Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש לא פושר, וגם לא על גבול הקר, אלא חם, אבל לא רותח.

לגבי לטיסימה פלוס או מכונה אחרת+מקציף, זה מאוד תלוי מה שותים,

כי אם לרוב זה אספרסו, אז חבל על הכסף.

בנוסף, אם מכינים יותר משתי כוסות בכל פעם, למשפחה גדולה, או

כאלה שמארחים הרבה, יש עדיפות ללטיסימה פלוס.

לגבי האספרסו קלאב, אני אישית לא אהבתי אף אחת מהקפסולות שלהם,

ובנוסף, אם יש משהו שאני מתרחק ממנו, זה התחייבות לרכוש משהו כל

חודש, גם אם לא השתמשתי, גם אם הייתי בחו"ל, וגם אם פתאום לא

בא לי לשתות חצי שנה קפה.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

"ואם ביום שלישי לא בא לי..."

 

במקור רציתי לכתוב "איך בא לי שרפרף" אבל כואב לי הלב לצחוק עליה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

סתם שאלה לכל המגיבים, אתם באמת נהנים מהקפה עם הקפסולות ?, בקפוצ'ינו עוד סביל אבל לאספרסו זה בלתי אפשרי (לטעמי), הזרימה כל כל מהירה עד שהקפה שכלוא בקפסולה לא ממוצא עד תום, הקפה בקפסולה לא דחוס-גורם לבעיית מיצוי, יש 5 גרם קפה בקפסולה לעומת 7 גרם בחליטה רגילה, והכי הכי, הקפה בקפסולות הוא ממש ממש לא טרי.

פורסם

מתעלק על השרשור,

לפני כחודש קניתי את הלטיסימה פלוס והדבר היחיד שאיכזב אותי זה שלטעמי היא מוציאה יותר מידי קצף גם כשהבורר על המינימום,

גם אצלכם זה ככה?

בנוסף אשמח לשמוע מה היחס והכמויות של החלב והמים שתכנתתם אותה.

פורסם

יום אחד אני אצלם ואעלה לפה את אוסף הכלים הביזאריים שאספנו ונעזרים בהם לניקוי המיכל המקולל הזה, יש שם בין היתר מנקה בקבוקי תינוקות גדול + קטן, קיסמי אוזניים ושיפוד. :shock:

 

מיכלים שמתלכלים או צוברים משקעי חלבון כמו מיכל החלב של הלאטיסימה, טרמוס נס-קפה ש"עמד" הרבה זמן וכד', ניתנים לניקוי בקלות ללא שום כלים מכאניים באמצעות מעט אקונומיקה ומים פושרים (האקונומיקה מסירה בקלות וביעילות משקעי חלבון). ממלאים את המיכל במים פושרים ואקונומיקה, משקשקים קלות ושוטפים.

 

סבון לא מסיר כלל משקעי חלבון, גם לא כאשר משרים את הכלי עם סבון ומים חמים.

 

...ולפני שיקומו יפיי הנפש שיטענו שאסור לנקות עם אקונומיקה - אז כדאי שיתעוררו כי גם סבון זה חומר רעיל ועם שניהם אפשרי לנקות כלי אוכל, פשוט חשוב לשטוף היטב ולייבש. ריח האקונומיקה נמוג מהר אם מנקים עם מים חמים מאוד או מייבשים מעט בשמש.

בגדול, אקונומיקה מסירה באופן יעיל להחריד גם ריחות לא נעימים מכלי פלסטיק (של אוכל). אצלי זה עובד מצויין כבר שנים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מתעלק על השרשור,

לפני כחודש קניתי את הלטיסימה פלוס והדבר היחיד שאיכזב אותי זה שלטעמי היא מוציאה יותר מידי קצף גם כשהבורר על המינימום,

גם אצלכם זה ככה?

בנוסף אשמח לשמוע מה היחס והכמויות של החלב והמים שתכנתתם אותה.

 

ממליץ לך לשאול גם כאן.

http://www.htcafe.co.il/modules.php?name=Forums

פורסם

אצל אספרסו קלאב בהחלט משלמים בז', ממליץ להתרחק ובגדול. רכישה פשוטה אצלם הפכה למסכת מתישה של דיונים עם שירות הלקוחות (שבו הם כל כך מתפארים) שלהם ונפטרה רק עם עירוב גורם חיצוני. חוץ מזה יש להם נטייה לא ברורה להמשיך להטריד בפרסומים אחרי שהבהרתי להם כבר מספר פעמים שמדובר בעבירה על חוק הספאם, פעם הבאה באמת צריך לעשות מזה אלפייה.

 

ולגבי העניין החשוב כאן,

אישית לא מבין את החיבה הזו לקפסולות וההתחייבות לספק קפה אחד ללא תחרות, מילא מכונה שאפשר גם קפסולות וגם פולים/טחון.

 

עם מקינטה ומקציף ידני לוקח לי כמה דקות כל הסיפור ובדר"כ גם עושה עוד דברים תוך כדי, ככה שהזמן לא בשמיים ולא אסתיר שיש קצת הנאה :lol:

פורסם

לי יש C150 של נספרסו כבר קרוב לעשור - ידנית לחלוטין - אפס תקלות.

מעולם לא ניתקלתי בקפה "לא טרי". ואני מהלקוחות הראשונים של נספרסו בארץ...

 

לא מכל קפסולה אפשר להכין כל משקה - לכן כתוב על כל אחת מה מומלץ לעשות איתה-פאק יחידי שחייבים לעבור את כולן לפני שאתה מחליט על חמשה -שה טעמים....

הכל שאלה של טעם ואם תנסו לעשות אספרסו קטן מקפסולת ריסטרו השחורה - הזהב החום יוצא מאוד מאוד מאוד לאט ומוקצף.

כבר אמרו פה לפני - הכל שאלה של כמה באר אתה גודש :wink:

פורסם
לי יש C150 של נספרסו כבר קרוב לעשור - ידנית לחלוטין - אפס תקלות.

מעולם לא ניתקלתי בקפה "לא טרי". ואני מהלקוחות הראשונים של נספרסו בארץ...

 

לא מכל קפסולה אפשר להכין כל משקה - לכן כתוב על כל אחת מה מומלץ לעשות איתה-פאק יחידי שחייבים לעבור את כולן לפני שאתה מחליט על חמשה -שה טעמים....

הכל שאלה של טעם ואם תנסו לעשות אספרסו קטן מקפסולת ריסטרו השחורה - הזהב החום יוצא מאוד מאוד מאוד לאט ומוקצף.

כבר אמרו פה לפני - הכל שאלה של כמה באר אתה גודש :wink:

 

הסיפור עם הבארים במכונות הללו הוא בדיחה, זה שהמשאבה נותנת 15 באר זה לא אומר שזה הלחץ בחליטה, במכונות מקצועיות יש את הקפה הטחון שנדחס עם הדוחסן ואז לחץ המשאבה צריך להתגבר על הקפה הדחוס וכך לגרום למיצוי טוב בזמן החליטה, לכן כשמספרים לנו על 15 באר זה לא אומר כלום,כיוון שלדוגמא במכונות מקצועיות מכוונים את לחץ החליטה ל-9 באר (למרות שהמשאבה מספקת 15) אחרת הקפה נשרף, במכונות עם קפסולות שהקפה לא דחוס מספיק והמים עוברים חופשי דרך הקפסולה במיצוי מינימלי, הקפה אמנם לא נשרף אבל הוא מאוד לא ממוצא כיאות.

 

נכון למכונות הללו יש יתרון בולט, הן מהירות להכנה (מתחממות מהר בגלל שיטת התרמובלוק-דבר שכמובן גורם לחוסר יציבות של טמפרטורת המים), לא מלכלכות, ולא צריך לעבוד קשה על הקפה, והתוצאה כמובן בהתאם.

 

כשאתה אומר שהקפה יוצא לאט תבדוק כמה זמן זה לוקח לו להגיע לכמות הקפה הנכונה, במכונות מקצועיות (גם מקצועיות בתיות) נהוג לומר שזמן החליטה הוא 25-30 שניות לכמות של 60 סמ'ק קפה, במכונה של קפסולות אפשר להכין 3-4 כוסות קפה בזמן הזה, וזה שהוא יוצא "מוקצף" זה לא אומר שמדובר בקרמה אלה בדרך כלל בבועות-בדיוק כמו החלב המוקצף במכונות הללו שיוצא קצפת ולא קרם חלק.

 

מבחינתי קפה טרי וטוב (וכאן זה לא שאלה של טעם אלה של טריות), זה קפה קלוי שנטחן במקום ושקלו אותו מקסימום שבועיים לפני ולא יותר, מעבר לזמן הזה הקפה מתחיל לאבד מהטריות שלו גם אם הוא "אטום" בתוך הקפסולה, ומה שמצחיק הוא שהתוקף לקפה ארוז בוואקום הוא 18 חודש מיום הקליה, ואם תסתכל טוב על תאריך היצור תראה שהקפה (גם של נספרסו-למרות שלזכותם יאמר שמכולם הם ולוואצה הכי טריים בגלל התחלופה הגדולה) ותבין שהקפה בכלל לא טרי.

 

סליחה על ההרצאה "הפלצנית" אבל קפה זה השגעון שלי - שכולל מכונה ומטחנה מקצועים, וכמובן מתקן קליה ביתי ועוד כ-20 סוגים של פולי קפה ירוק מכל העולם שאיתם אני מכין תערובות לטעמי.

פורסם

עם כל מה שאמרת, אני מסכים לחלוטין, צריך רק להבין שבדיוק כמו שאמרת, "קפה זה השגעון שלך" והסטנדרטים שלך כלל לא רלוונטים ל 95% מהאוכלוסיה.

 

לאחר שזה נאמר ומוסכם (אני מקווה), אז קפסולות הן הפתרון האולטימטיבי לאדם הממוצע.

 

כל מי שיש לו מכונת קפסולות, יש לו בבוידם גם איזה מכונת קפה שלא על קפסולות שהוא התיאש ממנה ורק מכונת הקפסולות איששה לו את הבטחון במכונות קפה ביתיות.

 

הנה שלי :-D :

 

La%20Pavoni%20Professional.jpg

 

קונה?:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עם כל מה שאמרת, אני מסכים לחלוטין, צריך רק להבין שבדיוק כמו שאמרת, "קפה זה השגעון שלך" והסטנדרטים שלך כלל לא רלוונטים ל 95% מהאוכלוסיה.

 

לאחר שזה נאמר ומוסכם (אני מקווה), אז קפסולות הן הפתרון האולטימטיבי לאדם הממוצע.

 

כל מי שיש לו מכונת קפסולות, יש לו בבוידם גם איזה מכונת קפה שלא על קפסולות שהוא התיאש ממנה ורק מכונת הקפסולות איששה לו את הבטחון במכונות קפה ביתיות.

 

הנה שלי :-D :

 

La%20Pavoni%20Professional.jpg

 

קונה?:wink:

 

השגעון באמת לא רלוונטי, אבל ובאחריות כמות הדורשים לקפה איכותי בבית הולכת וגדלה והם הרבה הרבה מעל 5%, האמת שאני מתנהג כמו "מסיונר" כשמדברים אתי על קפה, עד כדי כך שאני ועוד כמה משוגעים הקמנו פורטל שלם בנושא הזה,וכמות המשתתפים גדלה מיום ליום כיוון שהמודעות והדרישה של האנשים גדלה).

 

אגב, אני בהחלט שוקל להחליף בעתיד הקרוב את המכונה שלי למכונת מנוף, אבל של חברה אחרת (bezzera strega).

פורסם

מסכים עם בגירה. גם אני מאוד אוהב קפה, והיו לי מכונות של קפה טחון, והייתי מקפיד שיהיה לי קפה

קלוי טרי, ולא כמות גדולה מידי, כי הטריות נעלמת. אבל בינינו, כל ההתעסקות הזו גרמה לזה שתמיד

חשבתי פעמיים לפני שהכנתי לי כוס קפה. כי למי בא להתעסק עם כל המסביב?

ככה אתה שם קפסולה, לוחץ על כפתור, והופ, יש לך קפה, בלי רעש, בלי לכלוך, ובלי דאגות.

נכון, הטעם לא אותו טעם, אבל צריך להיות משוגע אמיתי לקפה כדי לעשות את מה שאתה עושה

עבור כוס הקפה שלך.

פורסם

מכבד מאוד את מה שאמרת יוסי , אני גם בדעה שאם כבר עושים משהו אז עושים אותו הכי טוב שאפשר.

ככה זה אצלי בחיים כמעט בכל נושא.

אני מניח שאם הייתי שם את הקפה בפה והא לא היה טעים לי , הייתי "מתקדם" כלשונך למחוזות אחרים.

עם השנים למדתי שלא חייבים להגיע עד למקסימום בשביל להינות ממשהו איכותי - כאשר הקו של איכותי עוצר אצל כל אחד במקום אחר.

בפעם האחרונה שבדקתי היא הייתה 19 באר :)

חג שמח

פורסם
עם כל מה שאמרת, אני מסכים לחלוטין, צריך רק להבין שבדיוק כמו שאמרת, "קפה זה השגעון שלך" והסטנדרטים שלך כלל לא רלוונטים ל 95% מהאוכלוסיה.

 

לאחר שזה נאמר ומוסכם (אני מקווה), אז קפסולות הן הפתרון האולטימטיבי לאדם הממוצע.

 

כל מי שיש לו מכונת קפסולות, יש לו בבוידם גם איזה מכונת קפה שלא על קפסולות שהוא התיאש ממנה ורק מכונת הקפסולות איששה לו את הבטחון במכונות קפה ביתיות.

 

 

:wink:

 

צודק ב1000%

 

המכונה הקודמת שלי , מכונה ברמת הבית קפה נארזה כלאחר כבוד ועברתי לנספרסו

משני סיבות

1. ליכלוך

2. זמן חימום והכנה

67626283.jpg


×
×
  • תוכן חדש...