Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גרים בבית משותף, שלא בדיוק מאפשר לשפץ בשעות הערב כשחוזרים מהעבודה, ואין מקום בכלל לשים את הרכב המיועד לשיפוץ, שלא נדבר על כלים רעש לכלוך וכיו"ב???

פורסם

עוברים לבית פרטי בפריפריה, או שוכרים מחסן המאפשר תנאים לשיפוץ.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
גרים בבית משותף, שלא בדיוק מאפשר לשפץ בשעות הערב כשחוזרים מהעבודה, ואין מקום בכלל לשים את הרכב המיועד לשיפוץ, שלא נדבר על כלים רעש לכלוך וכיו"ב???

קונים וספה אספנות :-P

פורסם

ישנם מוסכים שיאפשרו לך לעבוד בעצמך בתחומם, תמורת תשלום מוסבם. יש לכך יתרון כי יהיה לך עם מי להתיעץ, ממי לשאול כלים או לקבל יד עוזרת.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

מתאזרים בסבלנות... :|

 

למרות שכמו שזה נראה עכשיו (רצון לקניית דירה, הקמת משפחה ועוד "תחנות") אני מקווה שישארו לי מספיק שיניים שאוכל לנגוס בהן תפוח אם וכאשר יהיה לי רכב אספנות.

 

 

:twisted:

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם
גרים בבית משותף, שלא בדיוק מאפשר לשפץ בשעות הערב כשחוזרים מהעבודה, ואין מקום בכלל לשים את הרכב המיועד לשיפוץ, שלא נדבר על כלים רעש לכלוך וכיו"ב???

קנה לך רכב אספנות שכבר עבר שיפוץ בעברו הלא רחוק וכך תחסוך ממך שעות עבודה בלילה עם כלים רעש וליכלוך בחניית השכנים.

הרכב המומלץ ביותר לכניסה לתחום רכבי האספנות הוא לפי דעתי חיפושית. אתה גם תוכל להחנות אותו ברחוב בקרבת מקום מגורייך למרות שבשבועות האחרונים זה קצת לא מומלץ לצערנו.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם
גרים בבית משותף, שלא בדיוק מאפשר לשפץ בשעות הערב כשחוזרים מהעבודה, ואין מקום בכלל לשים את הרכב המיועד לשיפוץ, שלא נדבר על כלים רעש לכלוך וכיו"ב???

 

אפשר גם אפשר

פורסם
גרים בבית משותף, שלא בדיוק מאפשר לשפץ בשעות הערב כשחוזרים מהעבודה, ואין מקום בכלל לשים את הרכב המיועד לשיפוץ, שלא נדבר על כלים רעש לכלוך וכיו"ב???

 

 

אם אין לך חניה "פרטית" זו בעיה. אבל אם יש לך חניה. זה אפשרי. הרבה רעש אין, כי לא עושים פחחות. פרוקים והרכבות לא יוצרים רעש . את הציוד אפשר לשמור בתא המטען ואת חלק מהעבודות להעלות הביתה. אין שום בעיה לסדר תאורת לדים מקומית וחזקה עם סוללה 12V. אפשר לחלוק עלי - אבל זה מה שאני עושה כעת.

פורסם
גרים בבית משותף, שלא בדיוק מאפשר לשפץ בשעות הערב כשחוזרים מהעבודה, ואין מקום בכלל לשים את הרכב המיועד לשיפוץ, שלא נדבר על כלים רעש לכלוך וכיו"ב???

 

 

מאיפה אתה בארץ?

שלמה דן גדרון

×
×
  • תוכן חדש...