Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בגולף V5 שנת 2004 , גרסאת 170 כוח סוס , טיפטרוניק , נפח 2300 ,

רמת האבזור הגבוהה ביותר - לרכב ABS + EBW , שש כריות אוויר , בקרת אקלים דיגיטלית , סאן רוף חשמלי מקורי , גאנטים ,

כמובן שנעילה מרכזית לכל הדלתות + סאן רוף ,

פנים הרכב כחדש וגם חיצונית נשמר כחדש.. תקין לגמרי עד לפרט הקטן ביותר , מטופל בהאבה וניתן להרגיש בכך (:

עבר לאחרונה טיפול 10 אלף + ברקסים ו4 צמיגים חדשים!!

בנוגע לדאגות למצב הגיר - הוא שופץ במלואו (סיפור מאוד יקר) וישנה אחריות מלאה לשיפוץ זה לעוד 5 חודשים ככה שבנושא הגיר הראש שקט לגמרי..

הרכב מטופל בצמפיון מוטורס,

לרכב מערכת שמע 6 רמקולים איכותית.. חישניי רוורס .. מערכת איתורן..

הרכב עבר רק 103000 קילומטר ואני היד השלישית.

סה"כ מדובר ברכב מאוד מאוד מהנה לנהיגה, חזק מאוד ויציב וגם בטיחותי שכל נסיעה בו היא חוויה ממנה חוזרים עם חיוך..

לרכב טסט לשנה ואני מעוניין ב39000 שח עליו, גמיש..

אני חיפאי וניתן ליצור איתי קשר בפלאפון : 054-6899099 , שמי תובל.

תמונה1.jpg

תמונה2.jpg

תמונה3.jpg

תמונה4.jpg

תמונה5.jpg

פורסם

המחיר יורד ל37 אלף - גמיש - והסיבה היחידה לכך היא שאני צריך כסף ועכשיו.. (מחירון 53 - תבדקו..)

השבוע הוחלפו תושבות המנוע לאחר שבטיפול האחרון בצמפיון הומלץ על כך..

הרכב נראה, נוסע ומרגיש חדש!! כל דבר עד הפרט הקטן ביותר ברכב תקין ועובד וניתן לבדוק זאת.

רכב שמשלב בין ספורט יציבות ונוחות בצורה מושלמת!! איכות אחרת לגמרי.. ואת זה מבינים בפעם הראשונה שמתיישבים ברכב..

אגב לאלו ששאלו תצרוכת הדלק של הרכב מחוץ לעיר ליטר ל 13 קילומטר ובעיר ליטר ל10 וזאת כיוון שאין הרבה מאמץ על המנוע..

וגם בזכות גיר 5 הילוכים מתקדם.. ואתם מוזמנים לבוא איתי לסיבוב ולבדוק את הנושא לבד..

×
×
  • תוכן חדש...