Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר מערכות גפ"מ


speedseeker
שימו לב! השרשור הזה בן 3046 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקראת התקנה של מערכת גז ברכבי, אם אפשר שכל מי שיש לו מערכת גז או אפילו קרוב משפחה או חבר יעלו לכאן את הנתונים הבאים:

דגם הרכב כולל נפח מנוע, דגם המערכת, שם המתקין, מספר ק"מ על נסיעה בגז וכל אחד יוסיף כראות עיניו מה הם רשמיו לגבי המערכת.

ובעז"ה המידע יביא תועלת גדולה לכלל הציבור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אנא! ילדי החופש הגדול, חסכו מאתנו תגובות כגון זו שמעלי.

רק מי שיש ברשותו את הפרטים הנ"ל נא לכתבם בשרשור זה.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פולקסווגן פאסאט 2002 נפח 2.0 ל׳. לא זוכר את דגם המערכת, אבל יודע שזה איטלקי. ההתקנה בוצעה ע״י jgas אאל״ט, 120,000 ק״מ על גז. 200,000 קילומטר על השעון.

אין שום בעיות, נוסע חלק וטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב של חבר, האמר H3 עם מערכת של פרינס VSI, ללא משמנת.

הרכב נסע 40.000 והלך מנוע, בדיעבד אחרי בדיקה באינטרנט גילינו שהמנוע של האמר לא סובל גז.

הביא מנוע חלופי מארה"ב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה לאנטיס 323 מנוע 1800, 210 ק״מ על השעון, 156 עם גז.

פעם הייתה בעיה שהחיבורים של מחשב הגז גרמו להדממה בסל״ד נמוך. מסתבר שהייתה ירוקת בחיבורים שלו. פירקתי, ניקיתי עם ספריי מגעים, חיברתי בחזרה - הכל עובד מצויין. גם עד הבעיה הזו הכל היה בסדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שברולט קאוואליר 2000 ,2200 סמ"ק 336 אלף ק"מ - מתוכן 260 אלף על גפ"מ. מרוצים.

אני שמח שאתם מרוצים אבל מי המתקין ובאיזה מערכת מדובר?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה לאנטיס 323 מנוע 1800, 210 ק״מ על השעון, 156 עם גז.

פעם הייתה בעיה שהחיבורים של מחשב הגז גרמו להדממה בסל״ד נמוך. מסתבר שהייתה ירוקת בחיבורים שלו. פירקתי, ניקיתי עם ספריי מגעים, חיברתי בחזרה - הכל עובד מצויין. גם עד הבעיה הזו הכל היה בסדר.

איזו מערכת? מי התקין?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמח שאתם מרוצים אבל מי המתקין ובאיזה מערכת מדובר?

gaspro

אגב, עשינו תיקון נורא רציני באופן עצמאי של אחד מחיבורי המים הטרמוסוויץ'. רצו להחליף לי שם את כל המערכת בטענה שאין להשיג חלק כזה. זה החלק השלילי בשרות. לחיוב התקנה יפה,ומערכת שעבדה יפה במשך מעל 8 שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלה הרכבים שאני נוסע עליהם ולכולם מותקנת מערכת גז:

 

סובארו B4 בין השנתונים 2006-2009, בנפח 2.0 ליטר (כולל מס' רכבי "סטיישן"- שבהם המכל נמצא בתחתית תא המטען ולא בתוכו). הרכבים נוסעים על גז ללא הרבה בעיות כאשר הוותיקים כבר באזור ה350 אלף ק"מ. יתרון: מצמצם את ה"שתיינות" של הB4 מבלי לפגוע בביצועים. חיסרון: המכל נמצא בתא המטען ומצמצם את הנפח שלו לנפח של רכב מיני.

 

יונדאי סונטה 2010, בנפח 2.0 ליטר. להבדיל מהB4, היתרון הוא שהגז מותקן בתחתית תא המטען (היכן שברכבים מסוימים יש גלגל רזרבי), המכל יותר גדול בנפח וניכר שהסונטה צורכת פחות גז לק"מ מאשר הB4. חיסרון ענק: לא הותקנה מערכת עם משמנת וכמעט כל הרכבים שהגיעו לסביבות ה120 אלף ק"מ, נזקקו ל"ראש מנוע".

 

קיה קראנס 2011, בנפח 2.0 ליטר. המכל מותקן במקום שני הכיסאות שמאחור. חיסרון: המכל נמצא ממש בתוך האוטו (להבדיל מתא מטען, או תחתית המרכב) ומרעיש בעת נסיעה (וגם מפחיד כמה חבר'ה בקיבוץ). חיסרון נוסף, המכל סילק את שני הכיסאות האחוריים (שבכל מקרה היו לא שימושיים, ובכל זאת). הרכבים עברו כ50 אלף ק"מ+-, כרגע בלי בעיות מיוחדות. יתרון: חיסכון בעלויות הדלק, כמובן. ובלי קשר- סתם אוטו.

 

והרכבים החדשים: שברולט מאליבו 2011, בנפח 2.4 ליטר. המכל שוב מותקן בתא המטען. אומנם נותר יותר נפח מהB4 אך תא המטען הצטמצם משמעותית. הרכבים עדיין לא הגיעו ל5000 ק"מ אך מניסיון עבר של אנשים אחרים (שגם על זה התבסס הקיבוץ), המאליבו שורדת יפה עם הגז, ללא תקלות מיוחדות. אבל, צריכת הדלק-גז, נוראית (לפחות כרגע) והרכב "שותה" כמו פועל רומני בשנות ה90' שחזר מיום עבודה בבניין ויושב במכולת השכונתית על ארגז בירות.

 

בעבר היו גם אימפרזות בנפחים של 1.6 ו2.0, אשר נסעו על גז ללא בעיות מיוחדות והגיעו גם הן לסביבות ה300 אלף ק"מ לפני שנמכרו.

 

כל מערכות הגז מותקנות במוסך הבית של הקיבוץ שהוא מורשה להתקנת מערכות גמ"פ ומתקין גם לרכבים רבים מחוץ לקיבוץ.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרנד פרי 94 3.1 על גפ"מ כבר 20k .

מערכת איטלקית של lovato .

מיכל 90ליטר בתא המטען.

צריכת הדלק כמו בבנזין.

החלפת פילטרים כל 10-15k.

פילטר זרם נמוך כל 10 וזרם גבוהה כל 20

R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG

MIATA NC

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3046 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...