Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמ די אף......


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו איפה אני יכול ליקנות בזול פלטת אם די אף לבניית תיבה לסאבים ?????

 

 

ועוד שאלה היא מה יתפקד טוב יותר לSPL ברמת מחירים של 1000 שקל

3 סאבים פיוניר 305F

או 3 רוקפורד 3412 |???

ואל תגידו לי הפיניר ביגלל שהוא ותן 300 RMS ....

השאלה שלי זה מה בתחלאס יותר חזק לא לפע נתונים

 

 

המגבר שהולך לידחוף את כל אלה זה מגבר של לאנזאר 1200 D

פורסם

אתה מדבר על ה C ולא על ה F של פיוניר, נכון ?

בגלל שאת מדבר פה על סאב שצריך המון אויר, ולא נראה לי שבאגז סטנדרטי יכול לתת מספיק מקום בשביל שלושה כאלה..

בכל אופן, שמעתי את שניהם . הפיוניר יותר חזק בהרבה. לגבי איכות ודיוק, זה נתון לויכוח,, אני לא אודיופיל, ולכן אני העדפתי את הפיוניר מבחינת צליל. (מבחינת עוצמה כבר תיארתי..)

ואין לי שמץ של מושג איזה אוטו יש לך, ואיזה הגברה יש לך לאלמנטים שלך, ואילו אלמנטים.

אך תיקח בחשבון שתצטרך אלמנטים רציניים ביותר בשביל לעמוד עם באס שכזה.

 

אתה יכול להבהיר לנו את המצב ברכב שלך? (וסוגו ?)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הולכת בנגרת אמרת רצה MDF מקבלת משלמת לולכת בביתה חותכת מידבקת מיברגת אטמת מיחברת ומקבלת בראש.

פורסם

יש לי פיאט פונטו היו לי שני סאבים פיוניר 304 F עכשיו

אני לא יודע מה להביא אם זה 3 305 F או 3 רוקפורדים

 

אוט שאולי שניים יספיקו כי עכשיו יש לי את המונו בלוק ומיקודם היה לי מגבר של פליטינום אדיו V12 ככה שלא ניראה לי ששני סאבים זה יהיה אוטו דבר עם המגברים האלה לא??...

 

 

 

ובקשר לעץ כמה זה אמרול לעלות יש לך אולי מושג???

אם אני צריך פלטה 2 מטר על מטר

פורסם

tal - שמעתי סאב של 305C בתוך האצבק, עם 350 וואט

ובאמת שלא היה נעים לשבת באוטו

אני חושב שדמיינת כשחשבת על שלושה כאלה, אפילו 2 כאלה עם עוצמה כזאת זה מטורף.

אתה תהייה חייב לשמוע קודם, רק אחרי זה להחליט...

 

דרך אגב B.R לאחר הרבה חיפושים, המחיר הכי זול שאני הצלחתי להשיג ב"קומבינה" היה 90 שקלים, שאר המחירים נעו בין 150-180 שקלים

ואני מדבר על MDF 19 גלוי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שלא יעבדו עלייך,.. 98 שקל בלי קומבינות בלי כלום. זה פשוט מחסן עננננק לחומרי בניין, ויש להם כמויות מפחידות של מה שאתה רק רוצה. זה אלי לבן ברמת ישי.

פורסם

מה המיקום של רמת ישי שוב ? :)

(אני משער שלא במרכז)

אם למישהו יש מחירים מפתיעים במרכז.. שירגיש חופשי לחלוק....

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

קנה תיבה אחת פורטד שים סאב אחד .

 

וחוצמזה בפונטו, סאב אחד F ישבור לך את הידיים והרגליים.

תיבה מוכנה כולל לבד ומחברים, עולה בסביבות 300-350 ש"ח.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אני יודע שזה F וזה לא צריך תיבה אבל תאמינו לי שבתיבה הוא מתפקד משהו

 

עכשיו היו לי כבר שני סאבים באוטו ככה שאני יודע מה היא העוצמה

 

בקשר לעץ תודה רבה עכשיו אני יודע למי לגשת כדי ליקנות

 

 

אבל עדין נישאלת השאלה שלי זה מה יותר עצבני לSPL פיוניר רוקפרד????

פורסם
tal - שמעתי סאב של 305C בתוך האצבק, עם 350 וואט

ובאמת שלא היה נעים לשבת באוטו

אני חושב שדמיינת כשחשבת על שלושה כאלה, אפילו 2 כאלה עם עוצמה כזאת זה מטורף.

אתה תהייה חייב לשמוע קודם, רק אחרי זה להחליט...

 

דרך אגב B.R לאחר הרבה חיפושים, המחיר הכי זול שאני הצלחתי להשיג ב"קומבינה" היה 90 שקלים, שאר המחירים נעו בין 150-180 שקלים

ואני מדבר על MDF 19 גלוי.

תגיד זאת האצבק שחורה מעפולה????

 

שמגביר את הסאב רוקפורד מונו קטן ??

פורסם

לא , הבחור מהמרכז, ומדובר במגבר של JBL שני ערוצים

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...