Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיל, אני דווקא בעד זה שיכנסו חדשים. רק לא יאיר לפיד, שאני חושב שהוא לא אמר משפט אחד חכם מאז תחילת הקמפיין שלו...

חוץ מזה, לא כ"כ ברור לי איך תתנהל מפלגה שחלק מהחברים מייצגים דעות מר"ץ \ חד"ש וחלק מייצגים דעות של נפתלי בנט.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בזמן האחרון עברתי טרנספורמציה, אף פעם לא התעמקתי במי או מה הם עלה ירוק (או עלה לניידת) וכמו הרבה אנשים ישב לי בראש אותו דימוי של חבורה של סטלנים שאיכשהו הגיעו לכדי מפלגה.

אבל וואלה, קראתי את המצע שלהם, העמקתי קצת יותר באג'נדה, והבנתי שכן, אפילו שאף פעם לא עשיתי סמים מכל סוג שהוא וגם אין לי שום כוונה כזו לא מפריע לי שחלק מהמצע שלהם יהיה ליגליזציה כי הם פוגעים בול במטרה בהמון תחומים אחרים.

 

עכשיו מי יכול לתמצת לי את הרקורד המשמעותי של רשימת האנשים שהם מריצים לכנסת? לא מצאתי את הזמן להעמיק בנושא.

 

אולי היה שווה להם להשקיע ב"מייראובר" עם שם וסמל חדש.

הרבה פוסלים אותם בגלל החרתא של הסמים למרות שהפיכתם לחוקיים הוא דבר מבורך בפני עצמו (ואני כלל לא מעשן).

 

בנושא הרקורד, חפש בגוגל, בכל אופן דע לך שהוא כנראה יהיה עשיר יותר משל יאיר לפיד.

לפחות להם יש תואר (אפילו שני).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
גיל, אני דווקא בעד זה שיכנסו חדשים. רק לא יאיר לפיד, שאני חושב שהוא לא אמר משפט אחד חכם מאז תחילת הקמפיין שלו...

חוץ מזה, לא כ"כ ברור לי איך תתנהל מפלגה שחלק מהחברים מייצגים דעות מר"ץ \ חד"ש וחלק מייצגים דעות של נפתלי בנט.

זה רק מוכיח כמה הדרך חשובה וכולם מסכימים למרות הפילוג לעבוד לטובת מעמד הביעניים (הקלדתי בטעות אבל החלטתי להשאיר).

מה זה חשוב אם למנהיג המפלגה יש תואר או אין?

מה שחשוב הוא המצע של המפלגה וכמה קשה היא הולכת להלחם עליו. "יש עתיד" הציגה מצע מצויין, כזה שכולנו כמעט רוצים לשמוע אך חלקנו פוסלים אותה בגלל שלמנהיג אין תואר או בגלל שאין לו ניסיון בטחוני. מנהיג לא צריך תואר, מנהיג לא צריך להיות לוחם סיירת מטכ"ל לשעבר. מנהיג צריך שתי תכונות. הראשונה היא שכל ישר. השנייה היא שטובת העם תעמוד למול עיניו.

על מי מהפוליטקאים הישנים ניתן לומר שהוא פועל לטובת העם ? לדעתי רק מרץ.

הפוליטקאים החדשים לפיד/עלה ירוק/ארץ חדשה, מציגים גישה שונה ומפחידים את הפוליטקאים הישנים ולכן חובה להצביע להם.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
זה רק מוכיח כמה הדרך חשובה וכולם מסכימים למרות הפילוג לעבוד לטובת מעמד הביעניים (הקלדתי בטעות אבל החלטתי להשאיר).

מה זה חשוב אם למנהיג המפלגה יש תואר או אין?

מה שחשוב הוא המצע של המפלגה וכמה קשה היא הולכת להלחם עליו. "יש עתיד" הציגה מצע מצויין, כזה שכולנו כמעט רוצים לשמוע אך חלקנו פוסלים אותה בגלל שלמנהיג אין תואר או בגלל שאין לו ניסיון בטחוני. מנהיג לא צריך תואר, מנהיג לא צריך להיות לוחם סיירת מטכ"ל לשעבר. מנהיג צריך שתי תכונות. הראשונה היא שכל ישר. השנייה היא שטובת העם תעמוד למול עיניו.

על מי מהפוליטקאים הישנים ניתן לומר שהוא פועל לטובת העם ? לדעתי רק מרץ.

הפוליטקאים החדשים לפיד/עלה ירוק/ארץ חדשה, מציגים גישה שונה ומפחידים את הפוליטקאים הישנים ולכן חובה להצביע להם.

 

מסכים מאוד, אני שמעתי היום בבוקר את יאיר לפיד ברדיו, לא הייתה פסקה אחת שלא הסכמתי איתה! מעבר לזה יש אצלו רשימה מאוד מעניינת, ואנשים שאני מאוד מאמין במה שהם עשו עד היום!

פורסם

מאיר כהן מספר 4 שלו תותח. בשנות כהונתו כראש עיר הוא שינה את דימונה מקצה לקצה... איש עשייה ברמ"ח אבריו

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

עד עכשיו לא הבנתי איך הבית היהודי, קורץ למישהו.

זאת מפלגה חשוכה וקיצונית. אז אם אתם לא אוהבים את ש"ס,

למה להצביע לבית היהודי?.

אל תתנו להם למכור לכם שטויות.

תקראו ותלמדו לפני שאתם מצביעים.

 

בנט: "מי שלומד תורה כל היום - שילמד ולא יתגייס לצה"ל":

http://www.mako.co.il/news-elections-2013/articles/Article-4367a83ae3a1c31006.htm

 

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=949149

פורסם
זה רק מוכיח כמה הדרך חשובה וכולם מסכימים למרות הפילוג לעבוד לטובת מעמד הביעניים (הקלדתי בטעות אבל החלטתי להשאיר).

מה זה חשוב אם למנהיג המפלגה יש תואר או אין?

מה שחשוב הוא המצע של המפלגה וכמה קשה היא הולכת להלחם עליו. "יש עתיד" הציגה מצע מצויין, כזה שכולנו כמעט רוצים לשמוע אך חלקנו פוסלים אותה בגלל שלמנהיג אין תואר או בגלל שאין לו ניסיון בטחוני. מנהיג לא צריך תואר, מנהיג לא צריך להיות לוחם סיירת מטכ"ל לשעבר. מנהיג צריך שתי תכונות. הראשונה היא שכל ישר. השנייה היא שטובת העם תעמוד למול עיניו.

על מי מהפוליטקאים הישנים ניתן לומר שהוא פועל לטובת העם ? לדעתי רק מרץ.

הפוליטקאים החדשים לפיד/עלה ירוק/ארץ חדשה, מציגים גישה שונה ומפחידים את הפוליטקאים הישנים ולכן חובה להצביע להם.

אני פוסל את יאיר לפיד כי אני חושב שהוא.. לא חכם. עיתונאי בעל ותק כמו שלו, שנתפס בתגובות כמו "אני לא בעד לגליזציה של סמים כי הם לא חוקיים", זה כבר לא סממן לעתיד טוב ויכולת חשיבה יוצאת מן הכלל. אני גם מאוד לא אהבתי את זה שהוא רץ להגיש בגץ נגד ביבי בגלל שלא גויס עכשיו מחזור של חרדים, כשבאתר המפלגה שלו כתוב שהוא רוצה לשמר את הסטאטוס קוו הזה לפחות לעוד שלוש שנים, במהלכן יבדק מה הפתרון הכי טוב. הבגץ הזה היה פופוליזם זול וכלום מעבר לזה.

באופן כללי, אני גם לא בעד מפלגות סקטוריאליות, וחושב שמי שתוהה "איפה הכסף", צריך להבין שעוד מפלגה, שלא מייחד אותה שום דבר מול איזה עשרים מפלגות דומות, היא אחת הסיבות לזה שאין כסף.

מעבר לזה, אני חושב שלהכנס לפוליטיקה הפך לסמל סטאטוס מסוים, הכרחי בעיניי אנשים מסויימים, בישראל. אחרת קשה לי להבין מה גורם למישהו כמו לפיד, או ציפי לבני לרוץ לכנסת. על הרקע הזה, קל גם להבין את הקפיצות בין המפלגות ואת ביטול הצורך באידיאולוגיה מינימאלית כלשהי. מה שלך נראה כמו עבודה קשה על מצע, לי נראה כמו אסופה של רעיונות גנריים של "בואו נעשה טוב", כשברקע יעל גרמן או עופר שלח לא שואלים אפילו מה יקרה כשהם יצטרכו, למשל, לדון בהקפאת הבנייה בשטחים, כשחלק מחבריהם למפלגה לאבדיוק מחזיקים בדעות שלהם בנושא. לא כ"כ בטוח גם שבנושא חלוקת התקציב יש איזו הסכמה ברורה במפלגה הזו, מעבר ל-"צריך לדאוג למעמד הביניים".

 

לגבי מרץ - אתה צודק לחלוטין.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
א. לא צפיתי את זה מראש.

ב. כשיתנו לפלסטינים מדינה משלהם תהיה בטוח שהקולות השפויים יגברו על אלו המשוגעים, ותראה פה שגשוג כלכלי ופיתוח עירוני של המדינה הפלסטינית ושל המדינה הישראלית. אף אחד לא ינסה לרצוח אותך, ומי שכן ייבלע בקולות ההמון השפוי. בדיוק כמו אריה אלדד ומיכאל בן ארי (וברוך מרזל ואיתמר בן גביר שלא צריך להגיד לך כמה שהם חלק מארגוני טרור ושהם תומכים ברוצחים ובמחבלים יהודיים, בדיוק כמו אותם אוייבים שנואים רק שהם יהודים קדושים ויקרים) שאם היה להם כח ביד הם היו טובחים בערבים על ימין ועל שמאל, אבל מה לעשות שבמציאות של היום הם חייבים למתן את דעותיהם. בשץי מילים? היית מת. יש להם כפרים שבאחזקה של רש"פ מלאה, עם התקצוב מהרש"פ (שמקבל רק מישראל משהו כמו 3 מיליארד שקל, ועוד מכל מיני גורמים נוספים שתורמים להם בעין יפה. אין בהם אף טיפת פיתוח! אפילו לא מעט! אז אל תספר לנו סיפורים. אני גר ליד כפר כזה (עזריה, מי שמכיר).

ג. צה"ל מגן עלי, ולא אתם. אני מסכים שהבעיות הצבאיות עם הפלסטינים לא התחילו מכם, אבל אין ספק שאתם רק חיממתם את האווירה (האמת היא שמטרתכם העיקרית היא למנוע בעתיד את האופציה שאזרחי המדינה ירצו להחזיר שטחים במסגרת ממשלת שמאל ולמנוע הסכמי שלום שבלעדיכם עוד היו אפשריים, לא לעמוד בקו החזית ולהגן על תל אביב ושאר חרטות שהמצאתם עם הזמן).

 

כמו שאמרו לפני, בני עירי הם במקום הרביעי בגיוס לקרבי. אז תשקול מילים. שנית, את הפיגועים הלא מוצלחים החבר'ה בשומרון אוכלים. אז שוב, תשקול מילים. פיגועים שיוצאים מיריחו/רמאללה דרך יהודה - נבלמים אצלנו. אז הפעם השלישית - שקול מילים. הייתי מציע לך ללמוד קצת על הח** שאנחנו אוכלים פה.

 

 

 

במודגש.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

חלוימס כמו אלה של ההוזה מלמעלה,שנשמע כמו שמעון פרס על ספיד ("מזרח תיכון חדש") יכולים להיות רק לאיזה אליין שנפל עכשיו מעולם אחר,לא התנסה בתקופות של "שקט" עם הערבים שפתאום הם מחליטים להפסיק ולחזור לרצוח. החל מ 1929-36-39 (ולמעשה עוד לפני , התחילו שכנים ערבים לרצוח יהודים שלא עלו לכאן - שנולדו כאן דורות (צפת,טבריה,חברון,יפו,חיפה עיר עתיקה)והתערו בתרבות וביחסי שכנות טובה עם הערבים. לא לקחו אף אדמה מאף ערבי. פשוט חיו והיו יהודים - זה מספיק כדי להוציא את השבריה).

על אופי הערבים שעכשיו מתחילים האירופאים ללמוד עדיין יש לך כמה זקנים שנולדו בבגדד,חאלב,מרוקו, מצרים ... שהיו בעלי דוכנים בשווקים,עניים שלא מושכים קנאה,יחד עם שכן ערבי שפתאום, יום ששי אחד, יצא מהדרשה במסגד ושחט את שכנו,שייספרו לך,- נצל את הזמן.כשהם לא יהיו יישארו רק החלומות המעופפים של הסמולנים.

פורסם

קודם כל, זה "שמאלנים" ולא "סמולנים".

חוץ מזה, אתה כנראה לא כל כך מבין מה רוצים אנשים כמו שמעון פרס, או אנשי שמאל אחרים, ומה רוצים אנשי ימין, אחרת לא היית כותב את מה שכתבת. מציע לך לקרוא קצת על הקווים המנחים של אנשי השמאל בישראל (אלו שדוגלים ב-"שתי מדינות"), ואותו דבר גם על אנשים כמו נפתלי בנט, או אנשי ימין אחרים.

 

זכותך כמובן להאמין שהקו המנחה של התרבות הערבית הוא הרצון לרצוח את השכנים באופן אקראי (וגם לא לחשוב שאתה גזען, אם אתה לא חושב שאתה אחד). ובכל זאת, הייתי ממש שמח להבין מה זה "אופי הערבים" ואיך נקבע אם בן אדם נולד עם אופי כזה או לא.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

זכותך כמובן להאמין שהקו המנחה של התרבות הערבית הוא הרצון לרצוח את השכנים באופן אקראי (וגם לא לחשוב שאתה גזען, אם אתה לא חושב שאתה אחד). ובכל זאת, הייתי ממש שמח להבין מה זה "אופי הערבים" ואיך נקבע אם בן אדם נולד עם אופי כזה או לא.

 

אם אתה לא רואה קו מקשר בין 22 המדינות הערביות (ועוד קו מקשר, מעט חלש יותר, בין יתר המדינות המוסלמיות הלא-ערביות), תנחומי.

זה לא עניין של גנטיקה, זה עניין של תרבות ומנטליות, וגם אם בודדים הם יוצאי דופן, הרי שאי אפשר להתעלם מהכלל.

כמה מהמדינות האלו חילוניות? דמוקרטיות? חברות בOECD? בעלות חופש עיתונות? ייצוג שווה לנשים? המנהיגים של כמה מהן מיליארדרים, בעוד שהעם עני מרוד? בכמה מהם התרחשו מעשי רצח בהיקפים גדולים על ידי השלטונות ("טיהור")?

 

אז אולי עכשיו אתה רואה קו מקשר. כן, יבגניפ ידידי, יש כזה דבר תרבות ערבית, יש כזה דבר מנטליות ערבית והאלימות היא חלק אינטגרלי בה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אם אתה לא רואה קו מקשר בין 22 המדינות הערביות (ועוד קו מקשר, מעט חלש יותר, בין יתר המדינות המוסלמיות הלא-ערביות), תנחומי.

זה לא עניין של גנטיקה, זה עניין של תרבות ומנטליות, וגם אם בודדים הם יוצאי דופן, הרי שאי אפשר להתעלם מהכלל.

כמה מהמדינות האלו חילוניות? דמוקרטיות? חברות בOECD? בעלות חופש עיתונות? ייצוג שווה לנשים? המנהיגים של כמה מהן מיליארדרים, בעוד שהעם עני מרוד? בכמה מהם התרחשו מעשי רצח בהיקפים גדולים על ידי השלטונות ("טיהור")?

 

אז אולי עכשיו אתה רואה קו מקשר. כן, יבגניפ ידידי, יש כזה דבר תרבות ערבית, יש כזה דבר מנטליות ערבית והאלימות היא חלק אינטגרלי בה.

 

אכן יש כזה דבר תרבות ערבית, יש גם דבר כזה מנטאליות (אלא אם אתה כמובן מאמין בגישות יותר פוסט מודרניות).

אלא שחלק מאבות הציונות יחסו תכונות שחיימי ואתה מייחסים לערבים גם לבני עדות המזרח, ולכן גם התנגדו או לא האמינו ביכולת שלהם להשתלב במדינה שמקימים אשכנזים. לכן אני גם שואל איפה עובר הגבול ומה בדיוק מגדיר ומשפיע על המנטליות.

אני חושב שהרבה מזה זה פאקטורים תלויי סביבה וכלכלה, ומעבר לזה גם חושב שלבוא ולהגיד "הערבים לאורך כל היסטוריה רק רוצים להרוג", כמו שבערך אומר חיימי זו קצת התממות והתכחשות להסטוריה בכלל ולהסטוריה שלנו כאן בפרט, אבל אם אני לא מצליח לשכנע אותו שאפשר להעלות את המהירות המותרת בישראל, בזה אני בטח שלא אשכנע :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

זה לא שהם רק רוצים להרוג, אבל הם לא יהססו לעשות את זה. אם תעקוב אחרי השיח הערבי מאז קום המדינה (ועוד לפניה), אז ג'נוסייד ליהודים היה ונשאר פתרון לגיטימי בעוד שהישראלים אף פעם לא העזו לעלות אפשרות של ג'נוסייד לערבים בשיח הציבורי. זה לא השתנה, ואם אתה חושב שהתקדמנו, אז תסתכל על מה שבתמימות אין קץ מכונה ה"אביב ערבי" ותראה מי הדור החדש של המנהיגים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...