Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטורים קופצים בהנעת הרכב, מאזדה 6.


ted9
שימו לב! השרשור הזה בן 4161 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

יש לי בעיה די מציקה ברכב (מאזדה 6, מנוע 2.0) שאני לא מבין או יודע ממה היא נובעת.

שאני מניע את הרכב הטורים קופצים מיד ל 2/3 ואז במשך מספר שניות הם יורדים לרמה הנורמלית והרכב נרגע.

* אם אני מניע ונוסע קצת ומכבה ומדליק מיד אז זה לא קורה (אחרי שהרכב חם).

 

חשבתי אולי שזה פלגים? , בכל מקרה האם מישהו יודע למה זה קורה?

תן לה לשתות לך ת'שוקו בתוך דירה שכורה :oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קשור יותר לפורום הטכני מאשר לשיפורים.

אבל סתם בכללי שתדע שזה גם אצלי קיים, וקראתי לא פעם ולא פעמיים ממומחה למאזדות פה בפורום (יקיר מקווה שאתה מסכים לתואר :-D ) שזה תקין וזה ככה בכול המאזדות, כשהמנוע קר הוא עולה לסל"ד גבוהה יחסית ואחרי זמן קצר מאוד יורד לנורמלי.

 

אתה יכול בשביל לשלול בעיה לקפוץ למוסך למרות שאני בספק רב.

בקשר לפלאגים - כול עוד אתה מטפל לפי הספר, בזמן, ובחלקים טובים/מקוריים, ובמידה והרכב תקין ולא שורף שמן וכדומה, אין סיבה שיהיה צורך להחליף פלאגים סתם ככה.

 

כמו שרשמתי - זה תקין וזה ככה בכול המאזדות.

 

מתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק פגשתי מישהו שאמר לי את מה שאתם אומרים, שזה נורמלי שבהתנעה אחרי זמן ארוך הטור עולה לכמה שניות ויורד, הוא אמר שזה ככה במיוחד במאזדה 6 מנוע 2.0.

 

אני באמת מקווה שזה כך, אבל בכל מקרה לשקט הנפשי אני אלך לקבל חוו"ד מבעל מקצוע.

תן לה לשתות לך ת'שוקו בתוך דירה שכורה :oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לומר לך שבלנד קרוזר יש כפתור לזה, בימים קרים לחיצה על הכפתור מעלה את הסל"ד לסביבות 1500.

וזה לא סתם יש לזה בקרה, אם הכפתור לחוץ ולפי המחשב אין צורך בחימום הוא פשוט לא יגיב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בהונדה מדווחים על אותו דבר, הטורים אצלי בהתנעות בוקר קרות מקפצים עד ל1.7-2 ויורדות בהדרגה עד לסל''ד סרק.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בסובארו אימפרזה 05' זה גם ככה. אחרי יומיים של חוסר התנעה (או אחרי לילה קר במיוחד) הטורים קופצים למספר מועט של שניות לכמעט 2K. אחרי כמה שניות זה מתייצב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4161 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...