Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לאחר שיטוטים קצת באתר יצרן ובכלל קצת השאיר טעם רע. לפי דעתי 77 אלף שקלים לרכב שמגיע בלי מגנזיום ,בלי בקרת אקלים,ועם שתי חלונות חשמל בלבד זה חזירי (סוויפט). האם הפאביה מגיעה עם אבזור שלם באיזור של המחיר של הסוויפט? איך הפאביה מול הסוויפט ? לא ממש אכפת לי שהמנוע יהיה רגיל ולא TSI . דגש - רק ידני.

 

אתה לא מחובר למציאות.

 

שמע, אני קניתי אוטו ב-120K ולא קיבלתי לא מגנזיום ולא בקרת אקלים. ואני לא מרגיש פראייר.

 

להגיד לך יותר מזה? שתבין איזה מוזר אני... הייתה לי הזמנה פתוחה לרכב אחר עם מגנזיום ועם בקרת אקלים וביטלתי ולקחתי את הרכב שלי כי יש לו TSI (מפגר הא?)

 

מתישהו תבין שלבקרת אקלים אין שום יתרון על מזגן רגיל ולמגנזיום על פאביה/סוויפט או כל רכב שאינו משמש למטרות ספורטיביות אין שום יתרון לעומת חישוק מתכת. בייחוד לא לגלגלי המגנזיום שכולם קונים פה שהם תוצרת מזרח סין ואיכותם שווה לתחת והמהדרין שבהם לא רק שבלתי אפשרי לאזן אותם כמו שצריך גם הם שוקלים המון.

 

ברכב הקודם הייתה לי בקרת אקלים מפוצלת וגם חישוקי מגנזיום -

החישוקים לא מעניינים אותך יותר אחרי יומיים ואני לא מרגיש שום חוסר בבקרת האקלים. זה שאני מסובב את הכפתור ל-2 במקום ללחוץ פעמיים על ה- "+" כדי שיופיעו 2 קווים על הצג הדיגיטלי או זה שאני שם את הכפתור על כחול במקום לכוון את הטמ"פ ל-"MIN" זה לא מעניין אותי בכלל. וגם אותך זה לא יעניין מהר מאוד.

 

זה שיש לי מנוע חזק וחסכוני - זה עושה לי שמח כל פעם מחדש.

 

עכשיו בלי קשר - רכב ב-70 אלף חדש מהחברה זה סכומים שפעם אפילו לא חלמנו עליהם. היום יש מבחר.

צריך להתפשר. אז הגיר ידני והמזגן מכני וגלגלים מפלדה.

 

רוצה את כל התוספות? תשלם.

סקודה יישמחו למכור לך פאביה "ספורט" עלאק מאובזרת מאוד, כולל בקרת אקלים, 2 צבעים, גג שמש, חישוקי מגנזיום וכל מה שרק תרצה. רק זה יעלה לך עוד 20K בערך.

פורסם

זה שהרכב הוזל כביכול בגלל שהוא ידני לא אומר שצריך להפשיט אותו מאבזור. וכן הייתי מצפה שברכב שעולה כמעט 80 אלף לא יתקמצנו על מגנזיום . לגבי המנוע החסכוני והחזק שלך נראה מה יאמר השוק כאשר 3 שנות האחריות יגמרו.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

מגנזיום זאת תוספת שלא נחשבת לברירת מחדל כמו הגה כוח למשל,עם השנים עוד ועוד תוספות נחשבות לברורות,למשל היום הגה כוח,ABS,ESP.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
זה שהרכב הוזל כביכול בגלל שהוא ידני לא אומר שצריך להפשיט אותו מאבזור. וכן הייתי מצפה שברכב שעולה כמעט 80 אלף לא יתקמצנו על מגנזיום . לגבי המנוע החסכוני והחזק שלך נראה מה יאמר השוק כאשר 3 שנות האחריות יגמרו.

 

א. אתה יכול לצפות למה שאתה רוצה. אתה חוזר ומתעקש על שטויות כמו מגנזיום - זה עולה 1100 ש"ח בפנצ'ירה. לך תשים.

ב. בקשר למנוע שלי (TSI) - מה הקשר לשוק? יש מספיק TSI בחוץ בלי אחריות שנסחרות יופי צופי.

פורסם

אף אחד לא מכיר את המנועים האלה ולא יודע איך הם יתנהגו לאחר 3 שנים .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אתה אמיתי?!

 

1. המנועים האלו הם בסה"כ מנועים עם טורבו. זה כל הקומבינה. אתה יודע ממתי יש מנועים עם טורבו? מתחילת המאה שעברה. ככה שאנחנו יודעים די טוב למה לצפות.

2. מנועי TSI ספציפית נמצאים בשוק משנת 2003. אנחנו ב-2012. ב-2006 ידענו מה קורה להם אחרי 3 שנים. עכשיו אנחנו יודעים מה קורה להם אחרי 9 שנים.

×
×
  • תוכן חדש...