Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינתי יש שתי אסכולות SQ\SPL

לכול אחד יש תיאורים משלו ,מבחינתי תיאור של סט "בעל אופי רך" = SQ

ה-DLS גוטיה הוא סט SQ איכותי.

 

מצד שני אם התיאור היה "סט עוצמתי" =SPL הייתי ממליץ על DLS UP6I

שהוא סט פחות איכותי מהגוטיה אך יותר עוצמתי ממנו.

 

מעצם התשובה שלי אתה יכול להבין

שלכול חברה כמעט יש סטים שהם יותר תחת ההגדרה של SQ

וכאלו שהם יותר תחת ההגדרה של SPL.

פורסם

קלעת בול למחשבה שלי, אני מסכים איתך בגדול וdls מייצרים רמקולים מעולים!

פשוט לא הסתדרה לי המחשבה על המונח רך כי הסטים האחרונים ששמעתי היו בדיוק אלו שציינת הup6I והם בעטו וממש הפתיעו אותי לטובה (שמעתי רק את המידבאסים).

והסט האחרון ששמעתי היה בסקנדינביה אצל שרול אויי אין לי מילים לתאר איך הוא נשמע! אבל רך זה לא אחד התיאורים שהייתי בוחר בו.

לפותח השרשור בכל מקרה מדובר בחברה מעולה ובטוח שלא תתאכזב אם תבחר בסט שלהם.

פורסם

תודה לכל המגיבים,

שאני אומר רך אני מתכוון בעיקר לטוויטרים, המליצו לי על הVOCE של אודיסון בעוד מקום, יש להם שם טוב?

אני כרגע עם הרץ היי אנרג'י, איך האודיסון בהשוואה אליהם?

פורסם
חברה בריטית זוכת פרס EMMA מזה שנים.

 

אשמח לתוצאות של EMMA. בפירסומים שלהם. לאישור של מה שכתבת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...