Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

היונדאי שנת 2012, ועם 20+ אלף ק"מ.אוטומטית.

הבעיה-

לאחר לחיצה על דוושת הבלם הדוושה (בעוצמות שונות), אין חזרה מלאה של כל מהלך הדוושה.

(אני מרים עם הרגל את ה2-3 ס"מ החסרים ועוזר לדוושה לסיים את המהלך המלא)

לפעמים בסדר ולפעמים לא.

כשלא בסדר-הרכב יכול להיות בהילוך ברמזורבמישור ולא לזוז עד שאני מרים את הדוושה.

 

הרכב נבדק במוסך מרכזי (אלימלך ברחובות) אולם לא מצאו בעיה.

אפשרות שהעלו הייתה נורת הEBS שנדלקת לעיתים רחוקות מאוד אולם שללו עם חיבור למחשב.

 

אין קשר לשטיח אלא יותר לטמפ' הרכב וזמן הנסיעה.

לרוב קורה בשעות הבוקר וכשהרכב קר אולם לא רק.

 

רעיונות? הצעות?

 

תודה,

אורי

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

ב-I30 יש בעיה סדרתית עם יוניט ברקס תקול שגורם לנורת ה-ESP בלוח השעונים להידלק ולמעשה במצב הזה המערכת לא עובדת.

לי אישית ברכב זה קרה פעמיים וכשהתלוננתי על כך בטיפול התקופתי החלק הזה הוחלף, ממליץ לך לגשת למוסך ולבקש שיחליפו לך את החלק באחריות.

בנוגע לבעיה בדוושה, זה מצב לא תקין וקשה לדעת למה זה יכול לגרום בזמן ניסיון השתלבות זריז או התחמקות ממכשול שתדרוש בלימה. אני חושב שדרושה בדיקה מעמיקה יותר והתשובות שקיבלת במוסך ממש לא אמורות להשביע את רצונך. תקלה במערכת כה חשובה צריכה לקבל טיפול מיידי ומן הראוי שיערכו נסיעת מבחן ברכב, יבדקו את התקלה לעומק ולא ישחררו אותך מהמוסך עד שהיא תיפתר.

 

נראה לי שלאחרונה מתחילים בכלמוביל לזלזל בלקוחות שלהם בעיקר במוסכים וחבל.

 

בהצלחה וגמר חתימה טובה.

פורסם
ב-I30 יש בעיה סדרתית עם יוניט ברקס תקול שגורם לנורת ה-ESP בלוח השעונים להידלק ולמעשה במצב הזה המערכת לא עובדת.

לי אישית ברכב זה קרה פעמיים וכשהתלוננתי על כך בטיפול התקופתי החלק הזה הוחלף, ממליץ לך לגשת למוסך ולבקש שיחליפו לך את החלק באחריות.

בנוגע לבעיה בדוושה, זה מצב לא תקין וקשה לדעת למה זה יכול לגרום בזמן ניסיון השתלבות זריז או התחמקות ממכשול שתדרוש בלימה. אני חושב שדרושה בדיקה מעמיקה יותר והתשובות שקיבלת במוסך ממש לא אמורות להשביע את רצונך. תקלה במערכת כה חשובה צריכה לקבל טיפול מיידי ומן הראוי שיערכו נסיעת מבחן ברכב, יבדקו את התקלה לעומק ולא ישחררו אותך מהמוסך עד שהיא תיפתר.

 

נראה לי שלאחרונה מתחילים בכלמוביל לזלזל בלקוחות שלהם בעיקר במוסכים וחבל.

 

בהצלחה וגמר חתימה טובה.

 

 

מודה ומתנצל -

איני בטוח אם הנורה שנדלקה הינה EBS או ESP, זה קורה לעיתים רחוקות הרבה יותר מאשר הבעייה עם הדוושה.

נסעתי עם המוסכניק לנסיעת מבחן שלא גילתה כלום.

השארתי את הרכב ונסעו שוב בבוקר ובצהריים אולם לא גילו כלום.

לא יכול להגיד שזילזלו אולם הבעיה לא נפתרה!

האם הבעיה ביוניט יכולה לגרום לבעיה הנ"ל?

נעשה חיבור למחשב-טענו שלא ראו משהו חריג.

 

ההשערה שלי הינה שהבעיה מכנית בדוושה (לא, השטיח לא מפריע) אולם לא ראיתי דבר.

זה מסוג הבעיות שאכן בעיתיות - גם מסכנות חיים (מעבר לאי נוחות ולשחיקה) וגם רנדומליות.

 

הבוקר היה גרוע במיוחד אולם לא מצליח לאפיין את הבעיה מלבד בעיקר בשעות הבוקר.

 

האם יש בעלי יונדאי I30 קרוס וואגן נוספים שניתקלו בבעיה?

דגמים אחרים?

 

תודה וגמח"ט.

שנה נפלאה,

אורי

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

לי יש I30 רגילה לא סטיישן ולאחר שנדלקה מנורה הוחלף היוניט אור בלם המדובר באחריות.

יחד עם זאת, כאשר המנורה נדלקה לא היה שינוי בהתנהגות הבלמים ובכלל בהתנהגות הרכב כך שיש לי חשש,שבכל זאת המוסך מפספס משהו- הייתי עומד על כך,שכיוון שהרכב באחריות יפרקו את כל 4 הגלגלים לבדיקה ויבדקו בכלל את כל מע' הבלימה היטב.

כולל צנרת (אולי התנתק צינור כלשהו/תפקוד מגבר בלם ככל שקיים,אולי יש חוסר בנוזל בלמים (ואז צריך לבדוק מדוע).

פרט לכך,יש מקרים של פאק בייצור (לא קשור לרכב כזה או אחר) ויתכן,שנפלת על אחד כזה.

אם אתה נכנס למוסך ואומר שהבלמים אינם תקינים- מבחינת המוסך,אסור לשחרר את הרכב עד לפתרון התקלה( זה לפחות מה שזכור לי ממוסך כללי,שטיפלתי בו ברכב והיתה בעיה של קליפר שנתפס.הוא אמר בשום פנים ואופן,עד שהרכב מתוקן אתה לא יכול לקחת את הרכב).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לי יש I30 רגילה לא סטיישן ..

פרט לכך,יש מקרים של פאק בייצור (לא קשור לרכב כזה או אחר) ויתכן,שנפלת על אחד כזה. - זו הרגשתי

אם אתה נכנס למוסך ואומר שהבלמים אינם תקינים- מבחינת המוסך,אסור לשחרר את הרכב עד לפתרון התקלה( זה לפחות מה שזכור לי ממוסך כללי,שטיפלתי בו ברכב והיתה בעיה של קליפר שנתפס.הוא אמר בשום פנים ואופן,עד שהרכב מתוקן אתה לא יכול לקחת את הרכב).[/quote]

 

 

תודה על התשובה !

מה קורה אם הם טוענים שאין בעיה?

(נסע ברכב והכל תקין?)

 

האם תקלה מעין זו אמורה להופיע במחשב הרכב?

(סל"ד לא תואם הילוך, צריכת דלק מוגברת או משהו אחר)

 

האם לדעתכם יש לחזור לאותו מוסך או לנסות מוסך אחר(מרכזי, בני ברק) ?

 

תודה וחתימה טובה,

אורי

" ! The fender bender bent more than just your fender "

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
לי יש I30 רגילה לא סטיישן ולאחר שנדלקה מנורה הוחלף היוניט אור בלם המדובר באחריות.

יחד עם זאת, כאשר המנורה נדלקה לא היה שינוי בהתנהגות הבלמים .

 

אופס, אותה תקלה בדיוק שהכשילה אותי בטסט השבוע, אין אור בלם, לטענת הבוחן יש בעיה ידועה ביוניט ויש להחליפה, לאחר דימום מנוע והתנעה הבעיה חולפת עד להידלקות נורת ESP שוב.

 

עד מתי יש אחריות ליונדאי I30 שעלתה לכביש בפברואר 09? (אם בכלל)

שיהיה...

פורסם

האחריות שלך נגמרה בפברואר 2012.

נסה להתעקש במוסך על כך שמדובר בתקלה מוכרת וסדרתית ותראה מה תהיה התגובה.

אני דיי בטוח שלא מדובר בחלק יקר במיוחד והוא עולה כ-200 שקלים.

 

האם נורת ה-ESP שלך הייתה נדלקת והיית מתעלם מזה? זה מסוכן מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...