Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד לפני רכישה של או סיאט איביזה חדשה מהמבצע

או להביא לאון עד 80 אלף ולרדת קצת בשנים

אני מבין שאי אפשר לעשות השוואה כי הם שונים לחלוטין

אבל השאלה היא האם זה נכון לעשות את זה ?

המנוע של האיביזה חלש ומיושן

בלאון יש מבחר מנועים שקרצו לי החל מ 1.2 עד ה1.8

מה גם שהלאון הרבה יותר פרקטית

אשמח לשמוע חוות דעת על הרכבים ההבדל במנועים משמעותיים?

צריכת דלק?

ועוד יותר אשמח לשמוע חוות דעת על רכב בסביבות ה 80 אלף בצורה של 5 דלתות לצעיר.

האם כדאי לחכות לאיזה מבצע על האיביזה 1.2? יכול להיות שיהיה עליה? בקרוב יגמר המלאי של ה 1.4 בקושי נשאר כבר צבעים.

 

תודה ושבוע טוב

פורסם

אם אתה צעיר ונוסע לבד ברכב למה אתה צריך 5 דלתות?

מנועי TSI תמצא על כל דגמי הקונצרן החדישים יותר, כולל הלאון והאיביזה.

פורסם
אם אתה צעיר ונוסע לבד ברכב למה אתה צריך 5 דלתות?

מנועי TSI תמצא על כל דגמי הקונצרן החדישים יותר, כולל הלאון והאיביזה.

 

קודם כל צעיר כן אבל אי אפשר להשוות את הנוחות של 5 דלתות ל 3

בעתיד המכירה תיהיה יותר קלה גם

פורסם

ענית לעצמך מתן הסתם אני כבר לא נהג חדש ויהיה לי נסיעות עם יותר מבן אדם אחד

איך האיביזה שבמצבע? ב 70 אלף 5 דלתות 1.4

מעוניין ברכב 5 דלתוצ בלבד נסיעות פעם בשבוע טבריה הלוך חזור וחוץ מז כל הנסיעות עירוניות

אשמח לשמוע חוות דעת לא רק על הלאון אלא על כל רכב שבתקציב ויכול להתאים.

תודה

פורסם

זה מה שאני מנסה להבין

מחפש רכב שישמש אותי לפחות ל 3 שנים

שאני לא יתבאס עליו אחרי תקופה מסוימת

ראיתי ביד 2 ואפשר בסביבות ה 80 להביא לאון

השאלה האם זה חכם לעשות את זה?

במקום לקנות רכב חדש עם אחריות לרדת כמה שנים למטה

איזה עוד רכבים נכנסים לתקציב?

ההבדלי אחזקה גדולים?

פורסם

הלאון סבלה מירידת ערך גדולה ולכן מחירה דיי כדאי. אבל, עלות החזקה של הלאון המוגדשת גדולה יותר מאשר איביזה עם מנוע 1.4, כולל ביטוחים אני חושב.

פורסם

אתה יודע יותר טוב מכולם מה התוכניות העתידיות שלך. אם אתה בעניין של יותר הנאה מנהיגה אז לך על הלאון אבל אם אתה רוצה ראש שקט של אחריות אז ברור שעדיף ללכת על חדשה. הסבירו לך בדיוק מה ההבדל בין 3 לחמש דלתות. אם אתה רווק מקסימום פלוס חברה ומתכוון להישאר כזה בתקופה הקרובה של שנה שנתיים אז לא תרגיש צורך בחמש דלתות אבל אם אתה רוצה להקים משפחה בקרוב, (אישה , תינוק, עגלה, קניות בסופר וכו') אז תבין מהר מאוד מה היתרונות של חמש דלתות.

פורסם

לא ממש מפריע הקטע של ה 3 דלתות הבנתי שבמכירת יותר קשה למכור 3 דלתות

האי ביזה עם המנוע tsi כבר ממש מעבר לתקציב

רציתי לשמוע חוות דעת והאם המנוע באמת ממש חלש

האם זה שיקול נכון לרדת בשנתון על מנת לקנות את הלאון?

×
×
  • תוכן חדש...