Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לחץ אויר בגלגלים, מדוע יש לבדוק "על קר"?


Ofeori
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם !

לפי מה שהבנתי עדיף לבדוק לחץ אויר כשהרכב לפני נסיעה

זה מה שעשיתי ואז הרגשתי יופי את הכביש

השאלה שלי האם זה נכון ולמה? לא יותר הגיוני

שהלחץ שצריך ימדד אחרי נסיעה , ולא שנגיד בבוקר יהיה 32psi ובנסיעה זה יעלה

ונרגיש הכל

אם אפשר הסבר

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה פשוטה מאד: בנסיעה הצמיג - והאויר שבו - מתחממים, ולפי חוקי הגזים הלחץ עולה. לכן יש למדוד את לחץ האויר בצמיג כאשר הוא קר (לאחר עמידה או נסיעה של לא יותר מקילומטר אחד).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אז נגיד במקום 32 זה 34 psi והכל קשה

לא הגיוני שהלחץ המומלץ יהיה בזמן נהיגה.

פשוט מרגישים הכל בצורה הזאת

 

אל תנחש בכמה הלחץ עלה.

או שתמדוד את הלחץ כשהצמיג קר, תרשום לך כמה חסר, תמדוד שוב בתחנת דלק ותוסיף את מה שחסר.

או שתמלא בצמיג קר עם קומפרסור בבית.

 

ואם גם אחרי זה ההרגשה מוזרה, כנראה שאף פעם לא נהגת עם לחץ תקין בצמיגים

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...