Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזה כמה ימים, נדלקת לסירוגין נורית כתומה דומה למשפך דלק, שהבנתי קשורה להזרקת דלק וחיישנים.

מילוי שמן ומים לא עוזר.

במקביל, נדמה לי שאני שומע את הרעש האופייני לחור באגזוז (קצת כמו אופנוע).

האם זה קשור?

האם יש נזק מנסיעה במצב זה?

 

שכחתי לציין גם:

כמה פעמים (נדיר) יש גם תופעה מוזרה כשפתאום האוטו משתגע

הוא מעלה טורים בין -1 ל-2 וחצי (כאילו שאני מפמפם אם הגז) אבל אני לא נוגע בכלל בגז.

פורסם
מזה כמה ימים, נדלקת לסירוגין נורית כתומה דומה למשפך דלק, שהבנתי קשורה להזרקת דלק וחיישנים.

מילוי שמן ומים לא עוזר.

במקביל, נדמה לי שאני שומע את הרעש האופייני לחור באגזוז (קצת כמו אופנוע).

האם זה קשור?

האם יש נזק מנסיעה במצב זה?

 

שכחתי לציין גם:

כמה פעמים (נדיר) יש גם תופעה מוזרה כשפתאום האוטו משתגע

הוא מעלה טורים בין -1 ל-2 וחצי (כאילו שאני מפמפם אם הגז) אבל אני לא נוגע בכלל בגז.

הסיבות בגללן נדלקת נורת מנוע הן רבות ומגוונות, כדי לדעת מה הסיבה יש להתחבר לסקנר במוסך לביצוע דיאגנוזה, כל פעולה אחרת תהיה סתם ניחוש.

×
×
  • תוכן חדש...