Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מציאת הזרוע לפלאפון האולטימטיבית - סיקרתי לכם מספר פתרונות


romer-
שימו לב! השרשור הזה בן 1166 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא הבנתי איך עשית תאונה? הסמארטפון ממוקם בצד ולא מול העיניים שזה כביכול החיסרון שממקמים זרוע שם.

 

לא עשיתי תאונה, זה לא מה שכתבתי.

 

ברגע שאתה מסיט את המבט מהכביש מטה כדי להסתכל על הצג של המכשיר, המצב הרבה יותר מסוכן מאשר אם המכשיר ממוקם בגובה העניים מתחת למראה האמצעית ששם אתה תמיד נמצא בקשר עם מה שקורה על הכביש.

 

אני אעלה מאוחר יותר את הסטאפ אצלי ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עשיתי תאונה, זה לא מה שכתבתי.

 

ברגע שאתה מסיט את המבט מהכביש מטה כדי להסתכל על הצג של המכשיר, המצב הרבה יותר מסוכן מאשר אם המכשיר ממוקם בגובה העניים מתחת למראה האמצעית ששם אתה תמיד נמצא בקשר עם מה שקורה על הכביש.

 

אני אעלה מאוחר יותר את הסטאפ אצלי ברכב.

 

 

חשבתי לקנות משהו מול העיניים, אבל אני לא רוצה הדבקה/גומי וכדו'. נניח ושמתי משהו על הדשבורד - קצת מבאס למתוח כבל הטענה לאורך (לא בדיוק הכי אסתטי), אבל מצד שני אין ספק שיש כאן את נושא הבטיחות .

 

אני ארוץ עם המוצר שרכשתי, נראה אם אין הפרעה לנהיגה שלי. בכל מקרה אם יש לך מעמד/מטען להמליץ שהוא על הדשבורד/שמשה אשמח לשמוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי לקנות משהו מול העיניים, אבל אני לא רוצה הדבקה/גומי וכדו'. נניח ושמתי משהו על הדשבורד - קצת מבאס למתוח כבל הטענה לאורך (לא בדיוק הכי אסתטי), אבל מצד שני אין ספק שיש כאן את נושא הבטיחות .

 

אני ארוץ עם המוצר שרכשתי, נראה אם אין הפרעה לנהיגה שלי. בכל מקרה אם יש לך מעמד/מטען להמליץ שהוא על הדשבורד/שמשה אשמח לשמוע.

 

תוכל לשים דבר כזה, אני משתמש בזה כבר חודשים ואין שום בעיה.

הנה כמה תמונות של ההתקנה, יש לי כבל הטענה שיוצא מתא הכפפות למכשיר הסלולרי, כדי שהוא לא ימשוך את הסלולרי למטה אני תוקע את הכבל לתוך חור המזגן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל לשים דבר כזה, אני משתמש בזה כבר חודשים ואין שום בעיה.

הנה כמה תמונות של ההתקנה, יש לי כבל הטענה שיוצא מתא הכפפות למכשיר הסלולרי, כדי שהוא לא ימשוך את הסלולרי למטה אני תוקע את הכבל לתוך חור המזגן.

 

 

קניתי משהו דומה לפני חצי שנה, פעם אחת נפל לי הכיסוי שמש והפלסטיק הפך מהחום לצורת גל, כמובן שלא ניתן היה לחבר אליו אף זרוע. כאן נכנסת הבעייה, גם אצלי היה דבק 3m שהדבקתי לדשבורד, להוריד אותו? כמעט תלשתי את כל הדשבורד בשביל להוציא את זה. נשארו מעט שריטות מהניסיון להוציא את זה, באמת שהשתדלתי לעבוד בעדינות.

בכל מקרה, קח בחשבון שהפלסטיק יכול להימס, ברגע שזה קורה אתה בבעיה.

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מישהו שיכול להמליץ על זרוע טובה שמתחברת למזגן? אני פשוט לא יכול לשים את הפלאפון שלי על הזרוע ביום, הוא מגיע למעל 50 מעלות, אבל כל המתקנים שמתחברים למזגן אומרים שהם לא נתפסים טוב ושהם מתרקים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עשיתי תאונה, זה לא מה שכתבתי.

 

ברגע שאתה מסיט את המבט מהכביש מטה כדי להסתכל על הצג של המכשיר, המצב הרבה יותר מסוכן מאשר אם המכשיר ממוקם בגובה העניים מתחת למראה האמצעית ששם אתה תמיד נמצא בקשר עם מה שקורה על הכביש.

 

אני אעלה מאוחר יותר את הסטאפ אצלי ברכב.

 

הבעיה היא שבאזור המראה המכשיר מסתיר שדה ראיה לכביש, מסיח את הדעת וכיוצ"ב. אתה צודק שמיקום המכשיר במקום שבו הוא אינו נמצא בזוית העין של הנהג בזמן שמבטו מופנה לכביש הוא גם לא רצוי, אבל כאן הבעיה העיקרית היא מבחינת השימוש במערכת ולא הנהיגה, כיון שאם אתה צריך להישיר מבט למכשיר, סימן שדעתך מוסחת על ידי המכשיר בצורה מסוכנת!

 

כפי שאמרתי, מוטב שהמכשיר יהיה תלוי בפינת השמשה (הפינה השמאלית התחתונה), לצד ההגה ומאחוריו או באחד מתאי האחסון (אם לא משתמשים בו).

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא שבאזור המראה המכשיר מסתיר שדה ראיה לכביש, מסיח את הדעת וכיוצ"ב. אתה צודק שמיקום המכשיר במקום שבו הוא אינו נמצא בזוית העין של הנהג בזמן שמבטו מופנה לכביש הוא גם לא רצוי, אבל כאן הבעיה העיקרית היא מבחינת השימוש במערכת ולא הנהיגה, כיון שאם אתה צריך להישיר מבט למכשיר, סימן שדעתך מוסחת על ידי המכשיר בצורה מסוכנת!

 

כפי שאמרתי, מוטב שהמכשיר יהיה תלוי בפינת השמשה (הפינה השמאלית התחתונה), לצד ההגה ומאחוריו או באחד מתאי האחסון (אם לא משתמשים בו).

 

אצלי לוח המחוונים נמצא במרכז הדשבורד, זה לא מפריע לי לדעת מה המהירות/סל"ד/דלק שיש אצלי, בטוח שלא גורם לי להסחת דעת.

חברים, אני מציע שניקח דברים בפרופורציה, סה"כ מדובר על מקסימום 50 ס"מ בין מרכז לצידו השמאלי של הדשבורד. לא צריך להסחף ולהגיד שזו הסחת דעת, זו לא הטייה של 90 מעלות. אם אני יכול להסתכל פעם בדקה לכיוון הזה למספר שניות בודדות אז אם ניקח את זה באופן הפוך שבו הטלפון נמצא שם, לא רואה בזה בעייה.

קחו מקרה קיצוני יותר להסתכל במראה הימנית, זה כבר הטייה מקסימלית של הראש, עדיין נהגים מבצעים אותה כל יום והכל בסדר.

הכל תלוי בכמה זמן אתה מסתכל במכשיר, זה כבר תלוי בשיקולו של אדם נורמטיבי, שאני מניח, שמבין שלא נתקעים חצי דקה בלהסתכל על המכשיר.

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי לפני 3 שבועות מאיביי את המעמד/מטען בשביל האייפון (אמור להגיע אליי עד שבוע הבא אני מעריך).

 

היה לי חשוב 2 כניסות USB + כניסה נוספת למצת. עלה 100 שקל.

 

http://www.ebay.com/itm/130796650970?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

 

בגדול מדובר במוצר סיני/הונג קונג, כך שלא מצפה למשהו מאוד איכותי, אבל שיענה על הצרכים.

 

מה דעתכם?

 

 

קיבלתי היום את המוצר ולצערי - אכזבה מאוד גדולה.

 

החיבור למצת רוקד והטבעת סגירה לא עושה את העבודה. כמעט ושברתי את היציאה למצת שם מרוב שניסיתי לשחק עם זה.

 

האם לדעת מישהו לא הרכבתי נכון את הזרוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי היום את המוצר ולצערי - אכזבה מאוד גדולה.

 

החיבור למצת רוקד והטבעת סגירה לא עושה את העבודה. כמעט ושברתי את היציאה למצת שם מרוב שניסיתי לשחק עם זה.

 

האם לדעת מישהו לא הרכבתי נכון את הזרוע?

 

מניסיוני, כל זרוע שהיא "גמישה" עם כבל שרשור מסביבה, לא מספיק יציבה ונוטה לרעוד.

אני בעד זרוע עם מפרקים שהם הברגות. כשאתה נועל זה באמת מחזיק חזק כמו מקשה אחת ולא רועד.

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, אני מציע שניקח דברים בפרופורציה, סה"כ מדובר על מקסימום 50 ס"מ בין מרכז לצידו השמאלי של הדשבורד.

50 סנטימטרים מילא. קח את האצבע שלך, הרבה יותר דקה מכך, נכון? הצמד אותה לעין ותראה איזו הפרעה נוצרת לשדה הראיה שלך. באופן דומה, מיקום נווטן (GPS) או טלפון שלא בפינת השמשה (השמאלית-תחתונה) או באזור ההגה - יוצר הפרעה משמעותית לשדה הראיה אל הכביש.

 

לא צריך להסחף ולהגיד שזו הסחת דעת, זו לא הטייה של 90 מעלות. אם אני יכול להסתכל פעם בדקה לכיוון הזה למספר שניות בודדות אז אם ניקח את זה באופן הפוך שבו הטלפון נמצא שם, לא רואה בזה בעייה.

מספר שניות? אני משער שהמונח "מספר" מתאר פרק זמן ארוך יותר משתיים-שלוש שניות ואם אני צודק אז זה בעייתי ביותר. במחקרים נמצא כי ברוב ההתנגשויות, מבט הנהג לא היה מופנה לכיוון הכביש בשתי השניות שלפני ההתנגשות. אם כפי שאתה אומר המבט מופנה מן הכביש והלאה, או לא ממוקד בו, לפרק זמן ארוך אף יותר - מדובר כאן על מצב בעייתי במיוחד. בדיקה של נווטן/טלפון/מחוונים/מראות צריכה להיות זריזה, בת חצי שניה עד שניה, וללא הפניה של הראש מן הכביש והלאה.

 

קחו מקרה קיצוני יותר להסתכל במראה הימנית, זה כבר הטייה מקסימלית של הראש, עדיין נהגים מבצעים אותה כל יום והכל בסדר.

הכל תלוי בכמה זמן אתה מסתכל במכשיר, זה כבר תלוי בשיקולו של אדם נורמטיבי, שאני מניח, שמבין שלא נתקעים חצי דקה בלהסתכל על המכשיר.

להסתכל במראה הימנית זה רחוק מ"הטיה מקסימלית של הראש" כולו הטיה קלה של הראש ורואים היטב את העצמים המשתקפים בראי ועוד קצת כדי לוודא שאין כלום בשטח המת. כל זאת כאשר עדיין נשמר קשר עין עם הדרך וגם אז - המבט הוא קצר וזריז כאמור. כל רבע שניה עושה הבדל!

 

מיקום מעמד הטלפון צריך להיות בפינת השמשה או על הפלסטיקה לצד ההגה. ההתעסקות בו בזמן נסיעה צריכה להיות מצומצמת לתפעול פונקציות פשוטות (חיוג מקוצר ופעולות אחרות הכוללות לחיצה אחת או שתיים) בלבד, להוציא בזמן עצירה ממושכת.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי היום את המוצר ולצערי - אכזבה מאוד גדולה.

 

החיבור למצת רוקד והטבעת סגירה לא עושה את העבודה. כמעט ושברתי את היציאה למצת שם מרוב שניסיתי לשחק עם זה.

 

האם לדעת מישהו לא הרכבתי נכון את הזרוע?

 

יש זרוע דומה לחבר שלי. היא לא יושבת טוב ומקרקשת.

חוץ מחסכון בכבל טעינה אין בה שום ייתרון. אם אני לא טועה הוא הפסיק להשתמש בה אחרי שבוע וקנה זרוע וואקום טובה הנצמדת לשמשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון: מסתבר שהיה בורג שצריך לסובב כדי שהזרוע לא תנוע מצד לצד, אך עדיין החיבור למצת + גובה הזרוע והבסיס גורם לכך שהיא קצת נוטה מצד לצד (אולי עם הזמן אתרגל), מעבר לכך הכניסת מצת (סביר להניח בגלל ששיחקתי עם הזרוע) לא יושבת ממש בלחץ וכאשר אני שולף את הזרוע אז כל התכולה של כניסת המצת נשלפת יחד.

 

אשמח לעזרה והכוונה מקצועית. הנה תמונה של פנים הרכב של הרכב שאני נוסע (התמונה לא של הרכב שלי, אלא מהאינטרנט) - אשמח להמלצה למיקום זרוע שתוכל לשמש כמטען בלי למשוך לאורך הרכב.

 

דרך אגב, מה דעתכם על הזרוע הזאת?

http://www.ebay.com/itm/380680183799?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

 

 

zvihznbw5knm.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1166 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...