 265

פורסם
אם אני מבין נכון נושא כוח המנוע הוא נושא רגיש והפחד הוא חוסר כוח ב-XSI.

 

למה לא לקנות XSI במצב טוב מבחינת הגוף או XSI במצב טוב בכלל, להעיף את המנוע לעולם שכולו טוב ולשים מנוע של 605 טורבו בעלות של 15K +-?

 

כמובן שיש צורך לחזק את האוטו במיתלים ובבלמים, אבל בשביל זה הוא השאיר כסף בצד....זה חלק מישור קו יסודי.

רעיון נחמד. אגב לא מצאתי נתונים על המנוע המדובר, יש רק 2 ליטר 3 ליטר ו 3 ליטר עם 24 שסטומים. אין טורבו בקארפוליו.

ראיתם פרוייקט כזה ? אפשרי ? ניתן להחדיר לרישיונות ? אילו דברים אחרים צריך לשנות ?

האוטו אני מניח "מעיף" את 2 האחרות בלי למצמץ, נכון ?!

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
לפי דעתי בתקציב הזה כבר כדאי ללכת על GTI שנת 98...

בתקציב הזה אתה קונה GTI (בהנחה שתמצא...), ונשארים לך כמה אלפים לישור קו...

קח בחשבון שה GTI תהייה חדשה יותר מה XSI וה S16, כלומר תהייה יותר שמורה, פחות ידיים, ולכן תדרוש ישור קו זול יותר... אני קניתי את שלי, וחוץ מישור קו סטנדרטי, לא היתה לי כל השקעה באוטו...

 

ובנוסף אתה מקבל הילוך נוסף, מה שלא תקבל בשתיים האחרות8)

 

אבל שוב, קודם תמצא אחת, אחרי זה נדבר...

נושא המציאה בעייתי מאוד כנראה בGTI-6 כפי שנאמר כאן אז אם תמצא אחת במצב ראוי, כמובן שהיא תיהיה האחת.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
האוטו אני מניח "מעיף" את 2 האחרות בלי למצמץ, נכון ?!

אם המסקנה שלך מהשרשור היא שהיתרון נמצא בכח המנוע, והוא שיקבע מי מהן העדיפה, הרי ידעת מראש שה-S16 חזקה יותר מה-XSI.

בשביל מה השרשור ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אם המסקנה שלך מהשרשור היא שהיתרון נמצא בכח המנוע, והוא שיקבע מי מהן העדיפה, הרי ידעת מראש שה-S16 חזקה יותר מה-XSI.

בשביל מה השרשור ?

נו בחייייייייייאת רז, מה יש לך ?!

אתה משועמם ? מחפש את מי לעקןץ ? נמאס לך לקרוא על ה306 הספורטיביות ? מה !?

 

אני פתחתי את השירשור הזה בכדי ללמוד יותר (מעבר לנתונים יבשים) על שלישיית המכוניות הללו.

אם אתה בקטע של להמליץ לי "לחפש אחת קודם" או "למצוא אחת שמורה" או "להשוות גם XN לS16" אנא תחסוך ממני את הבבל"ט הזה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...