Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי יש למישהו עצה בשבילי -

אני רוצה לקנות לחברה שלי מתנה ליומולדת -

יש לה יונדאי גטס, יש לה 6X9 של פיוניר אם אני לא טועה.. ופאנל של קנווד. (לא אוהבת).

הרמקולים הקדמיים - הם הרמקולים של החברה.

 

המתנה המיועדת - פאנל עם USB ורמקולים קדמיים.

אני גרה בהוד השרון, וחשבתי להגיע למקום באיזורי, התקציב הוא 1000 שקל.

 

באביטל מערכות הציעו לי רמקולים קדמיים ב250 שקל (פיוניר) + פאנל ב-700 שקל (פיוניר) -

אמר שהשירות של פיוניר פצצה, והשמע גם כן.

 

בטומקאר (בהוד השרון, אם אני לא טועה זה השם שלהם) הציעו לי :

קלריון עם USB + רמקולים קדמיים 2WAY - ב1050 שקל.

 

(באביטל מערכות אמרו לי שהשירות של קלריון זוועה, ויהיה לי הרבה יותר שווה הפיוניר גם מבחינת מחיר וגם מבחינת שמע).

 

מה דעתכם?

או אפילו - יש לכם המלצה אחרת?

פורסם

אני חושבת שזה בדיוק הפאנל שהמליצו לי בתומקאר הזה,

 

והקלריון ברמקולים - גם הומלץ על קומפוננט.. אני לא זוכרת אבל אם הדגם..

באופן אישי אני לא משתגעת מהסאונד של מורל... האמת... אז בגלל זה חשבתי על קלריון.

באותו שלי אני הייתי שמה בכלל MBQUART אבל מהדגמים הגרמניים, לא הסינים. אבל הגטס ללא מגבר וסאב אז לא שווה את המחיר....

סה"כ 1050 נשמע מכיר סביר נכון?.. מישהו מכיר את תומקאר האלו? יש המלצות?

או המלצות על מקום שאתם מכירים פה באיזור?

×
×
  • תוכן חדש...