Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

האם ריח של גזים שמורגש בתוך הרכב באמצע נסיעה בעליות הוא יכול להיות קשור לממיר עייף?

כי כשהרכב נוסע, והפליטה היא מאחורה של הרכב והרכב נמצא בתנועה אפילו אם מהירה קדימה ואוויר חדש נכנס, אז מאיפה הריח מגיע? ולמה רק בעליות? או במיוחד בעליות ובעמידה בפקק אין ריח.

פורסם

נשמע שיש לך חור במע' הפליטה.

זה יכול להיות מסדק בסעפת פליטה ועד חור בצנרת או אחד מהדוודים.

אם הרכב אצלך הרבה זמן ואתה רגיש/קשוב לכול שינוי, אתה אמור לשמוע שינוי בצליל "במכות" גז.

 

רענן

פורסם

היה חור ותוקן אבל הריח נשאר, המוזר שהריח רק בעליות ובתוך הרכב.

אם יש חור בפליטה והרכב בתנועה מהירה הריח לא אמור להיכנס לרכב.

פורסם
היה חור ותוקן אבל הריח נשאר, המוזר שהריח רק בעליות ובתוך הרכב.

אם יש חור בפליטה והרכב בתנועה מהירה הריח לא אמור להיכנס לרכב.

דווקא לא מוזר.

בעלייה אתה מאמץ המנוע לכן פליטת הגזים רבה יותר מאשר שיוט במישור.

בנוסף, בעליה המהירות איטית יותר לכן הגזים לא מפונים מספיק לאחור כמו בנסיעה מהירה.

 

ממליץ שתעבור שוב על כול הצנרת.

בד"כ שמתחילים ריקבונות ויש חור אחד, החור השני והלאה זה רק שאלה של זמן.

 

רענן

פורסם

הריח מורגש גם אם החלונות סגורים ואני נוסע במהירות גבוהה אפילו 100 ואם זה עליה הכי קטנה שאפילו קשה לזהות שמדובר בעליה או במישור.

פורסם
הריח מורגש גם אם החלונות סגורים ואני נוסע במהירות גבוהה אפילו 100 ואם זה עליה הכי קטנה שאפילו קשה לזהות שמדובר בעליה או במישור.

הריח חודר לך דרך המרכב למטה או מתא המטען.

לעיתים גם דרך היחידת מיזוג איוורור. יש רכבים שגם בסירקולציה פנימית הם מכניסים 10% אוויר מבחוץ.

 

מציע לטפל כמה שיותר מהר !

הגזים רעילים ויש להם גם השפעה מצטברת.

הם גם עלולים לגרום לעייפות והירדמות.

 

רענן

פורסם

תודה

אני מחפש מקור אחר לבעיה כי בדקתי את מערכת הפליטה והוא מצא חור קטן ותיקן אותו.

הוא אמר שאין עוד חורים, האם יכול להיות מקור אחר לריח? אולי הממיר/דודים כבר עייפים זה יגרום לריח?

כי אני מכיר מכונית של חבר שנסעת בלי ממיר והריח לא מורגש בתוך האוטו בנסיעה. רק מחוץ לאוטו.

×
×
  • תוכן חדש...