Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי - עד 55K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש רכב משפחתי משומש במחיר שלך עד 55,000 ש"ח.

אנחנו משפחה של 6 נפשות ויש לנו רכב אחד גדול (פורד גלאקסי).

 

הרכב השני שלנו היום הוא סוזוקי בלנו שנת 97 (רכב מצויין).

 

אנחנו רוצים/צריכים להחליף את הסוזוקי מכיוון שהוא נהיה הרכב העיקרי שלנו לנסיעה לעבודה (יותר חסכוני), ואני חושש מריבוי בעיות מכניות ברכב ישן.

 

המועמדות הן:

סוזוקי SX4

ניסאן טידה

מיצובישי לנסר (אולי)

 

הדרישות הן:

שיהיה מקום ל-4 ילדים באוטו (גילאים 8, 5 ו-3 בבוסטר ושנה בכיסא בטיחות)

חסכוני (כמה שאפשר)

זול באחזקה

לא עגלה (כלומר לא רנו מגאן :-)

 

אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הרכבים הנ"ל בשנתונים הרלוונטיים (2007 ו-2008).

 

תודה,

ניר

פורסם

לרשום "לא עגלה" וניסאן טידה באותו משפט זה אבסורדי, יש לנו טידה 2008 כמה שנים כבר, הרכב נוסע בלי הפסקה (רכב שמלמדים עליו נהיגה) ואין אפילו לא תקלה אחת קטנטנה!

אבל, הוא אכן עגלה לא נורמלית, קיקים, למשוך הילוכים, כלום, רכב לא זז, זה לא המטרה שלו אבל גם, הוא מרווח, הוא נוח, הוא חסכוני (יחסית), אמין מאוד, פרקטי, וזול מאוד לאחזקה. מנגד - הוא מכוער, וממש לא חזק בהאצות.

 

בכללי כרכב למשפחה נטו בלי שום חדוות נהיגה או עניין במראה הרכב הוא מצויין, אם הוא שורד את התלמידי נהיגה ולהיות מונע 10 שעות ביום רצוף הוא יכול לשרוד הכול!

 

עריכה: הרכב היה "עגלה" גם כשהיה חדש מהניילון, ולא בגלל שהתלמידים כביכול "קרעו" אותו.

פורסם

 

המועמדות הן:

סוזוקי SX4

ניסאן טידה

מיצובישי לנסר (אולי)

 

כולם עגלות - מהרשימה הייתי מציע את הטידה, לאחר מכן את הסוזוקי ובסוף את המיצובישי.

מזדה 3 יכולה להיות גם אופציה טובה.

הייתי מנסה למצא טויוטה 2007 שיכולה להיות אמינה, מהנה לנהיגה וחסכונית ביחס לשאר.

 

לא עגלה (כלומר לא רנו מגאן :-)

 

1. לא יפה.

2. הרכב הזה יותר מהנה לנהיגה וחסכוני מכל הרשימה שרשמת.

לפני שתענה - גם אמינותו טובה מאוד!

 

ניר

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

מצטרף לכול מי שהמליץ על הטידה ,אולי מראה(מה זה חשוב אתה הרי יושב בפנים :wink: )וחווית נהיגה הם לא הצדדים החזקים שלו אך זה רכב אמין מאוד וחסכוני שיעשה עבודה מצויינת בשביל מה שאתה צריך.

פורסם

תודה לכולכם על התשובות.

קודם, סליחה שירדתי על המגאן. פשוט יש לי היסטוריה לא טובה עם רנו.

 

האמת שהייתי יותר נעול על הסוזוקי.

אני אנסה לחפש גם בכיוון של הטידה.

 

ואם יש למישהו עוד דעות או אינפורמציה, אשמח לקבל.

 

תודה,

ניר

פורסם

אני מציע לנסות את יונדאי I30 וקיה פורטה.

עונות על כל הדרישות ונפוצות בחברות הליסינג. פורטה מ-2009 או I30 מ-2008 יתאימו לתקציב.

 

בהצלחה.

פורסם

בדיוק, נסיעת מבחן = טעימה אחת שווה אלף מילים.

הייתי מציע לך ניסן נוט - ראיתי לפני חודש אחת משנתון 2008 שעשתה 40000 ק"מ. המחיר דאז היה 62000 ש"ח לפני משא ומתן.

 

יש הרבה כאלו בקרסו טרייד אין - רכב מדהים וחסכוני ביותר!

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

היי,

לי לפני 4 חודשים הייתה התלבטות דומה, שקודם כל התלבטתי בין רכב ישן יותר (קורולה 2007) לבין רכב משנתון גבוה יותר (לנסר, SX4).

אחרי שהחלטתי שאני רוצה רכב כמה שיותר חדש, התלבטתי בין ה SX4, הלנסר החדשה, והניסאן נוט.

לא יצא לי לעשות נהיגת מבחן על השאר, אבל מצאתי לנסר שנת 2010 שמורה מאוד דרך אחת מחברות הליסינג שעלתה לי בסביבות התקציב שלך.

גם הלנסר לא מאיצה כל כך מהר, ובתוך העיר אני מעריך שהסוזוקי צורכת פחות דלק, אבל זה רכב מרווח, נוח ועושה את העבודה כמו שצריך.

אני ממליץ בחום.

×
×
  • תוכן חדש...