Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מציעים לנו ג'טה 1200 חדשה בליסינג שמגיעה עם מערכת אודיו מובנית.

למישהו יש מושג אם למערכת הזאת ניתן

לחבר איבזור חיצוני כמו מגבר וסאב והתקן בלוטוס שיאפשר

לשמוע את שיחות הטלפון דרך המערכת של הרכב ?

נהג ותיק

פורסם

הדגם הזה מגיע ברמת גימור טרנדליין ויש בה מערכת שמע מקורית של פולקסווגן, RCD310.

אשמח לקבל פרטים על אפשרויות השדרוג לדגם הזה.

מעניין אותי להוסיף בלוטוס ומגבר סאב.

נהג ותיק

פורסם

אני מקבל אותו דבר ביטי.

לא נראה לי שאפשר ואם כן זה עם כל מיני מתאמים.

ראה נושא שפתחתי לאנדרואיד לרכב.

נראה לי עדיף.

Kia Niro 2017

פורסם
אני מקבל אותו דבר ביטי.

לא נראה לי שאפשר ואם כן זה עם כל מיני מתאמים.

ראה נושא שפתחתי לאנדרואיד לרכב.

נראה לי עדיף.

 

לא חושב שאני אלך על החלפת הHU ברכב ליסינג.

הבנתי מנציג היבואן שיש איזה התקן עם מסך קטן שניתן לחבר לHU המקורי,

והמאפשר להזרים אודיו דרך בלוטוס אל המערכת המובנית.

אין לי מושג על איזה איכות שמע מדובר.

נהג ותיק

פורסם

לאחר שיחה עם קצין הרכב בחברה הבנתי שמאחר והג'טה מגיעה ללא דיבורית מובנית

הם בכל מקרה יתקינו דיבורית בלוטוס פשוטה על חשבון החברה (או ספיריט למי שרוצה)

דיבורית פשוטה אינה מחוברת למערכת השמע של הרכב אלא מותקן לה רמקול נפרד באיכות זבל.

הם מביאים מתקינים מטעם חברת הסלולר שמבצעים את התקנת הדיבורית בחניון של החברה.

הבנתי ממנו שאם אני ארכוש על חשבוני דיבורית איכותית הם יהיו מוכנים להתקין לי אותה ברכב במקום הדיבורית הבסיסית.

 

אם ככה אני מבקש תשובה לשאלות הבאות:

 

איזה דיבורית בלוטוס כדאי לקנות שתתאים ל RCD 310 ?

איפה מומלץ לקנות?

נהג ותיק

×
×
  • תוכן חדש...