Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בארה"ב עוד כמה פרמטרים כמו אם אתה יכול ללכת לכל רופא או שמגבילים אותך לרשימה מצומצמת, וכמו כן האם מצב קיים מכוסה (אני מניח שלזה אתה מתכוון בכרוני).

גם מקסימות ההוצאה השנתי שלך משנה מאוד, ישנם ביטוחים שיתנו לך לשלם השתתפויות עצמיות אדירות, וכאלה שיגבילו את זה לסכום נמוך (יחסית).

 

נו, אולי אני מפונק.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש בארה"ב עוד כמה פרמטרים כמו אם אתה יכול ללכת לכל רופא או שמגבילים אותך לרשימה מצומצמת, וכמו כן האם מצב קיים מכוסה (אני מניח שלזה אתה מתכוון בכרוני).

גם מקסימות ההוצאה השנתי שלך משנה מאוד, ישנם ביטוחים שיתנו לך לשלם השתתפויות עצמיות אדירות, וכאלה שיגבילו את זה לסכום נמוך (יחסית).

 

נו, אולי אני מפונק.

 

מצב קיים לרוב לא מכוסה כמו כן מחלות כרוניות כאלה ואחרות, פרט לזה הביטוח הכיל את כל הכיסויים הדרושים ובסכומים זהים לאלה שיש לי פה, קרי כיסויים מאוד גבוהים, הביטוח שעלה באיזור ה-3700$ היה ללא הגבלה של מרפאות\רופאים ועם השתתפות עצמית בגובה של כ-200 או 250 דולר למקרה (כלומר אם נפצעת בתאונה, כלל הטיפולים\אישפוזים\ביקורים שקשורים לאותה תאונה הינם מקרה אחד, כלומר השתתפות עצמית אחת לסך כל הוצאות הטיפולים).

 

בקיצור, כיסוי מספיק רחב.

 

כמובן שאין לזה סוף ואפשר להשתולל עם זה כאוות נפשך, אבל אפשר להשיג כיסוי טוב מאוד שישאיר לך עודף מ-4000$ ואפילו מ-3000$.

 

עריכה,

 

זה מדובר לגבי בחור צעיר לפני גיל 30 ללא בעיות רפואיות מיוחדות, לא מעשן, כמובן שאם אחד הפרמטרים ישתנה המחיר ישתנה בהתאם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אני סומך על הביטוח של אמריקן אקספרס .

 

בכל מקרה ביטוח בריאות לבחור בגילי (27), מעשן ועם נטיה לפורענות זה עניין של 150 דולרים לחודש.

 

אתה מוכן בבקשה לתת לי לינק לחברת ביטוח עם תעיריפים. אני מאוד סקפטי לגבי התשובות שלך בפורום בכלל כאשר זה מגיע להשוואה בין ישראל לארה"ב. כמו שאמרתי פעם ואומר זאת שוב, בגלל היחס הלא חיובי שלך לארץ אתה נוטה לפעמים להראות רק צד אחד של המטבע. כאשר אני חייתי שם עלות הפוליסה שלי לחודש הייתה 250 דולר, אם אני זוכר טוב במקרה של טיפול לפני שהפוליסה נכנסת לתוקף אז ה 1500-2000 דולר הראשונים עליי ואם עלות הטיפול עוברת את זה אז אני משלם 10% מהעלות הכוללת אבל זה לא יעבור לעולם סכום של X כסף ששכחתי כבר מה זה היה. התוכנית הזאת דרך אגב היא לרווק, צעיר, בריא, שלא מעשן. כמובן שיכולתי לקחת תוכנית יותר טובה אבל אז כמובן שהייתי משלם הרבה יותר פר חודש.

 

עושים עניין מאוד גדול מהביטוחים הרפואיים בארה"ב רק ששוכחים שרוב מי שעושה רילוקיישן לשם מטעם מקום עבודה מקבל ביטוח רפואי פרטי שמכסה באמת את הכל, העלות בסדר גודל של 2500-3500$ לשנה לביטוח, תלוי ברמת הכיסוי של הפוליסה.

 

לא כל אחד נהנה מהלוקסוס של ביטוח מטעם חברות גדולות. כאשר עושים השוואה בין איכות החיים של כאן ושל שם מן הסתם ראוי להשוות בין אדם ממוצע כאן לבין שם.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

מה קורה למחירים כשאתה בגיל 50 :?: 60:?: 70 :?:

והבריאות כבר לא כמו שהייתה בגיל 30 :?:

הבעיה שמצטיירת בעיניי בארה"ב התאגידית היא תאוות הבצע והחזירות סטייל גולדמן סאקס.

פורסם

 

 

לא כל אחד נהנה מהלוקסוס של ביטוח מטעם חברות גדולות. כאשר עושים השוואה בין איכות החיים של כאן ושל שם מן הסתם ראוי להשוות בין אדם ממוצע כאן לבין שם.

 

 

נכון,

 

מצד שני, אם אתה עובר לארה"ב ומשתכר ברמה שלא מאפשרת לך להפריש 300$ בחודש לביטוח רפואי כמו שצריך אולי כדאי שתשקול את השהייה שלך ועד כמה היא משתלמת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני לא יודע למה הכוונה ב"מחלות כרוניות", כלומר כיצד מחלות אלה מוגדרות (מן הסתם שונה מםוליסה לפוליסה) - אבל ההוצאות בגין מחלות כאלה הן אדירות, וויתור על כיסוי כזה הוא נטילת סיכון כספי גדול מאוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני לא יודע למה הכוונה ב"מחלות כרוניות", כלומר כיצד מחלות אלה מוגדרות (מן הסתם שונה מםוליסה לפוליסה) - אבל ההוצאות בגין מחלות כאלה הן אדירות, וויתור על כיסוי כזה הוא נטילת סיכון כספי גדול מאוד.

 

מחלות כרוניות = סכרת (משני הסוגים), קרוהן, HIV POSITIVE (ידוע גם כאיידס).

 

כל מי שחולה במחלה כזו יודע מה הן סך ההוצאות (אני מדבר על הארץ) שהוא אדיר וללא הכרה.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
מחלות כרוניות = סכרת (משני הסוגים), קרוהן, HIV POSITIVE (ידוע גם כאיידס).

 

כל מי שחולה במחלה כזו יודע מה הן סך ההוצאות (אני מדבר על הארץ) שהוא אדיר וללא הכרה.

 

אני יודע היטב מהן מחלות כרוניות, ולכן שאלתי את השאלה. יש גם עניין של התלקחויות במהלך מחלה כזו וכיצד הביטוח מתיחס לכך מבחינת הכיסוי.

 

אבל נדמה לי שהשרשור סוטה מאוד ממטרתו המקורית - אם כל הכבוד לביטוח ולטיפול הרפואי מדובר רק בפן אחד של החיים, והשרשור נודע להציג את הגישות הכוללות לחיים בארץ המובטחת לעומת הארץ המבטיחה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
נכון,

 

מצד שני, אם אתה עובר לארה"ב ומשתכר ברמה שלא מאפשרת לך להפריש 300$ בחודש לביטוח רפואי כמו שצריך אולי כדאי שתשקול את השהייה שלך ועד כמה היא משתלמת.

 

אמת, לכן אני אומר לפני שקופצים באוויר צריך להסתכל על המטבע משני הצדדים. משפחה משלמת הרבה יותר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
אתה מוכן בבקשה לתת לי לינק לחברת ביטוח עם תעיריפים. אני מאוד סקפטי לגבי התשובות שלך בפורום בכלל כאשר זה מגיע להשוואה בין ישראל לארה"ב. כמו שאמרתי פעם ואומר זאת שוב, בגלל היחס הלא חיובי שלך לארץ אתה נוטה לפעמים להראות רק צד אחד של המטבע. כאשר אני חייתי שם עלות הפוליסה שלי לחודש הייתה 250 דולר, אם אני זוכר טוב במקרה של טיפול לפני שהפוליסה נכנסת לתוקף אז ה 1500-2000 דולר הראשונים עליי ואם עלות הטיפול עוברת את זה אז אני משלם 10% מהעלות הכוללת אבל זה לא יעבור לעולם סכום של X כסף ששכחתי כבר מה זה היה. התוכנית הזאת דרך אגב היא לרווק, צעיר, בריא, שלא מעשן. כמובן שיכולתי לקחת תוכנית יותר טובה אבל אז כמובן שהייתי משלם הרבה יותר פר חודש.

 

אני ממש לא מבין מאיפה אתה מביא את הטענה שיש לי יחס לא חיובי כלפי ישראל? אני אוהב את ישראל, אלה שגרים בה לא אוהבים אותה ולכן היא כזאת מחורבנת.

 

אני לא יודע באיזו מדינה התגוררת אבל אני יכול לאמר לך שבניו יורק הצעות הביטוח שקיבלתי היו גבוהות יותר.

 

תעשה חיפוש :

https://www.google.com/search?q=get+a+quete+healte+insurance&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&channel=fflb#hl=en&client=firefox-a&hs=66J&tbo=d&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=fflb&spell=1&q=get+a+quote+health+insurance&sa=X&psj=1&ei=aYzWULrPKeamiQKyj4HgCg&ved=0CDIQvwUoAA&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&bvm=bv.1355534169,d.cGE&fp=57b747fe93862d6b&bpcl=40096503&biw=1366&bih=665

 

תשווה בין הZIP CODES הבאים:

 

91356 tarzana california

11201 new york

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...