Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים. האם מישהו קנה את הסוויפט החדשה הידנית / נסע עליה ויכול לתת חוות דעת ? איך היא למול נגיד ה-I20 ידנית כמובן מנוע 1.6 הדגם עם ה-3 דלתות. הבנתי שליונדאי 126 כוחות סוס. אם אפשר להתייחס לכל הפרמטרים כולל צריכת דלק ושמירת ערך. ראיתי I20 שלא נמכרת 3 חודשים וכבר הורידו עשיריה מהמחירון שלה כדי למכור ועדיין לא נמכרה. תודה

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

היי,

 

אתה מדבר על קטגוריות מחירים שונות לגמרי (אלא אם כן אתה הולך כמה שנים אחורה)

 

קצת בעייתי לעשות לך השוואה כוללת כי זה יקח כמה עמודים, תהיה יותר ספציפי בקריטריונים שמעניינים אותך ואני אשמח לעשות לך השוואה ביניהם, אני מכיר את שני הרכבים

פורסם

למה מחירים שונים ? סוויפט חדשה תעלה בערך 77 . יונדאי שנת 2011 לא עולה בערך מחיר בכיון?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

בגדול צריכת דלק וסחירות. יותר התחברתי לסוויפט מבחינת מראה מאשר ליונדאי. ועכשיו גם האופל נכנסה למשוואה עם מחיר תחרותי של 69 אלף. מה ההמלצות?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אוקי, אז ככה:

 

אמרת סחירות = האופל נופלת, גם בגלל שמדובר במרכב 3 דלתות שהוא פחות סחיר וגם בגלל שיונדאי/סוזוקי ישמרו טוב יותר על ערך הרכב.

 

הסוזוקי נראית טוב יותר ללא ספק, היונדאי נראית בסדר אבל היא לא מיוחדת או נראית טוב.

 

צריכת דלק-הסוויפט נעה בין למעלה מ19 ק"מ לליטר בשיוט (נתון בפועל, לא נתון יצרן) ועד 14 בתנאי מבחן, כלומר הצריכה טובה מאוד (נדמה לי שגם הטובה ביותר בקטגוריה).

 

היונדאי מציעה צריכת דלק של 1:13-1:14 בנסיעה ממוצעת-רגועה, כלומר סביר

פורסם

אמרת סחירות = תפסול רכבים שיש כמויות גדולות מהם בליסינג.

עוד סיבה להעדיף את סוויפט, בנוסף לצריכת דלק עדיפה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האם בסוכנות סוזוקי יש מבצעי מימון או אפשרות לתשלומים? מישהו יודע כמה ריבית גובים?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

היום כול סוכנות נותנת מימון ותשלומים,בקשר לריבית צריך לבדוק עם הסוכנות.

אם אתה איש קבע יש לך החודש הנחות בסוזוקי למשל הסוויפ במקום 77,היא תעלה 73.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לאחר שיטוטים קצת באתר יצרן ובכלל קצת השאיר טעם רע. לפי דעתי 77 אלף שקלים לרכב שמגיע בלי מגנזיום ,בלי בקרת אקלים,ועם שתי חלונות חשמל בלבד זה חזירי (סוויפט). האם הפאביה מגיעה עם אבזור שלם באיזור של המחיר של הסוויפט? איך הפאביה מול הסוויפט ? לא ממש אכפת לי שהמנוע יהיה רגיל ולא TSI . דגש - רק ידני.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

ואיזה רכב סופרמיני ראוי אחר מגיע לך עם מגנזיום?

 

מגנזיום זה לא דבר מובן מאליו, לא בארץ ולא בעולם, יש רכבים יקרים יותר ב-30-40 אלף שקל שלא מגיעים עם מגנזיום.

 

כנ"ל בקרת אקלים, לפי מה שאתה רושם, לא עשית סקר שוק טוב כי היית מגלה שהמצב לא יותר טוב אצל המתחרות,

 

לפאביה יש 4 חלונות חשמל אבל חסרים דברים אחרים.

פורסם
לאחר שיטוטים קצת באתר יצרן ובכלל קצת השאיר טעם רע. לפי דעתי 77 אלף שקלים לרכב שמגיע בלי מגנזיום ,בלי בקרת אקלים,ועם שתי חלונות חשמל בלבד זה חזירי (סוויפט). האם הפאביה מגיעה עם אבזור שלם באיזור של המחיר של הסוויפט? איך הפאביה מול הסוויפט ? לא ממש אכפת לי שהמנוע יהיה רגיל ולא TSI . דגש - רק ידני.

 

חזירי? אתה קונה רכב במחיר הרבה יותר זול מהממוצע,ואתה רוצה לקבל את כול התוספות?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לעניות דעתי 80 אלף זה לא ממש זול.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

מבחינת כסף נכון,אבל ביחס למחירי רכב,זהו מחיר זול יחסית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...