Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

 

אני בכל פעם מחדש מגיע לכאן ושואל שאלות מינוריות אז אני מתנצל מראש. באמת ובתמים.

 

דיי מציק לי לעין כל העניין הזה של השריטות (נכון, אני לא הראשון ולא האחרון שנתקל בתופעה וגם לא זה שיצליח לשנות את ההתנהגות של האנשים) ואני מעוניין לדעת איך אפשר לתקן את זה עד לרמת 'אין כלום כלא היה'.

 

ניגשתי לפחח במוסך מורשה יבואן (של טויוטה) ובסוכנות הפחח אמר לי שהוא יצבע לי את זה עם מכחול ללא כסף כי הרכב

עבר טיפול 10,000km.

 

בקיצור הצביעה של המכחול נראית על הפנים וזה דיי מפריע לי לעין, גם כשאני שוטף את האוטו. כל העניין הזה קרה כשיצאתי

מהרכב לקנות מספר דברים קטנים לבית, כשחזרתי קלטתי את השריטה, ובגלל השיגעון באותו שבוע ביקשתי שיעשו עם זה

משהו, לא לקחו לי מחיר על הצביעה הפשוטה והיא נראית על הפנים (מדובר בשריטה של 2-3 ס"מ בחלק השמאלי של תא המנוע שקרוב לפנסים).

 

5jyzvn.png

 

יש מענה? מה אפשר לעשות עם זה? אני לא הולך לצבוע את כל הפח הזה (זה פח תאכלס זה לא פלסטיק מן הסתם, כמה כבר אמורה לעלות עבודה כזו? אני לא שאלתי עדיין את טויוטה כי אני יודע שיביאו לי מחיר יקר שם..)

 

השריטה היא בעומק של 1-2 מילימטר לא יותר.

 

סופ"ש נעים!

פורסם
ניתן לבצע צביעה מקומית + טשטוש.

מאיזה אזור אתה? אשמח להמליץ לך על בעל מקצוע לתיקון הרכב.

 

 

עזרה, כרגע זה בצבע לבן שעשו עם מכחול, הטשטוש הזה נראה לעין ולי לפחות זה מציק.

אשמח לדעת אם קיימת אופציה לערוך על זה שכבות כך ששריטה מקומית כן תוכל להיצבע

בלי בעיה (מקס' ריבוע קטן שכן ישולב עם צבע הרכב, לא חייבים לשייף את כל המכסה ולצבוע).

פורסם

בעייתי מאוד.. אני חושב שכל תיקון מקומי בלי לצבוע את כל מכסה המנוע יראה רע מאוד אפילו יותר מהקיים.

מה עם פוליש ווקס אולי זה יעשה את העבודה.

פורסם

orn123 צודק, הסיכוי שיצליחו לעשות טשטוש איכותי נמוך למדי.

הפתרון האיכותי ביותר הוא לעשות צביעה מחדש או ללכת לצבעי מקצועי. בשניהם העסק יעלה כמה מאות שקלים. אני הייתי מציע להתרגל ולחיות עם זה, זו העלות של החזקת רכב במדינת ישראל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אתה יכול לצבוע את זה לבד עם ספריי צבע לפי קוד הרכב... אם הצבע לא דהוי במיוחד אז זה גם ייראה לא רע, בטח שיותר טוב מתיקון עם מיכחול עם צבע שלא בטוח שהוא הצבע המקורי של הרכב...

×
×
  • תוכן חדש...