Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי ב-120K, לטווח ארוך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

לאחרונה החלטנו שאנחנו קונים רכב חדש , כרגע אנחנו עם סיאט טולדו 2001 1.6 אוט' (167 אלף ק"מ)

 

התקציב הוא כ120 אל"ש ..

 

הטולדו החזיקה אצלנו כמעט 12 שנה וחוץ מבלאי טבעי והבעיה הנפוצה בחלונות לא היה לנו בעיות והרכב הפגין אמינות מעבר למצופה .

 

האופציות שעלו :

פורד פוקוס

יונאי i35

אופל אסטרה

וסיאט לאון

 

אנחנו מחפשים רכב שישרת אותנו למשך 8-10 שנים , שיתן תמורה טובה יחסית למחיר ( בכל זאת מדינת ישראל) צריכת דלק יחסית מתונה אבל שיהיה עם כח זמין (בטולדו "קצת" חסר), בעיקר שיהיה אמין ולא יעשה בעיות מכניות , ירידת ערך לא מעניינת כיוון שהאוטו נקנה לתקופה מאוד מאוד ארוכה כך שזה שולי מאוד .

 

אחרי נסיעות מבחן קיבלנו הצעה בסוכנות סיאט על הלאון TSI 1.8 DSG שכללה את החבילה החדשה copa+

בנוסף לאבזור שיש בסטייל הבסיסית

הרכב עולה 125 כשבנוסף , 1000 +- מיגון , 2000 צבע, 2000 אגרת רישוי

בקיצור 130 על הכביש.

 

אחרי שהסוכן ראה את הטולדו הוא הציעה עליה 9000 שקל ולכן הלאון על הכביש תעלה לנו 121 אלף

 

האם האופציות האחרות טובות מהלאון ביחס למחיר ?

האם המחיר שהוצע על הטולדו הוגן?

והאם לדעתכם אפשר להוציא עוד קצת דברים מהסוכנות?

הבנתי מחיפוש קצת שמנוע ה1.8TSI הנוכחי (לא החדש) הוא מהיותר אמינים בשוק , זה נכון?

 

קצת לא קשור אבל קיבלנו הצעה לביטוח על סך 5500 שקל שכוללת גם נהג צעיר עם שלוש שנים ומעלה ותק, ההצעה ביחס לשוק טובה?

הביטוח רוצה עלוקה ואיתרון חצי פעיל , מה זה אומר?

פורסם

אני חושב שבאופן פרטי על הטולדו תוכלו לקבל יותר מ9000₪, מה המחירון של הרכב הזה?

נסה למכור אותו באופן פרטי, ואני סבור שתקבל עליו יותר.

אל תצפה לקבל עליו מחירון, כי רוב הסיכויים שלא תצליח, אבל אני סבור שיותר מ9000₪ תקבל.

 

כל שקל שתרוויח יעזור לך ברכישה.

 

 

הלאון מכונית יקרה יחסית לתחזוקה, וקח בחשבון שאם אינני טועה צריך להגיע דור חדש של הרכב, חוץ מזה מעבר לכך הבטיחות ברכב נמוכה יחסית, וגיר הDSG ומנועי הTSI אינם הוכיחו את עצמם ממש לטווח הארוך, זה יפה שהקונצרן נותן 5 שנות אחריות/150 אלף ק"מ אחריות לגיר, אבל מה יהיה אחר כך?

גירים אוטומטיים סטנדרטיים כמו זה שיש בi35 לדעתי יחזיקו טוב יותר.

 

לדעתי i35 יכולה להיות בחירה טובה. רכב לא יקר, תמורה טובה למחיר, מאובזר, נראה קצת פוזה, בטיחותי, ביצועים יחסית טובים, גיר אוטומטי סטנדרטי שהוכיח את עצמו, עם 6 הילוכים שיחסוך לך בדלק, ובסך הכול תמורה מאוד טובה למחיר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא ממש אהבתי את הI35 היא אמנם נראת מעולה ואפילו בתוך האוטו מרגישה טוב וביחס למשפחתיות היא גם מרגישה טיפה יותר איכותית אבל היא לא הייתה לי נוחה ולא אהבתי את הנסיעה עליה , הפוקוס לאומת זאת הרגישה לי נח אבל חסרה קצת כח ביחס לסיאט

 

המחירון של הרכב הוא 13300 נראה לי קצת לא הגיוני אבל איפה הגיון ואיפה לוי יצחק ..

פורסם

דווקא נשמע לי הגיוני.

ככה זה כשהיום אפשר לקנות משפחתית בת 4 ב40 אלף ש"ח, אמנם יוצאת ליסינג ועם חצי מהק"מ שלך בערך, אבל הרבה יותר חדשה.

 

בכל מקרה אפשר להוציא עליה לדעתי 10-11 אלף ש"ח. אם יהיה מזל אולי גם תקבל מחירון.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני הייתי בוחר את האסטרה 1.4 טורבו (140 כוח סוס). היא נראת הכי יפה מכל אלה שהזכרת (לפי דעתי :-D ), בנוסף מדובר במכונית גרמנית בטיחותית וחזקה.

פורסם

אם רוצים כח והרבה - אז לאון מנצחת ללא ספק. הוא לא יהיה כ״כ חסכוני, אבל גם i35 וגם אסטרה ממש לא חסכוניים. שילוב 1.8 + dsg7 דווקא מוצלח מאוד - אי אפשר להגיד שהוא לא הוכיח את עצמו. פנסי קסנון מקוריים בcopa plusזה גם משהו שאין באף מתחרה.

פוקוס 2.0 170 כ״ס גם אופציה לא רעה בכלל, (במיוחד סטיישן), אבל ב-130 יש רק גרסה פחות מאובזרת. מאובזרת תעלה כבר 140.

פורסם

למה אתם מחליפים אם אין הוצאות מוסכים וצרות מהישן ? כלכלית, עכשיו הזמן, כשהאוטו כבר לא מוריד ערך, שהכי כדאי להמשיך להחזיק אותו עד שכן יתחיל לעשות חשבונות מוסך וגם אז להעביר אוטו כזה במשפחה ,- לא למכור בפרוטות.

פורסם

האופציות שעלו :

פורד פוקוס

יונאי i35

אופל אסטרה

וסיאט לאון

פורד פוקוס - מכונית מאוד איכותית, נעימה, מודרנית. אבל היא מאוד צפופה במושב האחורי ובכלל.

יונדאי i35 - מעוצבת, נאה, נוסעת לא רע אבל אם הגובה שלכם מעל 1.85 מטר, יהיה לכם קצת בעיה לשבת במושב האחורי.

אופל אסטרה - כאמור הגרסה הכי רלוונטית ללקוח הפרטי היא גרסת הטורבו. רכב חביב ביותר, אבל לא חסכוני בדלק.

סיאט לאון - הלאון שבמבצע היא דיל מצוין, למרות החלפת הדגם הקרובה. אבל שימו לב, לתת רכב חזק כל כך לנהג צעיר זה לא בהכרח רעיון טוב. נכון, לא מדובר במכונית מסוכנת וזה בוודאי לא הדגם הספורטיבי והחזק באמת של הלאון, אבל עדיין לרכב הזה יש פוטנציאל לא קטן להכניס את הנהג הצעיר לסכנות שהוא לא בהכרח יוכל להיכנס עליהם עם משפחתית סטנדרטית. ואז תוסיפו לזה את העובדה שלרכב יש רק 4 כוכבי בטיחות....

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הרכב שלכם הוא יד ראשונה, אפילו אם תפרסמו אותו במחיר מחירון הוא ייחטף.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כיוון קצת אחר - סיטרואן C3 פיקאסו.

קניתי את הרכב הזה לפני כחודש (יד 2, לא חדש), הדגם הידני עם מנוע טורבו - דיזל 1.6L ומהמעט שהספקתי לנסוע עליו מאוד נהניתי. הרכב חזק עם הרבה כוח כבר בסל"ד הנמוך בזכות הטורבו וצריכת הדלק שלו בסביבות 17-18 ק"מ/ליטר.

כמדומני שבתחילת 2013 אמור להגיע דגם חדש ששונה קוסמטית בלבד מהדגמים הקודמים אז אולי ללובינסקי יהיה איזה מבצע כדי למכור את המלאי הקיים.

הערה אחרונה - כשבדקתי את הרכב הזה נאמר לי לא להתקרב לגרסת הבנזין 1.4L, הרכב בגרסה הזו כנראה קצת חלושס.

 

בהצלחה.

פורסם

היי,

 

לדעתי, בטווח הארוך שווה לבדוק אוקטביה 1.2 DSG או אפילו יותר טוב = ידנית.

בנסיעה רגועה היא מאוד חסכונית והדגם הידני יכול לתת יותר שקט לאורך שנים מאשר ה DSG

 

לדעתי (לא פייר אני מחזיק אחת) היא מרווחת והרבה יותר איכותית מהלאון, שלא נדבר על תוספת של כ 7000 ש" שתתן לך עוד קצת אבזור.

 

היא בשנת סוף דגם ושווה להמתין קצת למבצעים. יש מצב שעם קצת סבלנות היא תוצע בקרוב בחבילה סופר אטרקטיבית

 

בהצלחה

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

לדעתי 9 אלף על טולדו זה בזיון אני מאמין שאתה תצליח למכור במחיר גבוה יותר.

הלאון תתן לך המון כוח זמין אבל (למרות שאני חובב גדול של מנועי VAG) זוהי האופציה הכי פחות בטוחה(טורבו ולפי השמועות גם DSG) כאשר מדובר על טווח ארוך כמו אצלכם. כמובן אם ללכת על בטוח צריך ללכת על מנוע אטמוספרי עם תיבה אוט' רגילה אבל פה תצטרכו לוותר על כח זמין(ביחס לטורבו וDSG). לגבי האיכות - הלאון באמת לא מרגישה איכותית מבפנים וזה מינוס רציני.

פורסם

נראה לי שחלק מהמגיבים לא קלטו ששאתם משפחה, והשיקולים שלכם הם שך מי שכבר עבר את גיל הנעורים.

לצרכים שלכם בטיחות חשובה יותר מעוד כוחות סוס שאין בדיוק כוונה להשתמש בהם. נחמד שיש, אבל זהו לא ה-שיקול.

מציע שתצאו לנסיעת מבחן בפוקוס סטיישן או ביונדאי I30CW החדשה ותשוו את השימושיות ואיכות הנהיגה והנסיעה.

גם אוקטביה מתאימה להיות במועמדות.

ואם תרצו פינוק אז שיקלו מיניואן משומש בן שנתיים-שלוש(פיקאסו, סניק), לא מליסינג (כי האבזור פחות שם) ובמצב מטופל ושמור.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

לא ציינת אם יש לך באמת צורך ברכב משפחתי (כמה נוסעים בו, מבוגרים, ילדים) . אולי אפשר "להסתפק" ברכב יותר קטן שצריכת הדלק שלו הרבה יותר טובה וגם מחיר הקנייה שלו יותר נמוך.

 

בין הרכבים שציינת הפורד פוקוס והיונדאי 35i הינם רכבים משפחתיים שיתנו תמורה טובה לעלות.

אפשרות נוספת הינה הסקודה אוקטביה. מצ"ב סקירה על השוואה בין הרכבים הללו : http://cars.walla.co.il/?w=/4700/2555166

 

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-27934-%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%90%D7%95%D7%A7%D7%98%D7%91%D7%99%D7%94-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99.aspx

 

הערות: 1.האוקטביה תוחלף בקרוב ואולי שווה להמתין למחליפה. 2. מסדרת הפוקוס, הטורר (סטיישן) הינה השימושית ביותר עבור משפחה.

 

לא לדלג על עבודת הרגליים: ללכת לכל אחת מהסוכניות להתרשם מהרכב ולבצע נסיעות מבחן עליהן, ורק אז להחליט.

עם סיום השנה מרבית סוכניות הרכב מציעות "מבצעים" על הרכבים כדי להפטר מהמלאי. לכן לא צריך לוותר ולנהל מו"מ על המחיר.

כלומר, בנוסף להנחה על הרכב אפשר לקבל גם את המיגון כמתנה.

 

איתוראן חצי פעיל אומר שצריך להתקין מע' רדומה המופעלת במידה ומנסים לגנוב את הרכב או הרכב נגנב ויש צורך לאתר אותו-אז המערכת נכנסת לפעולה. זוהי מערכת (כוללת שירות איתור) המחייבת תשלום חודשי לחב' איתוראן.

×
×
  • תוכן חדש...