Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע מותקנים על הסניק מישלן אנרג'י שאחרי כמעט 3 שנים כבר נראים ומרגישים לא משהו.

 

מחפשת משהו עם אחיזת כביש מעולה (הרבה נהיגה הררית - עליות וירידות בפיתולים, מעט נהיגה בינעירונית בכביש 2 / 6), שיחזיק לאורך זמן ואם אפשר שלא יהיה רועש מדי (הנוכחיים מחרישים אזניים בכביש 6).

 

בפנצ'ריה מקומית הציעו לי מישלן אנרג'י חדשים ב-2100 ש"ח ל-4 צמיגים.

 

לפני שהרכיבו לי את המישלן הנוכחיים רציתי להתקין פאלקן 912 אבל לא מצאתי באזור שלי (חיפה) ולכן התפשרתי על המישלן. האם הפאלקן עדיין מומלצים?

בנוסף, אם מישהו מכיר מקום אמין עם מחירים טובים להחליף צמיגים באזור חיפה (כולל נשר, יקנעם) - אשמח.

 

תודה מראש!

:type:
פורסם

שלום.

אני קודם כל מתרשם מהשם הלא שגרתי שלך:-Dכולם נקראים על שם הרכב שלהם/בעבר

ואת גמל בדלת.

טוב לענייננו -יש לי סוזוקי עם מידות צמיגים בדיוק כמו שלך.

בדצמבר האחרון הרכבתי צמיגי קונטיננטל דגם קונטיפרימיום קונטאקט 2E

הצמיגים שקטים ,אוחזים מצוין ברטוב וגם ביבש -בקיצור טובים מאוד.

עוד דגם שיש לי בו נסיון-גודייר דוראגריפ-שקטים ואוחזים.

אני קניתי לפני שנה ב1600 רביעיה אצל אנטון ביפו.

יש כאן ספונסר פורום שנקרא-ג.מ פורטל-הוא יכול להפנות אותך לפנצריה באזור חיפה.

המחירים דרכו יהיו זולים וטובים.

שימי לב בעת הרכישה שהצמיגים טריים-בקשי מהמוכר שיראה לך את 4 ספרות היצור

למשל רשום-1012 -2 הראשונות שבוע בשנה והשניות שנת יצור.

אל תקני צמיגים מתחת ל4011 כלומר שיוצרו בשבוע ה40 ב2011 .

בהצלחה רבה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

יש לי ניסיון מצוין עם צמיגי TOYO C1S במידה המדוברת. זהו צמיג לשימוש כללי, כזה הממוקם מעל למישלין אנרג'י, אולם לא מוגדר כצמיג ספורט.

התמורה מצוינת והמחיר לא יקר מצמיגים אחרים מתוצרת יצרנים ידועים.

TOYO הוא יצרן יפני, ותוכלי לראות הרבה אזכורים שלו בפורומי שיפורים.

ניתן להשיג ברוב הצמיגיות, או ברשת "טייר קלאב" http://www.tireclub.co.il/Hebrew/

 

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

סליחה שאני "מתגנב" לשירשור. אם כבר נפתח שירשור חדש ועדכני על צמיגים. מה דעתכם על צמיגים במידה 195-60-15

מדובר ברכב משפחתי שמיועד להגיע מהבית לעבודה וטיולים מדי פעם, אין כאן שום רצון לחרוש את האספלט בתחרויות דראג. ברכב עובר קרוב ל 90 ק"מ ביום.

מקסיס ב 1200 שקל ל רבעייה

דאונלופ 490SP (הידועים לשימצה?) ב 1600 לרבעייה

קומו KF 17 וגם KF18 ב 1500 שקל לרבעייה.

קלבר 1540 שקל לרבעייה.

 

האם כדאי לי לחפש משהו אחר בכלל או שאתם ממליצים על אחד מאלה ברשימה.

האני גר באזור הצפון.

 

תודה רבה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
כרגע מותקנים על הסניק מישלן אנרג'י שאחרי כמעט 3 שנים כבר נראים ומרגישים לא משהו.

 

מחפשת משהו עם אחיזת כביש מעולה (הרבה נהיגה הררית - עליות וירידות בפיתולים, מעט נהיגה בינעירונית בכביש 2 / 6), שיחזיק לאורך זמן ואם אפשר שלא יהיה רועש מדי (הנוכחיים מחרישים אזניים בכביש 6).

 

בפנצ'ריה מקומית הציעו לי מישלן אנרג'י חדשים ב-2100 ש"ח ל-4 צמיגים.

 

לפני שהרכיבו לי את המישלן הנוכחיים רציתי להתקין פאלקן 912 אבל לא מצאתי באזור שלי (חיפה) ולכן התפשרתי על המישלן. האם הפאלקן עדיין מומלצים?

בנוסף, אם מישהו מכיר מקום אמין עם מחירים טובים להחליף צמיגים באזור חיפה (כולל נשר, יקנעם) - אשמח.

 

תודה מראש!

האם אתה מוגבל בתקציב?
:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
פורסם
סליחה שאני "מתגנב" לשירשור. אם כבר נפתח שירשור חדש ועדכני על צמיגים. מה דעתכם על צמיגים במידה 195-60-15

מדובר ברכב משפחתי שמיועד להגיע מהבית לעבודה וטיולים מדי פעם, אין כאן שום רצון לחרוש את האספלט בתחרויות דראג. ברכב עובר קרוב ל 90 ק"מ ביום.

מקסיס ב 1200 שקל ל רבעייה

דאונלופ 490SP (הידועים לשימצה?) ב 1600 לרבעייה

קומו KF 17 וגם KF18 ב 1500 שקל לרבעייה.

קלבר 1540 שקל לרבעייה.

 

האם כדאי לי לחפש משהו אחר בכלל או שאתם ממליצים על אחד מאלה ברשימה.

האני גר באזור הצפון.

 

תודה רבה.

 

מציע גם לך לנסות TOYO C1S

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם
סליחה שאני "מתגנב" לשירשור. אם כבר נפתח שירשור חדש ועדכני על צמיגים. מה דעתכם על צמיגים במידה 195-60-15

מדובר ברכב משפחתי שמיועד להגיע מהבית לעבודה וטיולים מדי פעם, אין כאן שום רצון לחרוש את האספלט בתחרויות דראג. ברכב עובר קרוב ל 90 ק"מ ביום.

מקסיס ב 1200 שקל ל רבעייה

דאונלופ 490SP (הידועים לשימצה?) ב 1600 לרבעייה

קומו KF 17 וגם KF18 ב 1500 שקל לרבעייה.

קלבר 1540 שקל לרבעייה.

 

האם כדאי לי לחפש משהו אחר בכלל או שאתם ממליצים על אחד מאלה ברשימה.

האני גר באזור הצפון.

 

תודה רבה.

 

 

תיקח KLEBER. צמיגים מעולים לדרישות שלך.

הדגם הזה של דנלופ לא טוב, מקסיס מתייבשים מהר מאוד, קומו לא ברמה של קלבר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על ההמלצות על - toyo c1s וקונטיננטל קונטיפרימיום קונטאקט 2E האם ניתן להסיק מכך שהפאלקן כבר אינם מומלצים (או לפחות מומלצים פחות מהנ"ל)? לגבי תקציב - כמובן שעדיף כמה שפחות אבל לא אתפשר על בטיחות (אחיזת כביש) בשביל כסף, לכן למשל לא אקנה צמיג סיני. עניין הנוחות (שקט) והעמידות (אורך חיים) נתונים למשא ומתן מול המחיר. אזור ה-2000+ ש"ח ל-4 צמיגים זה משהו שאני בהחלט יכולה לעמוד בו. מעיון ב-tires4u (שמפרסמים מחירים באתר) נראה שאצלנו בצפון הכל יותר יקר בכמה עשרות שקלים לצמיג מאשר במרכז - הטויו שהומלץ פה למשל עולה פר צמיג 456 בלוד, 462 בת"א ו-515 בחיפה. לגבי התאריך - אני כמובן אבדוק (המישלין שהזכרתי לעיל היו משבוע 20 ומשהו ב-2012).

:type:
פורסם

למי שמחפש צמיגים בכמה שפחות כסף, אבל לא על חשבון הבטיחות,

פאלקן ZE912 בהחלט מומלצים.

צמיגים שקטים, אוחזים לא רע ולא נשחקים מהר.

לסניק לא צריך יותר מזה.

השאלה היא, מה ההפרש בין פאלקן הזולים לדגמים אחרים שקיבלת המלצה עליהם.

אם ההפרש לא גדול, תקנה משהו יותר טוב, כמו קונטי פרמיום.

לא בטוח שטויו C1S עדיפים על פאלקן לסניק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני עם אותה מכונית וציידתי אותה בחורף שעבר במישלין אנרג'י. היתה התלבטות בינם לקונטיננטל עם השם הארוך שהזכרת.

גם אני משקלל את הבטיחות והאחיזה בחבילה כוללת קיץ/חורף ומשך חיים של 4 שנים לפחות או מעל 70K ק"מ.

לא מכיר בעיות של רעש מהצמיגים האלו, גם אחרי 4 שנים ו60-70 אלף ק"מ. היו לי כבר כמה סטים שלהם בסניק קודמת וכלי רכב אחרים, וגם של דנלופ - וכולם היו שקטים ואוחזים, בגשם ובקיץ והלבאי משחיקה איטי.

 

בקיץ היה בפורום שרשור על טיפול לא נאות, לדעתי, של יבואן מישלין בהחלפת צמיג "דפוק" - וכיום אני תוהה אם הייתי בוחר בהם.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

רוכב בודד, אצלי ההמישלן נמצאים כמעט 3 שנים (פחות חודשיים) וכבר נראים לא משהו - הומלץ לי להחליף אותם בקרוב. מבחינת ק"מ - ב-3 השנים האלה האוטו נסע 42,000 ק"מ (בדקתי עכשיו בהיסטוריית הטיפולים במוסך שם מצויין הק"מ במד האוץ). עשיתי קודם קצת סקר מחירים באינטרנט על הצמיגים שהומלצו לי כאן ומצאתי צמיגיה בקריית חיים בשם "צמיגי תמר" שהציעה מחירים יותר טובים על הצמיגים ממה שהוצע לי בצמיגיה המקומית (להם יש בגודל שלי רק את המישלן, פירלי ומשהו סיני): יוקוהמה C drive 2 H ב-1792 ש"ח ל-4 צמיגים קונטיננטל קונטי פרימיום קונטקט 2 H ב-1700 ש"ח לרביעיה טויו פרוקסט C1S V ב-1848 לרביעיה מישלן אנרג'י סייבר T (מה שמותקן כיום על הסניק) ב-1680 לרביעיה. לא יודעת אם הפנצ'ריה הזו מומלצת אבל נראה שאצלם אין הבדל גדול במחירי הצמיגים כך שלפחות מבין ה-4 הנ"ל רק האיכות וההמלצות יקבעו (בטיחות בסיבובים במהירות גבוהה בירידה בכביש רטוב זה שיקול מכריע הרבה יותר מ-200 ש"ח לפה או לשם)... (סליחה המחשב משום מה מחרבש את הטקסט עכשיו. ניסיתי לערוך אבל זה לא מסתדר)

:type:
פורסם

דברייך מאששים את המסקנה שבאתר של טייר קלאב המחירים גבוהים בהרבה ממה שאפשר לקבל בצמיגיות. מה גם שאין פה עניין של נוחות לקנות באינטרנט, חייבים להביא את הרכב לצמיגיה. אפשר לנסות קצת מו"מ טלפוני ואולי ילכו לקראתכם.

אני מהמרכז, כך שלא יכול לתת המלצה לחיפה וסביבתה.

כפי שכתבו לך, חשוב תאריך היצור. בעת ההתקנה לוודא איזון ולבדוק מייד בנסיעה ובלימה (במקום בטוח).

נסי להשתמש בכפתור חיפוש שיש בפורום (צד שמאל למעלה) ולאתר חוות דעת על צמיגים ועל צמיגיות.

היות ויש כמה אפשרויות טובות במחיר דומה - הבחירה היא שלכם. מצטער שאי אפשר להגיד "רק כאלה".

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

אם כך,

בתקציב באיזור ה-2,000 ש"ח אני ממליץ על הצמיגים בסדרי העדיפות הבאה:

1. Continental Conti Premium Contact 2

2. Goodyear Efficent Grip

3. Yokohoma C Drive

4. Toyo Proxes C1S

 

אגב,

אתרי האינטרנט Tires4U או טייר קלאב הם לאו דווקא המקום הנכון להשוות מחירים,

אם כי בעזרת סיבוב צמיגיות איכותיות ומוכרות באיזור שלך, תוכל למצוא הצעות מחיר נוספות, ואולי זולות יותר.

בכל מקרה, יש כאן ספונסרים מפרסמים כמו ג.מ פורמט, או "עזרה", שיוכלו לעזור ולכוון אותך לצמיגייה בה תמצא את הצמיגים שאתה מחפש, וגם במחיר טוב ושירות נאות.

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
פורסם
אם כך,

בתקציב באיזור ה-2,000 ש"ח אני ממליץ על הצמיגים בסדרי העדיפות הבאה:

1. Continental Conti Premium Contact 2

2. Goodyear Efficent Grip

3. Yokohoma C Drive

4. Toyo Proxes C1S

 

אגב,

אתרי האינטרנט Tires4U או טייר קלאב הם לאו דווקא המקום הנכון להשוות מחירים,

אם כי בעזרת סיבוב צמיגיות איכותיות ומוכרות באיזור שלך, תוכל למצוא הצעות מחיר נוספות, ואולי זולות יותר.

בכל מקרה, יש כאן ספונסרים מפרסמים כמו ג.מ פורמט, או "עזרה", שיוכלו לעזור ולכוון אותך לצמיגייה בה תמצא את הצמיגים שאתה מחפש, וגם במחיר טוב ושירות נאות.

אכן צמיגים טובים -חפש ומצא טריים

גם הקלבר אופציה טובה מאד - DYNAXER HP3 במחיר של 350 לצמיג

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...