Jump to content

ניר להב

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ניר להב

  1. הקפצה... מישהו יכול לעזור? תודה מראש, ניר
  2. שלום לכל חברי הפורום, ביום חמישי בשבוע שעבר ידית בלם היד בפורד גלקסי שלי נתקעה למעלה. אפשר למשוך אותה אבל לא ניתן לשחרר. אגב, אפילו שירותי הדרך מהביטוח המקיף התייאשו ונטשו אותי עם הרכב תקוע. בסופו של דבר מוסכניק אדיב הגיע למקום (בתשלום) ושחרר את בלם היד. בשני מוסכים שביקרתי טענו שהבעיה היא בידית ושצריך להחליף אותה. הם לא מצאו חלק משומש או מפירוק. חלק מקורי (כל מכול בלם היד) עולה כ-1400 ש"ח לפנ מע"מ. מאוד מתסכל אותי לשלם כל כך הרבה על חלק שלם, עבור כפתור שמקולקל. האם מישהו יודע היכן אפשר למצוא חלקים משומשים לפורד גלקסי? האם ניתן, כדאי ומשתלם לקנות את החלק בחו"ל באינטרנט ולשלוח לארץ? האם מוסך בארץ יסכים להרכיב חלק כזה? למישהו יש רעיונות נוספים לפני שאני מוציא 2000 ש"ח (חלק + עבודה) על התיקון? מצאתי חלק דומה באי ביי אנגליה, בחצי המחיר אבל הכפתור בצד ההפוך. אני מאמין שניתן להפוך אותו... מצאתי גם ערכה קטנה יותר, אבל אני לא בטוח אם זה החלק הדרוש. אני לא יכול לפרסם קישורים, אז אם מישהו מוכן לעזור לי, אני יותר מאשמח לשלוח קישור לחלפים בהודעה פרטית או מייל. המון תודה מראש, ניר
  3. תודה לכולם על התגובות. אני חושב שפעם הבאה אפנה למוסך לא מורשה ואבקש חלפים מקוריים או תואמים. למישהו יש המלצה על מוסך אמין באור יהודה (והסביבה) או מודיעין? האם כל מוסך יכול לטפל ברכב כזה או מכיוון שזה רכב גדול צריך מוסך "שמבין" בזה. סליחה על הבורות אגב... אני לא ממש מבין במכונאות רכב. אגב, המוסך בו טיפלתי היה מוסך ג'וסטו באור יהודה. הם מאוד(!) נחמדים ואינפורמטיבים. בקשר למחיר, כבר תבינו לבד... תודה, ניר
  4. שלום לכל חברי הפורום, בבעלותי פורד גלאקסי 2009. לקחתי את הרכב לטיפול 45K קצת מוקדם (40,000 קילומטר) מכיוון שעברה כשנה מהטיפול הקודם. המוסך הוא מוסך מורשה. בזמן מסירת הרכב אמרו לי שהטיפול עולה כ-1,100 ש"ח לתחזוקה לפי הוראות היצרן, ושאם ימצאו עוד בעיות יצרו איתי קשר. ואכן יצרו קשר... הבלמים והרפידות דרשו טיפול. אישרתי את התיקון ושילמתי. כעת אני מעוניין לדעת האם המחירים שדרשו עבור התיקונים סבירים. אם לא, אשמח לדעת כמה ש"חים בזבזתי, ולקבל המלצות למוסך באיזור אור יהודה (עבודה) או מודיעין (בית). תודה מראש, ניר התיקונים והמחירים להלן: ** עיגלתי את המחירים מכיוון שקיבלתי 5% הנחה עבודות: טיפול 45,000 ק"מ 226 ש"ח פ/ה 2 צלחות בלימה קדמי 226 ש"ח פ/ה צלחות בלימה אחורים (2 צדדים) 226 ש"ח עבודות חוץ: חריטת שתי צלחות אחוריים 190 ש"ח חריטת צלחות דיסק (2) 190 שח חלפים: שמן מנוע 258 ש"ח מסנן שמן מנוע M5+2.3L M6# 74 ש"ח מסנן אוויר 180 ש"ח מסיר פיח 95 ש"ח דיסקיות בלם אחורי 482 ש"ח דיסקיות בלם קדמי 406 ש"ח סה"כ עבודה 680 ש"ח סה"כ עבודות חוץ 380 ש"ח סה"כ חלפים 1,495 שח סה"כ 2556 ש"ח מע"מ 434 ש"ח לתשלום: 2991 ש"ח
  5. תודה לכולכם על התשובות. קודם, סליחה שירדתי על המגאן. פשוט יש לי היסטוריה לא טובה עם רנו. האמת שהייתי יותר נעול על הסוזוקי. אני אנסה לחפש גם בכיוון של הטידה. ואם יש למישהו עוד דעות או אינפורמציה, אשמח לקבל. תודה, ניר
  6. שלום לכולם, אני מחפש רכב משפחתי משומש במחיר שלך עד 55,000 ש"ח. אנחנו משפחה של 6 נפשות ויש לנו רכב אחד גדול (פורד גלאקסי). הרכב השני שלנו היום הוא סוזוקי בלנו שנת 97 (רכב מצויין). אנחנו רוצים/צריכים להחליף את הסוזוקי מכיוון שהוא נהיה הרכב העיקרי שלנו לנסיעה לעבודה (יותר חסכוני), ואני חושש מריבוי בעיות מכניות ברכב ישן. המועמדות הן: סוזוקי SX4 ניסאן טידה מיצובישי לנסר (אולי) הדרישות הן: שיהיה מקום ל-4 ילדים באוטו (גילאים 8, 5 ו-3 בבוסטר ושנה בכיסא בטיחות) חסכוני (כמה שאפשר) זול באחזקה לא עגלה (כלומר לא רנו מגאן אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הרכבים הנ"ל בשנתונים הרלוונטיים (2007 ו-2008). תודה, ניר
×
×
  • תוכן חדש...