Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוויק 5 דלתות או ולוסטר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, שבוע הבא אני עומד לסגור עסקה אחרי זמן מה שאני מחפש רכב ובוחן את כל האופציות,

ההתלבטות שלי אם לקחת ולוסטר או סיוויק החדשה 5 דלתות *מדובר על ידניות!

נהגתי בשתיהן, התלהבתי משתיהן,

חשוב לציין שיש לי הנחה על הסיוויק שעולה על הכביש כ13K יותר מהולסטר כך שיוצא לי כמעט אותו מחיר.

בזריזות, בכוח ובאחיזת כביש הן הרגישו לי כמעט אותו דבר, קשה להבחין בהבדל

אולי רק בזה שהמנוע של הסיוויק פחות מתאמץ ומתחיל לחיות רק בסלדים הגבוהים,

חוץ מזה צריכת הדלק שלהן לפי הסטטיסטיקה זהה, מחיר טיפולים ואחזקה גם כמעט אותו דבר.

אבזור שניהם מפנקים לטעמי מספיק, ההבדל היחידי שבולסטר אתה מקבל גם מסך ומלצמת רוורס.

חייב להודות שהולסטר יותר עושה לי את זה מבחינת פוזה ומראה, אני בחור צעיר בן 22,

ולמרות שזה דבר קטן לא כל כך אהבתי את הסקלה הדיגיטלית בסוויק מוריד מחוויית הנהיגה לדעתי.

אבל סיוויק יותר מרווחת, בעלת מנוע יותר חזק ונחשבת יותר יוקרתית וכמובן יש גם את השם והאמינות שמשחקים.

וכשכל זה באותו מחיר ההתלבטות באמת לא קלה לי,

מה אתם אומרים?

פורסם

זה באמת עניין של העדפות אישיות.

לטעמי עדיפה הסיוויק שהיא פרקטית יותר ומהירה יותר (מנוע 1.8 נמרץ סה"כ).

אבל יהיו אחרים שיגידו לך ההיפך בהתאם להעדפות שלהם.

שני הרכבים סחירים סה"כ, שומרים על ערכם, אמינים, יפים כל אחד כשלעצמו.

הסיוויק מרווחת יותר ועם תא מטען מוצלח יותר. הוולוסטר נראית הרבה יותר ספורטיבית.

באמת עניין של טעם והעדפות.

Cupra Leon VZ 2025

×
×
  • תוכן חדש...