Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מכיר את מה שיש ללאומי באינטרנט, אבל הפועלים השיקו שירות חדש (לא יודע אם זה עדיין BETA או לא, אני זכאי לשירות ומשתמש בו) שבו יש לך בנקאי אישי טלפוני שזמין כמעט 12 שעות ביום (אם לא הוא אז יש לו כביכול צוות של עוד 3) ויש ממשק ממש נח באינטרנט וגישה לכרטיס האשראי הבנקאי (מאסטר קארד בהפועלים).

אין לי מילה רעה, גם בסניף לא סבלתי אף פעם, יחס חביב ולא היו לי טרטורים (מצד שני אני כולה בן 24 ומעולם לא הייתי צריך "טובה" מהבנק).

 

OT קטן: מה זה פיקדון יומי? מה מרוויחים בזה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

נשמע נחמד. הבעיה היא שככל שעובר הזמן, ככה יותר קשה להיפרד מהבנק (לא בגלל סנטימנטליות, אלא בגלל הו"ק וכאלה)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

ההורים שלי גם היו מאוכזבים מלאומי, עברו למזרחי טפחות.

אני גם פתחתי שם חשבון בעקבותם ואני מרוצה.

 

יש לי מספר אפיקי תקשורת עם הבנקאית שלי, דרך האתר, דרך הטלפון, ותמיד היא עונה לי מהר, אפילו כשהייתי שולח הודעות בזמן שהייתי בצבא היא הייתה ממש מנסה כמה פעמים ביום להתקשר אליי ולדבר איתי על מה ששאלתי בהודעה, זה שירות - להשיג את הבנאדם ולמסור לו את התשובה ולא להתחמק בסגנון של "התקשרתי פעם אחת ולא ענית אז חשבתי שירדת מזה" או דברים בסגנון.

 

מעבר לכך האפליקציה שלהם בסדר, האתר סבבה בסך הכול, הם פתוחים כל השבוע (להבדיל מלאומי שסגור בחלק מימות השבוע), והכול רץ כמו שצריך כבר קרוב ל4 שנים, ואני לא מאמין שאעזוב אותם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לא מכיר את מה שיש ללאומי באינטרנט, אבל הפועלים השיקו שירות חדש (לא יודע אם זה עדיין BETA או לא, אני זכאי לשירות ומשתמש בו) שבו יש לך בנקאי אישי טלפוני שזמין כמעט 12 שעות ביום (אם לא הוא אז יש לו כביכול צוות של עוד 3) ויש ממשק ממש נח באינטרנט וגישה לכרטיס האשראי הבנקאי (מאסטר קארד בהפועלים).

אין לי מילה רעה, גם בסניף לא סבלתי אף פעם, יחס חביב ולא היו לי טרטורים (מצד שני אני כולה בן 24 ומעולם לא הייתי צריך "טובה" מהבנק).

 

OT קטן: מה זה פיקדון יומי? מה מרוויחים בזה?

 

נשמע דומה למה שיש במזרחי. היתה תקופה שיכולתי להתשקר עם הבנקאי שלי אפילו בהודעות לרטיות כאן בפורום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

האם יש למישהו נסיון עם בנק ירושלים?

הם לא לוקחים עמלות עובר ושב. יש שיחות וידיאו עם הבנקאי.

 

http://www.themarker.com/markets/1.1899272

 

בעקבות ביטול העמלות: בנק ירושלים גייס 3,000 לקוחות תוך חודשיים

...

הבנק הציג מודל של הקמת סניפים קטנים, בהם הלקוחות ידברו עם הבנקאים בשיחות וידאו. הבנק הציג יעד להקים ב-2013 עשרה סניפים חדשים. בין היתר התוכנית כללה פתיחת סניפים כאלה כחנות בתוך חנות, בין היתר ברשת רמי לוי - שיווק השקמה.

...

על אף שלבנק 17 סניפים בלבד, הצליח הבנק לגייס לקוחות בזכות הפטור מעמלות וההתחייבות לתשלום ריבית על יתרות העו"ש בשיעור של 50% מריבית בנק ישראל.

 

נשמע מבטיח

 

יהודה

פורסם

האמת שהייתי גם בסניף של לאומי סד"ג של 10 שנים, באיזשהוא שלב פשוט קיבלתי עצבים, לאומי פריום שמימיום פשוט לא הצלחתי לדבר עם הבנקאי שלי, מערכת לניתוב שיחות, לאומי קול הפניות מפה עד הודעה חדשה העיקר לא לדבר עם הבנקאי. כשהייתי צריך לקחת משכנתא התחלתי לעשות קצת סבב בין הבנקים, והגעתי למסקנה שהדבר הכי חשוב זה לבחור סניף קטן בלי הרבה תנועה, עם יחס אישי וטלפון ישיר לבנקאי, מכיוון שכבר הייתי בלאומי המעבר הטבעי היה לעבור לסניף של יואב, מהרגע הראשון הוא נתן לי את המספר טלפון האישי שלו, נפגש איתי דיבר איתי בגובה העיניים והבנתי שעשיתי בחירה נכונה. הפעמים היחידות שאני מגיע לסניף זה אם אני צריך להפקיד סכום מזומן או לשלם על שוברים לקבלן שניתן לבצע רק בבנק, מעבר לכך הכל נעשה באינטרנט ובטלפון, ללאומי יש כלים מצויינים לניהול החשבון מרחוק.

 

אבי

פורסם

חברים תודה רבה על כל התגובות, לא ציפיתי לכל כך הרבה ולכן לא אענה לכולן (מצטער).

 

בגדול אני מחכה לתזוזה כלשהי מלאומי עצמם לגבי המצב הזה ובמקביל עדיין בודק אלטרנטיבות (התקשרתי כבר לכמה מהבנקים לשאול איזה כרטיסי אשראי מציעים, האם אפשר לראות את המידע עליהם דרך האתר של הבנק בלי לצאת וכו') ולצערי רוב הבנקים שהוצעו נפסלו.

 

(ואפילו שקלתי ברצינות לעבור לסניף של יואב)

 

נחכה ונראה, שוב תודה לכולם.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

הסאגה נמשכת;

 

עברתי לTotalDigital בהצלחה. נתתי להם את ההזדמנות, ובפעם הראשונה שהייתי צריך מהם משהו - קיבלתי .!.

 

עכשיו כשהגיע הזמן לרכוש רכב חדש, הופניתי אליהם עם "המלצת הלוואה" מיבואן להלוואה בP-0.5%.

מסתבר שסניף TotalDigital לא עושים הלוואות מסוג זה, כי הם סניף וירטואלי שלא מתעסק עם שעבודים.

מה שהציעו לי זה אותה ההלוואה בP+5.4%. מה שמתבטא בכ2000שח בשנה יותר.

"זה מה יש".

חרף ניסיונותיו של יואב לעזור (ואני מאוד מודה לו על כך שמקדיש מזמנו הפרטי לעזור לי, באמת אדם משכמו ומעלה) התשובה שהתקבלה היא שאין מה לעשות עם זה - או שאני עובר לסניף פיזי או שאני לוקח את ההלוואה היקרה יותר.

לחזור לחדרה אני לא רוצה, יש מספיק סיבות בהודעתי הראשונה כאן לזה.

לעבור לסניף רעננה זה גם קצת קשה, צריך להגיע לפחות פעם אחת לחתום על מסמכים.. ואם אי-פעם אצטרך להגיע בשנית הדלק לשם יהפוך את זה ללא משתלם בעליל.

 

אדם חכם ממני אמר ככה:

"זה כמו הטיסות של הלואו - קוסט, רוצה סנדוויץ' - יזמברו אותך. רוצה מזוודה - תשלם. סנדוויץ ומזוודה יחד - יותר זול להזמין טיסה סדירה במחלקת עסקים..."

 

אז האופציות שעומדות בפניי כאלה:

1) לעזוב את לאומי אחת ולתמיד, כי פשוט נמאס

2) לחזור לסניף "פיזי" שלהם

3) לקחת את ההלוואה היקרה יותר ופשוט להשלים עם זה שזה המחיר שאני אשלם תמורת פטור מעמלות עו"ש.

 

דעתכם?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אני חושב שהכל מאד מאד תלוי בסניף.

עד לפני שנה בדיוק הייתי לקוח של בנק הפועלים במשך קצת יותר מעשור.

כשרציתי לקחת משכנתא פניתי קודם כל לבנק שלי בנק הפועלים, מהר מאד הבנתי כמה גדול ההפרש לטובת הבנקים האחרים (מלבד דיסקונט).

בסופו של דבר לקחנו בטפחות וגם העברתי את העו"ש לשם כי הציעו הטבות שהפועלים לא יכלו להציע.

 

כמה חודשים לאחר מכן פניתי לבנק שלי לטפחות וביקשתי לעשות שינוי קל במשכנתא, קיבלתי שירות גרוע ביותר (כי אני לקוח משומש ולא חדש) והתבקשתי לשלם סכומים הזויים על כל שינוי, היה לי ברור מה לעשות :)

 

כמוך בדיוק מתוך עיקרון החלטתי לעשות דוקא ועזבתי את טפחות, לפני חצי שנה העברתי את המשכנתא ואת העו"ש לבנק לאומי במודיעין - קיבלתי שירות, ריביות והטבות טובות יותר מאשר בכל סניף אחר של כל בנק אחר שבו בדקתי.

 

בקיצור - תלוי מאד בסניף לפי דעתי.

 

מבחינת מיחשוב, בנק לאומי לצערי נשאר קצת מאחורה, במיוחד עם כל מה שקשור בנתוני משכנתא אבל בסך הכל עבור פעולות עו"ש רגילות, גם לפועלים, גם לטפחות וגם ללאומי יש אתרי אינטרנט לא רעים בכלל (וגם אפליקציות).

 

אני הייתי ממליץ פשוט לפנות לכמה סניפים ולראות מה מציעים לך, ואתה יודע מה? כן, תעבור, תעשה דווקא! תעבור לסניף שיציע לך יותר.

פורסם

1. הכל תלוי בבנקאי שלך בסניף

2. הכל תלוי בניהול הסניף

3. הבנקאי ומנהל הסניף מתחלפים כל כמה שנים ... אז הכל מתחיל שוב מהתחלה ..

4. עדיף להיות בסניף עם רמה סוציואקונומית גבוה וכמות אוכלוסיה קטנה - השרות יותר אישי ואיכותי גם אם המצב שלך לא כמו של הסביבה

5. בבנק הפועלים יש אתר אינטרנט מעולה !

6. הלוואות ניתן לקבלן באתר לפרטים אבל ברוב הפעמים בכל בנק השרות המיוחד מחייב הגעה לבנק.

7. אני לא מגיע לסניף יותר מפעם עד פעמיים בשנה - הכל באינטרנט או מקסימום בטלפון

8. הלוואות לשם רכישת רכב ניתן לקבל דרך חברות המקושרות ליבואנים ואשר מתאמות בינך ובין הבנק ממנו ההלוואה נלקחת. במקרה כזה נפתח לך חשבון למשך חייי ההלוואה בסניף כלשהו של הבנק הרלוונטי והטיפול בך לא מחייב הגעה לסניף - הכל נעשה דרך היבואן

פורסם

שמע, עם ההתנהלות שאתה מתאר פה - פשוט תעבור בנק.

לגבי פעולות באינטרנט - אני בטוח שיש בנקים עם שירות שווה או טוב יותר משל לאומי (הבנתי שלפועלים יש אחלה אפליקציה, וההורים שלי מרוצים מאוד מיהב בקטע הזה)

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

לגבי ההלואה לרכב - אני מניח שניתן לגשת לסניף פיזי כלשהו ולבצע את ההלואה, עם הו"ק לחשבון בסניף הוירטואלי.

לפני ימי האינטרנט היה לי סיפור קטן בבנה"פ - נקקתי להלואה, וכעובד מוסד הסתדרותי קיבלתי הלואה נוחה בבנה"פ. הבעיה היתה שאני חיפאי ואותו מעסיק עובד עם סניף בת"א. הפתרון היה פשוט מאוד - פתחו לי חשבון בסניף בת"א, ביצעו את ההלואה וסגרו את החשבון. את כל החתימות ביצעתי בסניף שבו מתנהל חשבוני בחיפה. אני מדבר על סביבת 1995, בינתיים אמצעי התקשורת התקדמו ואני משוכנע שיהיה אפשר להסדיר הלואה בסניף פיזי מול החשבון בוירטואלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...